abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25370771
Jaja, het is een vage vraag, maar welke gasten hier plassen al zittend?
Ik vind het veel aangenamer dan staand, vind je ook niet?

pi_25370886
zitten is meer moeite en niet mannelijk, bovendien pist het moeilijker.

zitten is voor wijven.
staan voor mannen!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_25371376
Er bestaat ook zoiets als een ochtendl*l, best lastig.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:00:39 #4
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25371441
Dat zittend pissen niet mannelijk is, is natuurlijk gezeik, daarbij, niemand die je ziet, dus buiten huis pis je staand, en thuis zittend. Waarom ? Een echte vent maakt zijn eigen toilet schoon (of houdt rekening met zijn vrouw), als je praktisch bent ingesteld weet je dat zittend pissen veel schoner is en dat je pot veel langer meegaat. Dus zittend pissen is praktisch, mannelijker kan het niet.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25371524
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:00 schreef elcastel het volgende:
als je praktisch bent ingesteld weet je dat zittend pissen veel schoner is en dat je pot veel langer meegaat.
Pis jij bakstenen of zo? moet je toch eens je laten controleren op nierstenen of zo
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_25371641
Stil protest tegen de verdergaande feminisatie: Na het zittend plassen de bril omhoog zetten.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:13:31 #7
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_25371688
Zittend pissen leest veel makkelijker...
Decisions are made by those who show up.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:22:08 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25371875
zittend, tijdschriftje erbij en ik ben gelukkig.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:25:51 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25371954
Zittend plassen is zóóóóó zo.
pi_25380304
-edit: topic opgeschoond voor een nieuwe poging, bij deze weer open
pi_25380430
Het geeft misschien een "mietjes" imago als je dit onder vrienden openbaar maakt, maar het is wel vele malen handiger en netter...

Alles gaat waar het hoort, geen spetters of complete missers.
En dan heb je ook nog mensen, zoals ik, die in een publieke ruimte niet eens staand kunnen urineren.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:53:30 #12
95608 Speth
Rorschach
pi_25380440
Staand natuurlijk... Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zittend doet
quote:
Waarom ? Een echte vent maakt zijn eigen toilet schoon (of houdt rekening met zijn vrouw)
Daar heb ik huisgenotes voor.
quote:
Een beetje kerel kan goed mikken, dunkt mij.
pi_25380510
Er is volgens mij geen enkele kerel die het toilet altijd droog houdt van buiten. En om nu te zeggen dat schoonmaken een vrouwelijke taak is, dat is ook weer zo denigrerend.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:04:53 #14
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_25380592
alleen als ik ook al aan het poepen ben....
Noise is all relative to the silence preceding it
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:24:43 #15
95608 Speth
Rorschach
pi_25380839
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:58 schreef slindenau het volgende:
Er is volgens mij geen enkele kerel die het toilet altijd droog houdt van buiten. En om nu te zeggen dat schoonmaken een vrouwelijke taak is, dat is ook weer zo denigrerend.
Ik pis anders nooit naast de pot. Ook heb ik nog nooit in mijn leven een wc schoongemaakt, en ben ook niet van plan dat te doen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:35:20 #16
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25380987
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:58 schreef slindenau het volgende:
Precies.
Overigens is de tijd dat mannen staand moesten plassen wel geweest. tegenwoordig mag je in een rok lopen, een diadeem indoen, maar zittend plassen kan niet ? Stel je allemaal eens wat metroseksueler op, of is dat eng ?

Vergelijk een toilet waar uitsluitend zittend wordt gepist maar eens met een traditioneel toilet, waar de man plast zoals 'het hoort'. Maar goed, domme mensen zul je altijd houden, of misschein is die urine lucht wel lekker. En kom ook niet aan met goed mikken, elke man spettert.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25380997
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef Speth het volgende:
Ik pis anders nooit naast de pot. Ook heb ik nog nooit in mijn leven een wc schoongemaakt, en ben ook niet van plan dat te doen
Dan zeik ik nog liever tegen een boom dan bij jouw op de plee!
Don't hurry, be crappy!
pi_25381002
Ik plas altijd zittend
pi_25381048
Daar is weer zo'n onnodig topic, is er al eens eerder geweest geloof ik. Waarom moeten mannen nu in godsnaam ook nog ns zittend gaan plassen. Wees blij dat je het voordeel hebt dat je het staand kunt doen. Mag er alsjeblieft nog een beetje verschil zijn tussen mannen en vrouwen? Straks ga je nog vertellen dat je het zonde vind dat je niet ongesteld kunt worden... En wat de netheid betreft... weet je niet dat het algemeen bekend is dat vrouwen een veel grotere bende op toiletten maken dan mannen, en ook rondom en op de pot hoor, waarom denk je dat die vrouwen altijd boven de pot gaan zweven.... Ga jij nu maar lekker zittend plassen en laat de andere mannen lekker staan
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_25381172
Ik plas zittend en poep staand
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:49:52 #21
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25381192
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef longinus het volgende:
Er bestaat ook zoiets als een ochtendl*l, best lastig.
Ja en als je dan gaat zitten komt ie tegen de wc pot aan
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:56:28 #22
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25381268
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:39 schreef Samson het volgende:
Daar is weer zo'n onnodig topic, is er al eens eerder geweest geloof ik. Waarom moeten mannen nu in godsnaam ook nog ns zittend gaan plassen. Wees blij dat je het voordeel hebt dat je het staand kunt doen. Mag er alsjeblieft nog een beetje verschil zijn tussen mannen en vrouwen? Straks ga je nog vertellen dat je het zonde vind dat je niet ongesteld kunt worden... En wat de netheid betreft... weet je niet dat het algemeen bekend is dat vrouwen een veel grotere bende op toiletten maken dan mannen, en ook rondom en op de pot hoor, waarom denk je dat die vrouwen altijd boven de pot gaan zweven.... Ga jij nu maar lekker zittend plassen en laat de andere mannen lekker staan
Er is natuurlijk een groot verschil tussen thuis en elders. Ik ga in de kroeg niet zitten, maar check je pot maar eens na ..... ach je maakt duidelijk je eigen pot niet schoon, anders had je het alleen maar kunnen beamen. Ik neem aan dat je ook geen parfum en creme's mag gebruiken ?
.
pi_25381284
Als je daarmee staand gaat urineren komt er helemaal niks in de pot .
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:58:27 #24
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25381301
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En als je blijft staan, dan pis je een straal over je toiletrol heen en met de ander over de doorspoelknop. Maar goed da's toch anders hè.

Ik zal - als ik tijd kan vinden dit weekend - even zoeken of ik het online kan vinden, maar onderzoek wijst uit dat zittend plassen beter is voor je alles daar beneden. Je urinebuis zit in de perfecte curve, beter voor je blaas ofzo. Later meer ....
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:59:54 #25
95608 Speth
Rorschach
pi_25381324
quote:
Dan zeik ik nog liever tegen een boom dan bij jouw op de plee!
Bij jou.

En zoals ik al zei: ik heb huisgenotes die de porceleinen troon reinigen. Waarom zou je het dan zelf doen? Net zo'n onzin als de bril naar beneden doen na het pissen.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:00:33 #26
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25381331
de topictitel lijkt te insinueren dat dit een nieuwe rage moet worden?
wie plast er NU al zittend? dan ben jij een trendsetter, want over een half jaar doet elke man dat!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:03:41 #27
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25381373
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:00 schreef Molluck het volgende:
de topictitel lijkt te insinueren dat dit een nieuwe rage moet worden?
wie plast er NU al zittend? dan ben jij een trendsetter, want over een half jaar doet elke man dat!
Ja ik dus, tijger !
.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:05:40 #28
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25381401
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:58 schreef elcastel het volgende:

[..]

En als je blijft staan, dan pis je een straal over je toiletrol heen en met de ander over de doorspoelknop.
Geen last van..
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:07:47 #29
95608 Speth
Rorschach
pi_25381437
quote:
Precies.
Overigens is de tijd dat mannen staand moesten plassen wel geweest. tegenwoordig mag je in een rok lopen, een diadeem indoen, maar zittend plassen kan niet ? Stel je allemaal eens wat metroseksueler op, of is dat eng ?

Vergelijk een toilet waar uitsluitend zittend wordt gepist maar eens met een traditioneel toilet, waar de man plast zoals 'het hoort'. Maar goed, domme mensen zul je altijd houden, of misschein is die urine lucht wel lekker. En kom ook niet aan met goed mikken, elke man spettert.
Elke man met Parkinson ja, ik spetter niet.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:11:59 #30
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_25381500
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:36 schreef ChrisJX het volgende:
Ik plas altijd zittend
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:15:12 #31
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25381542
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:39 schreef Samson het volgende:
..... En wat de netheid betreft... weet je niet dat het algemeen bekend is dat vrouwen een veel grotere bende op toiletten maken dan mannen, en ook rondom en op de pot hoor, waarom denk je dat die vrouwen altijd boven de pot gaan zweven.... Ga jij nu maar lekker zittend plassen en laat de andere mannen lekker staan
Nou wel ff een kanttekening wat betreft die netheid. Het is juist bij vrouwen in het uitgaanscentra een grotere bende omdat deze dus boven de pot gaan hangen. Als vrouwen gewoon netjes op de bril gaan zitten zijn vrouwen wc's dus echt wel schoner dan heren wc's. Het is dus niet dat vrouwen boven de plee's gaan hangen omdat het een grotere bende is, maar het is juist een grotere bende omdat ze boven de pot gaan hangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 05-03-2005 16:25:32 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:18:57 #32
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25381604
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:07 schreef Speth het volgende:

[..]

Spetteren ligt ook een beetje aan het type wc, maar bij sommige (lees: meeste) wc's spetter je gewoon ALTIJD, dat is gewoon een feit en heeft niks met mikken te maken. Door de kracht waarmee je urine de binnenkant van de pot raakt gaat het altijd een beetje spetteren, waarom dacht je dat het normaal is dat mannen altijd de bril omhoog doen, juist ja zodat de vrouwen op een droge bril kunnen zitten.
pi_25381914
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:56 schreef elcastel het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een groot verschil tussen thuis en elders. Ik ga in de kroeg niet zitten, maar check je pot maar eens na ..... ach je maakt duidelijk je eigen pot niet schoon, anders had je het alleen maar kunnen beamen. Ik neem aan dat je ook geen parfum en creme's mag gebruiken ?
.
ik maak de pot zelf wel schoon hoor en wat heeft parfum en creme hier mee te maken
pi_25381948
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nou wel ff een kanttekening wat betreft die netheid. Het is juist bij vrouwen in het uitgaanscentra een grotere bende omdat deze dus boven de pot gaan hangen. Als vrouwen gewoon netjes op de bril gaan zitten zijn vrouwen wc's dus echt wel schoner dan heren wc's. Het is dus niet dat vrouwen boven de plee's gaan hangen omdat het een grotere bende is, maar het is juist een grotere bende omdat ze boven de pot gaan hangen.
conclusie is dus dat je eigenlijk zowel een urinoir en gewoon toilet zou moeten hebben, dat zou het meest ideaal zijn, mannen kunnen staan (en zitten als dat nodig is) en iedereen is gelukkig
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:45:55 #35
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25382018
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:49 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier dus een theorie over, is een beetje offtopic maar hier komt die:

Dokters en sex folders zeggen altijd dat je geen geslachtsziekte van de wc-bril kan krijgen.
Stel een gozer met herpes of een andere soa gaat naar de plee en gaat zittend pissen (of schijten, maakt eigenlijk niet uit) en zijn lul komt dus tegen het randje van de pot aan en vervolgens ga ik naar de plee om te schijten en mijn lul komt ook tegen de pot aan..... zou ik dan ook een geslachtsziekte kunnen krijgen van de wc pot door kruisbesmetting???

is echt serieus bedoelt
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:44:19 #36
95608 Speth
Rorschach
pi_25382956
quote:
Spetteren ligt ook een beetje aan het type wc, maar bij sommige (lees: meeste) wc's spetter je gewoon ALTIJD, dat is gewoon een feit en heeft niks met mikken te maken. Door de kracht waarmee je urine de binnenkant van de pot raakt gaat het altijd een beetje spetteren, waarom dacht je dat het normaal is dat mannen altijd de bril omhoog doen, juist ja zodat de vrouwen op een droge bril kunnen zitten.
Dat klopt, wij hebben thuis-thuis alleen wc's waarbij alles recht naar beneden valt ipv op een plateau zoals bij een vlakspoeler en daar is spetteren gewoon uitgesloten. In mijn studentenhuis hebben we wel een vlakspoeler, en wellicht dat er wel eens wat druppels omhoog stuiteren, maar als die er zijn, zijn ze microscopisch klein. Daar geef ik niet echt om eigenlijk. Bovendien vind ik zo'n preoccupatie met hygiene ook een beetje verwijfd.
pi_25383202
en boeien ook, de bril staat dan toch omhoog. Los daarvan, ik sta altijd, tenzij ik lam ben en zeker weet dat ik er naast ga zeiken (okay, als ik heel lam ben geef ik daar ook niet meer om), of als ik ziek ben ofzo.
pi_25384773
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:07 schreef Speth het volgende:

[..]

WOW!! We have a winner!!
De allereerste man ooit die niet spettert!

Vertel ons je geheim!!
Misschien spetter je niet omdat je zulke korte benen heb dat je je lul op de wcrand legt ofzo.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:04:08 #39
95608 Speth
Rorschach
pi_25385148
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

WOW!! We have a winner!!
De allereerste man ooit die niet spettert!

Vertel ons je geheim!!
Misschien spetter je niet omdat je zulke korte benen heb dat je je lul op de wcrand legt ofzo.
Misschien omdat ik zo'n lange lul heb dat ik geen korte benen hoef te hebben?
pi_25385227
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:52 schreef slindenau het volgende:
Het geeft misschien een "mietjes" imago als je dit onder vrienden openbaar maakt, maar het is wel vele malen handiger en netter...

En dan heb je ook nog mensen, zoals ik, die in een publieke ruimte niet eens staand kunnen urineren.
Ik heb dat ook niet in het openbaar kunnen "urineren" zwaar lastig is dat en heel kut..
This is my Signature!
pi_25385340
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:08 schreef Perverted_666 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet in het openbaar kunnen "urineren" zwaar lastig is dat en heel kut..
Ok er zijn 2 mogelijkheden:

1. Of je schaamt je te veel voor je pikkie en daarom wil t niet lukken
2. Of je kijkt naar andere plassers, de jouwe wordt hard, en het kan niet meer staand zonder alles te besproeien.
pi_25385378
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ok er zijn 2 mogelijkheden:

1. Of je schaamt je te veel voor je pikkie en daarom wil t niet lukken
2. Of je kijkt naar andere plassers, de jouwe wordt hard, en het kan niet meer staand zonder alles te besproeien.
Nou geen van beiden het lukt me neit omdat ik juist het egvoel krijgt andersom dat andere mensen juist naar mij kijken of wat dan ook en daarom lukt het niet...
This is my Signature!
pi_25385423
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:16 schreef Perverted_666 het volgende:

[..]

Nou geen van beiden het lukt me neit omdat ik juist het egvoel krijgt andersom dat andere mensen juist naar mij kijken of wat dan ook en daarom lukt het niet...
1 dus

Nee...niet grappig...t lijkt me best kut...
pi_25385448
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:19 schreef Tobbes het volgende:

[..]

1 dus

Nee...niet grappig...t lijkt me best kut...
Nee sorry ook niet 1 en idd niet grappig en ja zeker kut...
This is my Signature!
pi_25385478
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:20 schreef Perverted_666 het volgende:

[..]

Nee sorry ook niet 1 en idd niet grappig en ja zeker kut...
Maar als je nou in de kroeg bent, 3 liter bier in je blaas heb zitten en er is alleen een openbaar, gemeenschappelijk, staand toilet?
pi_25385508
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:22 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar als je nou in de kroeg bent, 3 liter bier in je blaas heb zitten en er is alleen een openbaar, gemeenschappelijk, staand toilet?
Dan wacht ik net zo lang tot er niemand is:P.. en dan maar ff afwachten
This is my Signature!
pi_25385572
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:24 schreef Perverted_666 het volgende:

[..]

Dan wacht ik net zo lang tot er niemand is:P.. en dan maar ff afwachten
omg.....go and see the doctor....
pi_25385593
stelletje mietjes!
wie pist er nou zittend??! het is helemaal niet praktischer, je gaat namelijk naar de wc, doet je gulp open, pist, spoelt door, wast je handen en gaat weg. dat is toch niet zo moeilijk?? het kan niet makkelijker!
waar gaat het heen met de wereld, als de mannen zittend gaan pissen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:41:51 #49
80425 Muertez
met een z?
pi_25385768
een vriend van mij moet van z'n vriendin zittend pissen als ie dronken is HAHAHAHAHAAHA

en hij doet het gewoon
pi_25386219
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef Speth het volgende:

[..]

Misschien omdat ik zo'n lange lul heb dat ik geen korte benen hoef te hebben?
Ach je weet het hé.
De mensen die er het meest over opscheppen hebben het vaak helemaal niet eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')