Helemaal niet slecht zelfs! In het bos gelopen? Scheelt ook wellicht weer wat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:57 schreef wendy-tje het volgende:
Na een voetblessure en vakantie heb ik het lopen vandaag weer opgepakt... ondanks dat het wat afgekoeld is, heb ik het toch nog flink benauwd gehad. Maar met een duurloopje van 25 minuten totaal mag ik voor de eerste keer niet ontevreden zijn toch?
Er stonden wel wat bomen langs de route ja. Gewoon een vast rondje wat ik wel eerder gelopen heb. Het lekkerste vind ik toch als ik mijn huis uitloop en meteen ga lopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:06 schreef 456 het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht zelfs! In het bos gelopen? Scheelt ook wellicht weer wat.
Dat benauwde is inderdaad vervelend. Als je maar veel drinkt, ook van te voren! Drink, als je weet dat je savond's gaat rennen, ook smiddags al een liter ofzo.
Je zweet dan echt veel meer, zodat je lekker koelt (erna natuurlijk snel een droog tshirtje oid aan!)
Dat zou prachtig zijn, maar ik zie net dat de categorieen maar gaan t/m mannen 65. Dat gaat dus niet lukken, hij is zelf nl nu ook al stukken langzamer dan toen hij 65 was. Was anders idd wel leuk geweestquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:02 schreef MudStories het volgende:
Geweldig dat je vader op die leeftijd nog aan het hardlopen is! Eindhoven is dacht NK veteranen en volgensmij heeft hij wel kans om in zijn leeftijdsklasse nederlands kampioen te worden! Toch een leuke afsluiter van een marathon cariere denk ik zo...
Het wordt morgen maar een graad of 19quote:Op zondag 5 september 2004 21:21 schreef MudStories het volgende:
Slim van je om TTM te laten schieten, het was een leidensweg, heb 6/7 minuten langzamer dan geplanned gelopen en ben echt diep moeten gaan door de hitte, het voelt nu alsof ik een halve marathon gelopen heb. Uiteindelijk toch nog een 10e plaats behaald bij de recreanten in 1:03:49.
Zo ben ik ook begonnen, fitnessen en hardlopen op de lopende band. Bij mij viel toen buiten lopen zwaar tegen, maar na een aantal weken doorzetten begon ik het heerlijk te vinden. Terwijl ik bijvoorbeeld op de middelbare school een hekel had aan dit soort dingen.quote:Op maandag 13 september 2004 12:49 schreef august het volgende:
owja, is buiten lopen makkelijker of lastiger vergeleken met een loopband?
het lijkt mij namelijk ook leuk binnekort buiten te gaan lopen en eventueel te trainen voor een halve marathon
Het schijnt dat 1% helling gelijk staat aan de weerstand als je buiten hardloopt.quote:owja, is buiten lopen makkelijker of lastiger vergeleken met een loopband?
het lijkt mij namelijk ook leuk binnekort buiten te gaan lopen en eventueel te trainen voor een halve marathon
heeel ff offtopic maar hoevaak doe je dat touwtje springen? ik wil ook beginne maar weet niet hoeveel normaal is.. hoeveel sets van hoeveel per dag? verdeeld over de dag of allemaal binnen een uur? etc thxquote:Op maandag 20 september 2004 22:37 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik ga zelf elke avond ongeveer 3 kwartier hardlopen.
Dat combineer ik met touwtje springen + 3x daags krachttraining met halter-sets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |