abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:00:23 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24118284
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
quote:
Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
To infinity…and beyond!
pi_24118341
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...

Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24118347
Kort haar staat niet bij jonge meisjes .. / jonge vrouwen .. kaal worden kun je altijd nog. Lang haar staat gewoon veel mooier Vaak zie je ook nog dat meisjes (met kort haar) / jonge vrouwen het dan in zo'n opvallende kleur gaan verfen. Oranje ofzo
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:05:09 #4
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_24118366
Een prinses heeft altijd lang haar.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  Moderator dinsdag 21 december 2004 @ 16:06:10 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24118392
hetzelfde als mannen met lang haar het hoort gewoon niet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_24118413
met kort haar en geen tieten lijken het jongens..

daarom
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:07:44 #7
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24118432
Mijn theorie is dat mannen die vrouwen met kort haar mooi vinden eigenlijk homo zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24118435
ik vind kort haar juist iets uitstralen van alternativiteit, eigen stijl en lef.... dus eigenlijk juist positief

maar het stereotype meisje heeft natuurlijk lang haar, en daar vallen meeste jongens op
A fish may fall in love with a bird, but where will they build theire nest?
pi_24118437
Het ligt eraan of zo'n vrouw het makkelijk kan hebben en of het haar staat. Bij sommige vrouwen staat lang haar bijv. juist weer niet en dan is de keuze snel gemaakt. Verder is er imo niks mis met vrouwen met kort haar; iedereen zijn ding namelijk. En bovendien zou ik, als ik van het mannelijk geslacht was, niet alleen op haarlengte afgaan . Maargoed, begrijp wel dat sommige mensen dat gewoon n-i-k-s vinden maar zoals ik al zei; iedereen zijn ding . Laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze lekker hun haren afknippen als ze dat willen; zij zijn immers degene die ermee rond moeten lopen en als je het zo afschuwelijk vindt hoef je er niet naar te kijken en/of iets met iemand met kort haar te beginnen.. Hoewel dat imo best zonde zou zijn want wie weet mis je heel wat .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:08:04 #10
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24118440
Jij hebt zeker kort haar... ?
pi_24118462
Voor sommigen vrouwen is kort haar gewoon een heel stuk mooier als lang haar. Als die vrouw een echt mooi gezicht heeft, vind ik kort haar vaak ook erg mooi.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:09:30 #12
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_24118467
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit

als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:09:31 #13
11458 ivetje
pi_24118469
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef DarkElf het volgende:
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...

Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
Het 1e deel van dit topic is inmiddels gesloten, maar een aantal "jongens" in dat topic reageerden dat kort haar altijd lelijk is. En daar ben ik het dus niet mee eens, het is idd een voorkeur die je hebt. Maar ik ben van mening dat bij sommige vrouwen kort haar gewoon beter staat En dat hebben we in het vorige topic al proberen duidelijk te maken, maar zoals je in die quote leest is dat niet echt doorgedrongen

Mijn haar is lang gewoon echt niet mooi...heb vreselijk dik haar waardoor het altijd lang gaat hangen zeg maar. Heb dus heel stijl haar, en dat staat gewoon niet bij mijn "lange" gezichtsvorm. Krijg een nog langer gezicht daardoor en heel smal, ook krijg ik een lang voorhoofd. Vandaar dat ik het kort heb, maar daar werd dus hevig over gediscussierd in het vorige topic. En ik had niet het idee dat we al klaar waren in het vorige topic
To infinity…and beyond!
pi_24118476
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_24118515
welk haar ?
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:12:50 #16
11458 ivetje
pi_24118533
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Soulshaker het volgende:
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit :yes

als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen
Daar zit waarschijnlijk al het verschil...ik draag skate-broeken met het kruis tussen mijn knieën En ja, ik heb dus kort haar...gewoon omdat ik mijn eigen stijl wil hebben en niet een 13-in-een-dozijn vrouwtje wil zijn En blijkbaar ben ik dat nu ook niet, dus het is me iig gelukt

Btw, heel soms draag ik wel rokjes hoor...heb ook hele vrouwelijke kleding zoals een krijtstreep pak en lange gala-jurken Maar da's nix voor mij voor dagelijks
To infinity…and beyond!
pi_24118540
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:10 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
pi_24118541
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:15:24 #19
11458 ivetje
pi_24118587
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
alleen het bovenste stukje van mijn reactie slaat op jou reactie...je vrowg wat er mis mee was en geeft je mening. Ik ook...
To infinity…and beyond!
pi_24118607
korte haar roept bij mij lesbische associaties op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24118622
gelukkig had ik mezelf al antwoord gegeven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24118627
Een meisje met kort haar wat met gel alle kanten uitsteekt ziet er best leuk uit, beetje punk of skater achtig.. hoe heet dat tegenwoordig allemaal, dat ziet er leuk uit. Liever lang haar maar goed, ik knap er niet op af. Maar het moet niet zo zijn dat ik ga twijfelen of het nou een verwijfde man is, of een vrouw die pot is ofzo.
-
pi_24118634
Wat is kort haar? 15 cm? 10 cm? 5cm?

Het gaat om de vrouw die eronder zit. Maar lang haar vind ik mooi en sierlijk (vrouwelijk), hoewel kort haar een ondeugend effect kan hebben bij sommige vrouwen.
Als het opgeschoren is dan hoeft het voor mij niet meer. Zelfs m'n moeder heeft half-lang haar.
pi_24118698
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_24118748
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:21 schreef Deetch het volgende:
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
ja en het gaat rotten als je niet oppast...

omg
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:25:42 #26
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24118785
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef XiChico het volgende:
Kort haar staat niet bij jonge meisjes .. / jonge vrouwen .. kaal worden kun je altijd nog. Lang haar staat gewoon veel mooier Vaak zie je ook nog dat meisjes (met kort haar) / jonge vrouwen het dan in zo'n opvallende kleur gaan verfen. Oranje ofzo
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
Maar het past idd niet bij ieder persoon. Niet alleen de vorm van het gezicht, maar ook dat je van jezelf al een beetje een zekere, vlotte uitstraling hebt is belangrijk denk ik

opgeschoren haar hou ik trouwens weer niet van bij een vrouw..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:28:11 #27
11458 ivetje
pi_24118847
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Cheese het volgende:
Wat is kort haar? 15 cm? 10 cm? 5cm?
dit is kort haar

En dit is halflang haar

Ik vind opgeschoren ook nix, zoals demi moore in G.I. Jane Hoewel dat ook niet eens echt lelijk was...
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:29:03 #28
11458 ivetje
pi_24118860
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
To infinity…and beyond!
pi_24119004
Bij heel weinig staat het, maar bij veruit de meeste kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich er makkelijk vanaf willen maken.
En dat kan ik echt niet uitstaan.

En waar ik al helemááál niet tegen kan, zijn van die vrouwen die net de 33 gepasseerd zijn, en dan gaat ze uitzakken nemen kort haar en gaan profiteren nadat ze getrouwd zijn. Het moment dat mijn vrouw dat zou doen ligt ze eruit.
Ik krijg altijd medelijden met hun mannen als ik dat zie, krijg het gevoel dat ze belazerd zijn.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:36:56 #30
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_24119029
Kort haar is mooi! (laat een mooi hoofdje zien)
En praktisch! Haar happen is nie lekker...
Ach maar tis geen vereiste!
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:37:44 #31
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_24119043
ik vind kort haar bij vrouwen ook wel leuk vooral vrouwen die een klein gezicht hebben staat het goed
pi_24119072
ik vind kort haar bijna nooit mooi. bij tara elders staat het wel leuk echter

al kan lang(er) haar nooit kwaad
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:40:02 #33
11458 ivetje
pi_24119089
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef Fixxxer het volgende:
Bij heel weinig staat het, maar bij veruit de meeste kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich er makkelijk vanaf willen maken.
En dat kan ik echt niet uitstaan.
makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:40:32 #34
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_24119101
lang haar is geil
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_24119122
Zolang het haar bij haar pas, vind ik alles best. zolang er maar een beetje verzorging achter zit. dus geen 1 meter knopen of 5mm vet.
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:41:53 #36
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_24119123
Als ik een hele knappe meid/vrouw zie met kort haar, denk ik toch altijd nog bij mezelf: als ze lang haar had gehad was ze NOG mooier geweest. Dat vat alles wel samen denk ik.
Dus: ook al staat kort haar geweldig, diezelfde persoon met lang haar is nòg mooier.

Lang haar is gewoon simpelweg vrouwelijker, net als zandloperfiguur vs geen zandloperfiguur..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:43:54 #37
11458 ivetje
pi_24119163
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef _Kuch_ het volgende:

Dus: ook al staat kort haar geweldig, diezelfde persoon met lang haar is nòg mooier.
dan heb je mij nooit met lang haar gezien zeker
To infinity…and beyond!
pi_24119175
Als de vormen maar rond zijn en de gaten talrijk boeit het mij niks...

JA inderdaad kogelgaten !!!
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_24119212
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Maar het past idd niet bij ieder persoon. Niet alleen de vorm van het gezicht, maar ook dat je van jezelf al een beetje een zekere, vlotte uitstraling hebt is belangrijk denk ik
Niks meer aan toe te voegen. (toch wel: Matjes zijn om je voeten te vegen, niet voor in je nek)
Zu hause ist alles besser
pi_24119268
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
[..]

dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
*checkt profiel*
Geslacht: Vrouw
Enough said, begrijp je toch niet!

Bovendien is het beter als ik mezelf niet verlies in een tirade over vrouwen met kort haar, of nog veel afschuwelijker; vrouwen met stekeltjes

[ Bericht 6% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 21-12-2004 16:54:11 ]
pi_24119320
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

dit is kort haar
[afbeelding]
Kort haar?

Het duurde 5 minuten voordat ik zag dat ze uberhaupt haar had
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:52:03 #42
11458 ivetje
pi_24119349
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:50 schreef Brinxter het volgende:

[..]

Kort haar?

Het duurde 5 minuten voordat ik zag dat ze uberhaupt haar had
LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haar misschien zelfs wel zonder haar ook nog
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:52:54 #43
11458 ivetje
pi_24119370
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

*checkt profiel*
Geslacht: Vrouw
Enough said..
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetje
To infinity…and beyond!
pi_24119381
Ik ken meisjes/vrouwen bij wie het absoluut leuker staat dan lang haar, maar het wordt toch vaak gelinkt aan een skaterig type of aan een getrouwde vrouw inderdaad, en dat is denk ik niet geheel onterecht want daarbij zie je het toch wel 't meest. Ikzelf zou nooit mijn haar afknippen, heb jaren gespaard om het zo lang te krijgen want tot mijn dertiende had ik een kort kapsel. Als ik foto's daarvan zie weet ik weer waar ik het voor heb gedaan .
pi_24119436
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:

[..]

makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
Ja dat bedoelde ik. En ik geloof best dat jíj nu meer moeite moet doen. Ik heb nu zelf semi-lang haar en doe er ook minder lang over dan toen ik kort haar had.
Ik bedoel het meer i.c.m. de andere factoren, dus uitzakken simpele kleding e.d. kortom niet sexy meer. Maar dan heb ik het over een andere leeftijdsklasse, degene bij wie kort haar me vaak opvalt, die nieuwgeworden huisvrouwen.
Kort haar met een mooi koppie op een jong iemand die zich wel hip blijft kleden is zeker wel maar niet beter dan lang haar, hoogstens even leuk.

De vraag is eigenlijk: Maakt kort haar een (mooie) vrouw lelijker of komt het simpelweg vaker voor bij lelijkere vrouwen zodat het met lelijkheid geassocieerd wordt....?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 16:59:25 #46
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24119506
zelf vind ik lang haar nooit mooi. tenzij het diegene heel goed staat.

halflang haar is juist wel heel mooi dus ongeveer tot boven schouders maar dan niet zo heel recht maar gewoon lekker normaal. en een leuk kleurtje vind ik ook leuk.

lang een blond heeft iedereen al. je weet toch breezah?
:')
pi_24119559
Het moet je staan, als jij een machtig mooie vrouw bent en je je haar MOOI EN GOED kort laten knippen, dan kán het mooi zijn. Maar doe maar gewoon lekker lang Mannen willen gewoon dat een vrouw er 'vrouwelijk' uit ziet ( ik in iedergeval ) en in dat plaatje past kort haar niet
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_24119599
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haar misschien zelfs wel zonder haar ook nog
owhjah? jonger mag wel...vrouwe van 40 zijn nooit mooi vind ik...
ik vind dr lelijk eerlijk gezegt...kan zo tig mooiere vrouwen opnoemen...
Azwethinkweiz
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:05:02 #49
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24119619
Kort haar is zo afschuwlijk. Dat kan gewoon niet. Kort haar doet mij denken aan:

- Vrouwen van +/-50 jaar; waarvan het haar zo lelijk is geworden dat ze het wel moeten afknippen.
- Vrouwen van +/-50 jaar; Die bij de Albert Heijn werken.
- Meisjes van 15 die zich zo onaantrekkelijk mogenlijk willen maken voor hun vader die op een opeens op andere manier naar hen kijkt
- Vrouwen/meisjes die hun haar hebben geverft en het toch niet zo mooi vinden. (motto zelfverminking)

Of mischien heeft het wel iets met vruchtbaarheid te maken? Beetje hetzelfde principe als dunne mannen. Vinden vrouwen ook minder.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_24119639
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetje
Alsof ik daar uberhaubt op let, you're not that big a deal. En hoezo is het tegen je zere been is dat mannen over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) van dames met lang haar houden? Mogen we dat uiteindelijk nog zelf beslissen?
quote:
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')