dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.quote:Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.
Het 1e deel van dit topic is inmiddels gesloten, maar een aantal "jongens" in dat topic reageerden dat kort haar altijd lelijk is. En daar ben ik het dus niet mee eens, het is idd een voorkeur die je hebt. Maar ik ben van mening dat bij sommige vrouwen kort haar gewoon beter staatquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef DarkElf het volgende:
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...
Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
Daar zit waarschijnlijk al het verschil...ik draag skate-broeken met het kruis tussen mijn knieënquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Soulshaker het volgende:
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit :yes
als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:10 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
alleen het bovenste stukje van mijn reactie slaat op jou reactie...je vrowg wat er mis mee was en geeft je mening. Ik ook...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
ja en het gaat rotten als je niet oppast...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:21 schreef Deetch het volgende:
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef XiChico het volgende:
Kort haar staat niet bij jonge meisjes .. / jonge vrouwen .. kaal worden kun je altijd nog. Lang haar staat gewoon veel mooier Vaak zie je ook nog dat meisjes (met kort haar) / jonge vrouwen het dan in zo'n opvallende kleur gaan verfen. Oranje ofzo
dit is kort haarquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Cheese het volgende:
Wat is kort haar? 15 cm? 10 cm? 5cm?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef Fixxxer het volgende:
Bij heel weinig staat het, maar bij veruit de meeste kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich er makkelijk vanaf willen maken.
En dat kan ik echt niet uitstaan.
dan heb je mij nooit met lang haar gezien zekerquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef _Kuch_ het volgende:
Dus: ook al staat kort haar geweldig, diezelfde persoon met lang haar is nòg mooier.
Niks meer aan toe te voegen. (toch wel: Matjes zijn om je voeten te vegen, niet voor in je nek)quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
Maar het past idd niet bij ieder persoon. Niet alleen de vorm van het gezicht, maar ook dat je van jezelf al een beetje een zekere, vlotte uitstraling hebt is belangrijk denk ik
*checkt profiel*quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
[..]
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.![]()
Kort haar?quote:
LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haarquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:50 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Kort haar?
Het duurde 5 minuten voordat ik zag dat ze uberhaupt haar had![]()
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetjequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Geslacht: Vrouw
Enough said..![]()
Ja dat bedoelde ik. En ik geloof best dat jíj nu meer moeite moet doen. Ik heb nu zelf semi-lang haar en doe er ook minder lang over dan toen ik kort haar had.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
owhjah? jonger mag wel...vrouwe van 40 zijn nooit mooi vind ik...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haarmisschien zelfs wel zonder haar ook nog
Alsof ik daar uberhaubt op let, you're not that big a deal. En hoezo is het tegen je zere been is dat mannen over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) van dames met lang haar houden? Mogen we dat uiteindelijk nog zelf beslissen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetje![]()
quote:Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |