Pis jij bakstenen of zo? moet je toch eens je laten controleren op nierstenen of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:00 schreef elcastel het volgende:
als je praktisch bent ingesteld weet je dat zittend pissen veel schoner is en dat je pot veel langer meegaat.
Daar heb ik huisgenotes voor.quote:Waarom ? Een echte vent maakt zijn eigen toilet schoon (of houdt rekening met zijn vrouw)
Een beetje kerel kan goed mikken, dunkt mij.quote:Alles gaat waar het hoort, geen spetters of complete missers.
Ik pis anders nooit naast de pot. Ook heb ik nog nooit in mijn leven een wc schoongemaakt, en ben ook niet van plan dat te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:58 schreef slindenau het volgende:
Er is volgens mij geen enkele kerel die het toilet altijd droog houdt van buiten. En om nu te zeggen dat schoonmaken een vrouwelijke taak is, dat is ook weer zo denigrerend.
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:58 schreef slindenau het volgende:
Er is volgens mij geen enkele kerel die het toilet altijd droog houdt van buiten. En om nu te zeggen dat schoonmaken een vrouwelijke taak is, dat is ook weer zo denigrerend.
Dan zeik ik nog liever tegen een boom dan bij jouw op de plee!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef Speth het volgende:
Ik pis anders nooit naast de pot. Ook heb ik nog nooit in mijn leven een wc schoongemaakt, en ben ook niet van plan dat te doen
Ja en als je dan gaat zitten komt ie tegen de wc pot aanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef longinus het volgende:
Er bestaat ook zoiets als een ochtendl*l, best lastig.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen thuis en elders. Ik ga in de kroeg niet zitten, maar check je pot maar eens na ..... ach je maakt duidelijk je eigen pot niet schoon, anders had je het alleen maar kunnen beamen. Ik neem aan dat je ook geen parfum en creme's mag gebruiken ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:39 schreef Samson het volgende:
Daar is weer zo'n onnodig topic, is er al eens eerder geweest geloof ik. Waarom moeten mannen nu in godsnaam ook nog ns zittend gaan plassen. Wees blij dat je het voordeel hebt dat je het staand kunt doen. Mag er alsjeblieft nog een beetje verschil zijn tussen mannen en vrouwen? Straks ga je nog vertellen dat je het zonde vind dat je niet ongesteld kunt worden... En wat de netheid betreft... weet je niet dat het algemeen bekend is dat vrouwen een veel grotere bende op toiletten maken dan mannen, en ook rondom en op de pot hoor, waarom denk je dat die vrouwen altijd boven de pot gaan zweven.... Ga jij nu maar lekker zittend plassen en laat de andere mannen lekker staan![]()
En als je blijft staan, dan pis je een straal over je toiletrol heen en met de ander over de doorspoelknop. Maar goed da's toch anders hè.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja en als je dan gaat zitten komt ie tegen de wc pot aan
Bij jou.quote:Dan zeik ik nog liever tegen een boom dan bij jouw op de plee!
Ja ik dus, tijger !quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:00 schreef Molluck het volgende:
de topictitel lijkt te insinueren dat dit een nieuwe rage moet worden?
wie plast er NU al zittend? dan ben jij een trendsetter, want over een half jaar doet elke man dat!
Geen last van..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
En als je blijft staan, dan pis je een straal over je toiletrol heen en met de ander over de doorspoelknop.
Elke man met Parkinson ja, ik spetter niet.quote:Precies.
Overigens is de tijd dat mannen staand moesten plassen wel geweest. tegenwoordig mag je in een rok lopen, een diadeem indoen, maar zittend plassen kan niet ? Stel je allemaal eens wat metroseksueler op, of is dat eng ?
Vergelijk een toilet waar uitsluitend zittend wordt gepist maar eens met een traditioneel toilet, waar de man plast zoals 'het hoort'. Maar goed, domme mensen zul je altijd houden, of misschein is die urine lucht wel lekker. En kom ook niet aan met goed mikken, elke man spettert.
Nou wel ff een kanttekening wat betreft die netheid. Het is juist bij vrouwen in het uitgaanscentra een grotere bende omdat deze dus boven de pot gaan hangen. Als vrouwen gewoon netjes op de bril gaan zitten zijn vrouwen wc's dus echt wel schoner dan heren wc's. Het is dus niet dat vrouwen boven de plee's gaan hangen omdat het een grotere bende is, maar het is juist een grotere bende omdat ze boven de pot gaan hangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:39 schreef Samson het volgende:
..... En wat de netheid betreft... weet je niet dat het algemeen bekend is dat vrouwen een veel grotere bende op toiletten maken dan mannen, en ook rondom en op de pot hoor, waarom denk je dat die vrouwen altijd boven de pot gaan zweven.... Ga jij nu maar lekker zittend plassen en laat de andere mannen lekker staan![]()
Spetteren ligt ook een beetje aan het type wc, maar bij sommige (lees: meeste) wc's spetter je gewoon ALTIJD, dat is gewoon een feit en heeft niks met mikken te maken. Door de kracht waarmee je urine de binnenkant van de pot raakt gaat het altijd een beetje spetteren, waarom dacht je dat het normaal is dat mannen altijd de bril omhoog doen, juist ja zodat de vrouwen op een droge bril kunnen zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Elke man met Parkinson ja, ik spetter niet.
ik maak de pot zelf wel schoon hoor en wat heeft parfum en creme hier mee te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een groot verschil tussen thuis en elders. Ik ga in de kroeg niet zitten, maar check je pot maar eens na ..... ach je maakt duidelijk je eigen pot niet schoon, anders had je het alleen maar kunnen beamen. Ik neem aan dat je ook geen parfum en creme's mag gebruiken ?
.
conclusie is dus dat je eigenlijk zowel een urinoir en gewoon toilet zou moeten hebben, dat zou het meest ideaal zijn, mannen kunnen staan (en zitten als dat nodig is) en iedereen is gelukkigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nou wel ff een kanttekening wat betreft die netheid. Het is juist bij vrouwen in het uitgaanscentra een grotere bende omdat deze dus boven de pot gaan hangen. Als vrouwen gewoon netjes op de bril gaan zitten zijn vrouwen wc's dus echt wel schoner dan heren wc's. Het is dus niet dat vrouwen boven de plee's gaan hangen omdat het een grotere bende is, maar het is juist een grotere bende omdat ze boven de pot gaan hangen.
Ja, ik heb hier dus een theorie over, is een beetje offtopic maar hier komt die:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja en als je dan gaat zitten komt ie tegen de wc pot aan
Dat klopt, wij hebben thuis-thuis alleen wc's waarbij alles recht naar beneden valt ipv op een plateau zoals bij een vlakspoeler en daar is spetteren gewoon uitgesloten. In mijn studentenhuis hebben we wel een vlakspoeler, en wellicht dat er wel eens wat druppels omhoog stuiteren, maar als die er zijn, zijn ze microscopisch klein. Daar geef ik niet echt om eigenlijk. Bovendien vind ik zo'n preoccupatie met hygiene ook een beetje verwijfd.quote:Spetteren ligt ook een beetje aan het type wc, maar bij sommige (lees: meeste) wc's spetter je gewoon ALTIJD, dat is gewoon een feit en heeft niks met mikken te maken. Door de kracht waarmee je urine de binnenkant van de pot raakt gaat het altijd een beetje spetteren, waarom dacht je dat het normaal is dat mannen altijd de bril omhoog doen, juist ja zodat de vrouwen op een droge bril kunnen zitten.
WOW!! We have a winner!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Elke man met Parkinson ja, ik spetter niet.
Misschien omdat ik zo'n lange lul heb dat ik geen korte benen hoef te hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
WOW!! We have a winner!!
De allereerste man ooit die niet spettert!
Vertel ons je geheim!!
Misschien spetter je niet omdat je zulke korte benen heb dat je je lul op de wcrand legt ofzo.
Ik heb dat ook niet in het openbaar kunnen "urineren" zwaar lastig is dat en heel kut..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:52 schreef slindenau het volgende:
Het geeft misschien een "mietjes" imago als je dit onder vrienden openbaar maakt, maar het is wel vele malen handiger en netter...
Alles gaat waar het hoort, geen spetters of complete missers.
En dan heb je ook nog mensen, zoals ik, die in een publieke ruimte niet eens staand kunnen urineren.
Ok er zijn 2 mogelijkheden:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:08 schreef Perverted_666 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet in het openbaar kunnen "urineren" zwaar lastig is dat en heel kut..![]()
Nou geen van beiden het lukt me neit omdat ik juist het egvoel krijgt andersom dat andere mensen juist naar mij kijken of wat dan ook en daarom lukt het niet...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ok er zijn 2 mogelijkheden:
1. Of je schaamt je te veel voor je pikkie en daarom wil t niet lukken
2. Of je kijkt naar andere plassers, de jouwe wordt hard, en het kan niet meer staand zonder alles te besproeien.
1 dusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:16 schreef Perverted_666 het volgende:
[..]
Nou geen van beiden het lukt me neit omdat ik juist het egvoel krijgt andersom dat andere mensen juist naar mij kijken of wat dan ook en daarom lukt het niet...![]()
Nee sorry ook niet 1 en idd niet grappig en ja zeker kut...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
1 dus![]()
Nee...niet grappig...t lijkt me best kut...![]()
Maar als je nou in de kroeg bent, 3 liter bier in je blaas heb zitten en er is alleen een openbaar, gemeenschappelijk, staand toilet?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:20 schreef Perverted_666 het volgende:
[..]
Nee sorry ook niet 1 en idd niet grappig en ja zeker kut...
Dan wacht ik net zo lang tot er niemand is:P.. en dan maar ff afwachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar als je nou in de kroeg bent, 3 liter bier in je blaas heb zitten en er is alleen een openbaar, gemeenschappelijk, staand toilet?
omg.....go and see the doctor....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:24 schreef Perverted_666 het volgende:
[..]
Dan wacht ik net zo lang tot er niemand is:P.. en dan maar ff afwachten
Ach je weet het hé.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef Speth het volgende:
[..]
Misschien omdat ik zo'n lange lul heb dat ik geen korte benen hoef te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |