abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:00:23 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24118284
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
quote:
Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
To infinity…and beyond!
pi_24118341
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...

Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24118347
Kort haar staat niet bij jonge meisjes .. / jonge vrouwen .. kaal worden kun je altijd nog. Lang haar staat gewoon veel mooier Vaak zie je ook nog dat meisjes (met kort haar) / jonge vrouwen het dan in zo'n opvallende kleur gaan verfen. Oranje ofzo
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:05:09 #4
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_24118366
Een prinses heeft altijd lang haar.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  Moderator dinsdag 21 december 2004 @ 16:06:10 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24118392
hetzelfde als mannen met lang haar het hoort gewoon niet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_24118413
met kort haar en geen tieten lijken het jongens..

daarom
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:07:44 #7
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24118432
Mijn theorie is dat mannen die vrouwen met kort haar mooi vinden eigenlijk homo zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24118435
ik vind kort haar juist iets uitstralen van alternativiteit, eigen stijl en lef.... dus eigenlijk juist positief

maar het stereotype meisje heeft natuurlijk lang haar, en daar vallen meeste jongens op
A fish may fall in love with a bird, but where will they build theire nest?
pi_24118437
Het ligt eraan of zo'n vrouw het makkelijk kan hebben en of het haar staat. Bij sommige vrouwen staat lang haar bijv. juist weer niet en dan is de keuze snel gemaakt. Verder is er imo niks mis met vrouwen met kort haar; iedereen zijn ding namelijk. En bovendien zou ik, als ik van het mannelijk geslacht was, niet alleen op haarlengte afgaan . Maargoed, begrijp wel dat sommige mensen dat gewoon n-i-k-s vinden maar zoals ik al zei; iedereen zijn ding . Laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze lekker hun haren afknippen als ze dat willen; zij zijn immers degene die ermee rond moeten lopen en als je het zo afschuwelijk vindt hoef je er niet naar te kijken en/of iets met iemand met kort haar te beginnen.. Hoewel dat imo best zonde zou zijn want wie weet mis je heel wat .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:08:04 #10
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24118440
Jij hebt zeker kort haar... ?
pi_24118462
Voor sommigen vrouwen is kort haar gewoon een heel stuk mooier als lang haar. Als die vrouw een echt mooi gezicht heeft, vind ik kort haar vaak ook erg mooi.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:09:30 #12
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_24118467
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit

als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:09:31 #13
11458 ivetje
pi_24118469
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef DarkElf het volgende:
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...

Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
Het 1e deel van dit topic is inmiddels gesloten, maar een aantal "jongens" in dat topic reageerden dat kort haar altijd lelijk is. En daar ben ik het dus niet mee eens, het is idd een voorkeur die je hebt. Maar ik ben van mening dat bij sommige vrouwen kort haar gewoon beter staat En dat hebben we in het vorige topic al proberen duidelijk te maken, maar zoals je in die quote leest is dat niet echt doorgedrongen

Mijn haar is lang gewoon echt niet mooi...heb vreselijk dik haar waardoor het altijd lang gaat hangen zeg maar. Heb dus heel stijl haar, en dat staat gewoon niet bij mijn "lange" gezichtsvorm. Krijg een nog langer gezicht daardoor en heel smal, ook krijg ik een lang voorhoofd. Vandaar dat ik het kort heb, maar daar werd dus hevig over gediscussierd in het vorige topic. En ik had niet het idee dat we al klaar waren in het vorige topic
To infinity…and beyond!
pi_24118476
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_24118515
welk haar ?
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:12:50 #16
11458 ivetje
pi_24118533
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Soulshaker het volgende:
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit :yes

als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen
Daar zit waarschijnlijk al het verschil...ik draag skate-broeken met het kruis tussen mijn knieën En ja, ik heb dus kort haar...gewoon omdat ik mijn eigen stijl wil hebben en niet een 13-in-een-dozijn vrouwtje wil zijn En blijkbaar ben ik dat nu ook niet, dus het is me iig gelukt

Btw, heel soms draag ik wel rokjes hoor...heb ook hele vrouwelijke kleding zoals een krijtstreep pak en lange gala-jurken Maar da's nix voor mij voor dagelijks
To infinity…and beyond!
pi_24118540
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:10 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
pi_24118541
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:15:24 #19
11458 ivetje
pi_24118587
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
alleen het bovenste stukje van mijn reactie slaat op jou reactie...je vrowg wat er mis mee was en geeft je mening. Ik ook...
To infinity…and beyond!
pi_24118607
korte haar roept bij mij lesbische associaties op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24118622
gelukkig had ik mezelf al antwoord gegeven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24118627
Een meisje met kort haar wat met gel alle kanten uitsteekt ziet er best leuk uit, beetje punk of skater achtig.. hoe heet dat tegenwoordig allemaal, dat ziet er leuk uit. Liever lang haar maar goed, ik knap er niet op af. Maar het moet niet zo zijn dat ik ga twijfelen of het nou een verwijfde man is, of een vrouw die pot is ofzo.
-
pi_24118634
Wat is kort haar? 15 cm? 10 cm? 5cm?

Het gaat om de vrouw die eronder zit. Maar lang haar vind ik mooi en sierlijk (vrouwelijk), hoewel kort haar een ondeugend effect kan hebben bij sommige vrouwen.
Als het opgeschoren is dan hoeft het voor mij niet meer. Zelfs m'n moeder heeft half-lang haar.
pi_24118698
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_24118748
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:21 schreef Deetch het volgende:
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
ja en het gaat rotten als je niet oppast...

omg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')