abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24017599
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:23 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Als je nu eens leest, zie je dat ik zei dat het topic open mocht,
Dat las ik ja, dus was ik helemaal blij. Ik ga naar de index van LIF en zie een indentiek topic staan, waar jij druk in mee post.
quote:
daar er al een nieuw topic geopend was met dezelfde insteek heb ik die open gelaten.
En dat vind ik lichtelijk curieus. De discussie gaat over het in mijn ogen onterechte slotje op een topic van mijn hand, dan zeg je toe dattie weer open mag, iemand anders (Ricky ) opent snel een nieuw topic (met een c/p van mijn OP, die in jouw ogen bagger was) en dan moet ik daar maar in verder? Moet ik dan elke keer als ik een topic wil openen in LIF die door iemand anders laten openen?
quote:
Maar goed, ik wil best dat topic opslot doen en die reactie verplaatsen naar jouw topic.
Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_24017615
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef R2cksson het volgende:
SERENITY NOW!

Jezus, bitches FAWAKA BLING TRANGA MANG!

Ik wilde alleen maar Inso helpen en Silmarwen een beetje buiten schot houden .
Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.
Echte liefde!
  donderdag 16 december 2004 @ 18:29:33 #203
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24017623
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:

Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.
Dat heb ik gedaan, je topic is open.

Veel plezier erin!
pi_24017672
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, je topic is open.

Veel plezier erin!
Ik typte net iets te langzaam.
Tnx! .
Echte liefde!
  donderdag 16 december 2004 @ 18:34:20 #205
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_24017728
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.
Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_24017749
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:34 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.
Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.
Echte liefde!
  donderdag 16 december 2004 @ 18:38:15 #207
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_24017821
Inso stop is met baggeren in LIF
schatje verdiend beter als jou
  donderdag 16 december 2004 @ 18:39:12 #208
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_24017833
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:35 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.
Compressie is okay. Dat up/downloadt wat sneller.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_24018507
-edit: laatste twee berichten verwijderd.

Ruzies vecht je maar via de MSN/ICQ/mail.
  donderdag 16 december 2004 @ 19:33:31 #210
89723 RealKnuckles
pi_24019028
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef schatje het volgende:
-edit: laatste twee berichten verwijderd.

Ruzies vecht je maar via de MSN/ICQ/mail.
Sorry schatje
pi_24019227
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

Sorry schatje
Het is je vergeven jong .
  donderdag 16 december 2004 @ 19:43:29 #212
89723 RealKnuckles
pi_24019251
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is je vergeven jong .
pi_24072457
@ Isabeau, ik denk niet dat ik ook maar 1 serieuze reactie in Klaagbaak krijg
Vandaar dat ik hier maar een topic opende

Enne SadKingBilly bedankt
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24072497
Ah, vandaar dat je hier ook een zefde soort topic opende. Ik denk trouwens dat je wel lang genoeg gekoeld hebt Maar voor de wat serieuzere reacties zal ik hem heropenen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24072555
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Ah, vandaar dat je hier ook een zefde soort topic opende. Ik denk trouwens dat je wel lang genoeg gekoeld hebt Maar voor de wat serieuzere reacties zal ik hem heropenen.
Dankje
Daarom opende ik hier ook dat topic, heb nog nooit zoiets gehad dus mijn eerste reactie was "kut, wat nu?" ijs maar ik wist niet hoelang dat helpt en goed is zeg maar
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24098404
Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?

Ik weet niet waar dit op slaat... Ik zeg geen raar woord, ik leg alleen uit dat het in dit topic niet gaat om wat enkelingen daarvan vinden, het gaat om het gros. De reactie van de mod is sterk overtrokken, nu lijkt het of ik Verbal voor rotte vis heb uitgemaakt.
  maandag 20 december 2004 @ 11:34:49 #217
54772 Silmarwen
pi_24098481
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?

Ik weet niet waar dit op slaat... Ik zeg geen raar woord, ik leg alleen uit dat het in dit topic niet gaat om wat enkelingen daarvan vinden, het gaat om het gros. De reactie van de mod is sterk overtrokken, nu lijkt het of ik Verbal voor rotte vis heb uitgemaakt.
Ik vind jouw reactie zwaar overdreven. Je punt is allang duidelijk en je reactie vind ik niet op zijn plaats. Je kunt het ook op een andere manier zeggen.

Zoals ik al zei: meningen verschillen en smaken ook, maar dit kun je ook op een normale manier verkondigen.
pi_24098491
Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.

Misschien is het de macht van het mod spelen die even naar je bol is gestegen
  maandag 20 december 2004 @ 11:37:14 #219
54772 Silmarwen
pi_24098523
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.

Orginele reactie

Je mag best nog een keer reageren. Maar niet op de manier zoals je het net deed.
pi_24098583
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Silmarwen het volgende:

Je mag best nog een keer reageren. Maar niet op de manier zoals je het net deed.
Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.
pi_24098638
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:

Nou dat is wel erg snel dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 20 december 2004 @ 11:43:21 #222
54772 Silmarwen
pi_24098648
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:40 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.
Doe eens normaal zeg. Ik editte je post omdat je vrouwen met kort haar voor rotte vis uit zat te maken. Dat je het niet mooi vindt, is aan jou. Daar heb ik geen probleme mee, maar de manier waarop jij je uit is absoluut niet respectvol. Je mag best reageren, maar op een normale manier.
pi_24098838
Ah... ik herinner me nu ineens de uitdrukking die ik gebruikte, "dat ziet er voor de honden niet uit". Het zal daar wel om gaan? Ik ga er van uit dat mensen in staat zijn om dingen zelf te nuanceren. Niemand wordt er op de lange duur beter van door constant mensen die dat niet kunnen, de hand boven het hoofd te houden.

Je hebt wel een mooie 205
  maandag 20 december 2004 @ 11:55:25 #224
54772 Silmarwen
pi_24098892
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ah... ik herinner me nu ineens de uitdrukking die ik gebruikte, "dat ziet er voor de honden niet uit". Het zal daar wel om gaan? Ik ga er van uit dat mensen in staat zijn om dingen zelf te nuanceren. Niemand wordt er op de lange duur beter van door constant mensen die dat niet kunnen, de hand boven het hoofd te houden.

Je hebt wel een mooie 205
Daar gaat het niet om. Je hoeft mensen niet te beledigen met jouw mening. Verder mag je prima je mening uiten, daar heb ik echt geen probleem mee, zoals ik er al in zei, vind ik het zelf meestal ook niet mooi. Maar je kunt het op een respectvolle manier brengen. Op de manier dat je het deed schop je mensen tegen het zere been en dat heeft geen positieve uitwerking op het topic.

Ow en die 205 is helaas overleden (kettingbotsing, total loss, moet ik nog editten, vrijdag ga ik onze nieuwe auto ophalen een volvo s40, maar dit is compleet offtopic )
pi_24099568
Ik wil je alleen nog even attenderen op een reactie van mij uit het volgende topic:

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19

Ik neem aan dat alle reacties naar aanleiding van het topic over kort haar hier gewist zijn? Vreemd dat een reactie zonder enig andere inhoud dan " " gewist wordt, terwijl deze niet duidelijk verwijst naar iets.
  maandag 20 december 2004 @ 12:31:36 #226
54772 Silmarwen
pi_24099595
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik wil je alleen nog even attenderen op een reactie van mij uit het volgende topic:

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19

Ik neem aan dat alle reacties naar aanleiding van het topic over kort haar hier gewist zijn? Vreemd dat een reactie zonder enig andere inhoud dan " " gewist wordt, terwijl deze niet duidelijk verwijst naar iets.
Lieverd, je weet best dat dat een enorm lullige reactie was op die foto.

Maar goed, misschien mod ik nog iets te streng. Dat slijt, heb geduld met mij
pi_24099667
Ik zal ook niet ontkennen dat het een reactie op die foto was, maar het is mijn mening. Als je in een dergelijk topic (over haarstyling) een foto plaatst, dan wil je graag eerlijk commentaar op het kapsel. Die heeft ze gekregen.

Maar mijn verzoek is om de foto zelf (hele post) en andere posts die betrekking hebben hier op ook te verwijderen. Het heeft namelijk géén zin om deze te laten staan, als men toch niet aan mag geven hoe hij het écht vindt.

En ik denk inderdaad dat het een kwestie is van een goede balans vinden, ik wacht geduldig af.
  maandag 20 december 2004 @ 12:49:02 #228
54772 Silmarwen
pi_24099873
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zal ook niet ontkennen dat het een reactie op die foto was, maar het is mijn mening. Als je in een dergelijk topic (over haarstyling) een foto plaatst, dan wil je graag eerlijk commentaar op het kapsel. Die heeft ze gekregen.

Maar mijn verzoek is om de foto zelf (hele post) en andere posts die betrekking hebben hier op ook te verwijderen. Het heeft namelijk géén zin om deze te laten staan, als men toch niet aan mag geven hoe hij het écht vindt.

En ik denk inderdaad dat het een kwestie is van een goede balans vinden, ik wacht geduldig af.
Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.

Daarbij is dit feedback dus van fouten moet ik leren.
pi_24099970
Het off topic gehalte in het haar-topic wordt bijna geheel bepaald door tien mensen die er vanaf deel 1 al bijzitten, dat wordt gewoon toegestaan. Er zijn nooit problemen, en het is een gezellige reeks.
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Brennie... waar ben je
  maandag 20 december 2004 @ 12:56:32 #230
54772 Silmarwen
pi_24099990
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het off topic gehalte in het haar-topic wordt bijna geheel bepaald door tien mensen die er vanaf deel 1 al bijzitten, dat wordt gewoon toegestaan. Er zijn nooit problemen, en het is een gezellige reeks.
[..]

Brennie... waar ben je
Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.
pi_24100039
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.

Daarbij is dit feedback dus van fouten moet ik leren.
Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.

Los daarvan is het 'ons' topic waarin we een geringe mate van slowchat al sinds het begin accepteren. Brennie zag dit al snel in en liet ons een beetje ons gang gaan, wat overigens uitstekend ging.
Maar goed, laten we maar zeggen dat wijsheid met de haren jaren komt en moet je gewoon nog een beetje aan ons wennen.. .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_24100082
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef Silmarwen het volgende:

Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.
Dat maakt ook verder niet uit, maar inmiddels is het wel zo dat onze monden gesnoerd zijn. Als iemand een eerlijke mening wilt horen dan kan dat niet als een mod een hand boven het hoofd houdt. Nogmaals het verzoek om de "schoolbank" foto post eveneens te verwijderen, en reactie van Speth over kort haar, enzovoorts en zo verder.

Mijn mening is dat het stekeltjes kapsel een walgelijk gezicht is bij haar, zo is het en niet anders.

De mensen uit de OP van het langhaar topic hebben toch wel de 'status' ( ) verworven om gedoseerd off-topic te gaan, handig hulpmiddel voor de mod
  maandag 20 december 2004 @ 13:01:58 #233
54772 Silmarwen
pi_24100094
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.
Feedback geven en grijpen naar nazi praktijken werkt ook niet. Zoals ik het al zei: ik vond die reacties op de desbtreffende foto niet leuk en zelfs erg lullig.
quote:
Los daarvan is het 'ons' topic waarin we een geringe mate van slowchat als sinds het begin accepteren. Brennie zag dit al snel in en liet ons een beetje ons gang gaan, wat overigens uitstekend ging.
Maar goed, laten we maar zeggen dat wijsheid met de haren jaren komt en moet je gewoon nog een beetje aan ons wennen.. .
Ik heb verder niet gelezen in de hele reeks. Ik heb namelijk al lang haar

Ik ben net mod hier en ik moet gewoon nog even mijn draai vinden zoals ik al zei. En misschien was ik inderdaad te streng.
pi_24120273
Met betrekking tot: Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]

Het ging niet om een flauw uitgekozen foto maar de hoofdfoto in het fotoboek, zoals te zien op http://fotoboek.fok.nl/ivetje (linken naar fotoboek mag hopelijk wel?). Dat je dat beschouwt als not done verbaast me nogal, niemand heeft haar gedwongen die foto op Fok te zetten en hij wordt binnen Fok gebruikt? En dat terwijl iedereen te pas en te onpas die foto overal op Internet zou kunnen gebruiken als hij er eenmaal op staat.. Maar binnen Fok dus niet?

Bovendien heeft het een zekere mate van relevantie voor het topic, omdat het om de topicstarter gaat en de discussie lang haar versus kort haar. Dat er reacties op volgen waar ivetje misschien niet heel blij mee is, moet je mij dan ook niet aanrekenen en dat je die eruit edit vind ik ook begrijpelijk. Maar ik zou er ook niet mee kunnen zitten als je mijn userpic in een topic post hoor (http://fotoboek.fok.nl/userpics/11094.jpg)? Anders had ik hem ook niet op Fok moeten zetten!

[ Bericht 3% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 21-12-2004 17:42:42 ]
pi_24120600
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:36 schreef ZeroVince het volgende:
Met betrekking tot: Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]

Het ging niet om een flauw uitgekozen foto maar de hoofdfoto in het fotoboek, zoals te zien op http://fotoboek.fok.nl/ivetje (linken naar fotoboek mag hopelijk wel?). Dat je dat beschouwt als not done verbaast me nogal, niemand heeft haar gedwongen die foto op Fok te zetten en hij wordt binnen Fok gebruikt? En dat terwijl iedereen te pas en te onpas die foto overal op Internet zou kunnen gebruiken als hij er eenmaal op staat.. Maar binnen Fok dus niet?
Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.
pi_24120940
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.
Waar ik uit begrijp dat de discussie openen op dit punt er voorlopig niet echt in zit..
pi_24121566
Heej Silmarwen, aangezien je behoorlijk selectief leest wil ik je nog even attenderen op onderstaande link met daarachter een post. Enjoy

Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:14:58 #238
54772 Silmarwen
pi_24124866
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heej Silmarwen, aangezien je behoorlijk selectief leest wil ik je nog even attenderen op onderstaande link met daarachter een post. Enjoy

Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
Ik begrijp niet wat je bedoeld. Het is toch haar foto? Als zij die wilt plaatsen dan mag dat.

Maar goed, omdat de discussie nu in een ander topic loopt zal ik de desbetreffende foto en het commentaar verwijderen.
pi_24156694
Kloosterleven...

Wat een onzin zeg. Mogen masturbatie grappen niet meer? Het was nota bene een topic over kloosters.

Ik vind je maar een slechte mod eerlijk gezegd. Kan je geen ander beroep kiezen?
pi_24158353
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:42 schreef Speth het volgende:

Ik vind je maar een slechte mod eerlijk gezegd. Kan je geen ander beroep kiezen?
Geef haar wel de kans om zich te bewijzen. Na een week kun je nog niet vaststellen dat ze het slecht doet.
pi_24171525
Schatje, poes, het was geen bagger, maar serieus maaaarrr toch bedankt voor het slotje, want de reácties waren bagger én je hebt ermee een primeur: in mijn ja-ren-lan-ge fokgeschiedenis, is dit de eerste keer dat een mod een door mij geopend topic sluit onder de noemer 'bagger' (http://forum.fok.nl/topic/651493)
pi_24450854
Waar is mijn topic gebleven?

http://forum.fok.nl/topic/656940/1/50
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:16:53 #243
16715 Mylene
*schatje*
pi_24450983
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:07 schreef shoarma het volgende:
Waar is mijn topic gebleven?

http://forum.fok.nl/topic/656940/1/50
Gemerged met Huidverzorging voor de heren (deeltje 4) .
  maandag 10 januari 2005 @ 21:07:56 #244
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_24506827
Psst.. Irritand postopkrikkertje hier
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_24507191
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:07 schreef Mattt het volgende:
Psst.. Irritand postopkrikkertje hier
Dubbele posters zijn verwijderd.

Dank voor het melden .
pi_24583709
Schatje.... Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
pi_24583987
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Conflict het volgende:
Schatje.... Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
Waarom zou ik onaardig tegen jou doen?? Ik heb daar geen enkele reden toe. Ik mag jou heel graag. Ik vind het wel jammer dat je niet meer naar die klussen topics omkijkt, deze bijvoorbeeld. Dat zijn topics die in Lifestyle passen. Dat ene topic van je dat ik zojuist op slot heb gedaan niet .
pi_24835098
Hoi schatje

Ik wil je even bedanken voor je sluitpost in Clusterhoofdpijn en het linkje naar het lopende topic + dat je mijn OP ook daar heb neergezet, bedankt!!
  zondag 30 januari 2005 @ 17:05:57 #249
16715 Mylene
*schatje*
pi_24835369
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:50 schreef Hepyro het volgende:
Hoi schatje

Ik wil je even bedanken voor je sluitpost in Clusterhoofdpijn en het linkje naar het lopende topic + dat je mijn OP ook daar heb neergezet, bedankt!!
Hey Hepyro, graag gedaan hoor .
  donderdag 3 februari 2005 @ 04:57:14 #250
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24896120
Mag ik even binnenkijken? Deel 2!

Wel een erg persoonlijk binnenkijkje....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')