Teveel drank op of je hebt vlast van een groeispurtquote:Op maandag 10 januari 2005 20:19 schreef sweex het volgende:
Ik groei nu erg hard, en heb pijn in m'n knieën, onderbenen, ellebogen, schouders nek en heupen (beetje hele lichaam zekers, sinds anderhalf week).
Kan dit komen omdat ik op moment erg hard groei?![]()
1x posten is genoegquote:Op maandag 10 januari 2005 20:29 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Teveel drank op of je hebt last van een groeispurten waarom is Jamba nog niet van de tv
![]()
Ja dat kan. Je wordt zwaarder en op je spieren komt wat rek te staan, maakt het allemaal wat gevoeliger.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:19 schreef sweex het volgende:
Ik groei nu erg hard, en heb pijn in m'n knieën, onderbenen, ellebogen, schouders nek en heupen (beetje hele lichaam zekers, sinds anderhalf week).
Kan dit komen omdat ik op moment erg hard groei?![]()
Ik was 1.85 op me 19e, maar ben doorgegroeid naar 1.90 op m,n 20e, dus voorlopig ben je nog niet uitgegroeidquote:Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef sweex het volgende:
Naja, moet ik er maar voor overhebben. Dwerg zijn is ook niks
Knieën begon het hier ook mee dus...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:02 schreef Mattt het volgende:
Irritand post-opkrikkertje...
ot; ja het ligt volgens mij aan de groeitspurt.
Ik heb er vroeger ook last van gehad, met name knieeen.
Moet ik nu al, net in zomer gekochtquote:Op maandag 10 januari 2005 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:
heb het zelf ook heel erg gehad, ben destijds in 1 jaar 15cm gegroeid *auw*
dat was dus veel pijn lijden, om de 2 maanden nieuwe schoenen en kleren kopen :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |