vorig jaar was het hardstikke gezellig hoor met leavighope.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
He jammer dat ik zo ver weg woon![]()
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
He jammer dat ik zo ver weg woon :')
jah, leuk! doen we een keer..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Of wil je een keer naar Groningen komen?
Bij dolce vita!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Hier nog in pauperkleden met leavinghope vorig jaar shopmeet dus.. (errug brakke foto van mij maargoed)
Met JOU had ik altijd graag een keer willen shoppen, maar je reageerde nooit op mn berichtjes..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:47 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bij dolce vita!
ik woonde in Enschede, maar nu woon ik in België , vlakbij maastricht..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef Doagere het volgende:
Waar woon je dan? Mieschien kunnen we eens shoppen..Ik Enschede!!
homo's ook hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[edit] ik ze net dat je geen meid bent..heb je wel kijk op kleden dan? Normaal hebben alleen meiden dat!
dat vind ik ook prima hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
homo's ook hoor![]()
ik ook niet. Maar misschien moet je de titel dan even uitbreiden naar: welke fokmeiden of fokhomo's willen shoppen met mij?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat vind ik ook prima hoor!als ik maar met leuke kleden terugkom..
Heb helemaal niks tegen homo's.
Hoezo homo, ik had de topic titel niet goed gelezen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
homo's ook hoor![]()
Jammerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het liefst meiden in/omgeving maastricht/hasselt/tongeren...
voor jou wil ik wel een uitzondering maken hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jammer
homo's en vrouwen hebben verstand van kleden. Dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:08 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
oke dan anders, hij is homo kleed die zich goed?
dmv die foto wil je dus laten zien dat je een hetero bent?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
homo's en vrouwen hebben verstand van kleden. Dat is algemeen bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |