Dat las ik ja, dus was ik helemaal blij. Ik ga naar de index van LIF en zie een indentiek topic staan, waar jij druk in mee post.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je nu eens leest, zie je dat ik zei dat het topic open mocht,
En dat vind ik lichtelijk curieus. De discussie gaat over het in mijn ogen onterechte slotje op een topic van mijn hand, dan zeg je toe dattie weer open mag, iemand anders (Rickyquote:daar er al een nieuw topic geopend was met dezelfde insteek heb ik die open gelaten.
Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.quote:Maar goed, ik wil best dat topic opslot doen en die reactie verplaatsen naar jouw topic.
Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef R2cksson het volgende:
SERENITY NOW!
Jezus, bitches FAWAKA BLING TRANGA MANG!
Ik wilde alleen maar Inso helpen en Silmarwen een beetje buiten schot houden.
Dat heb ik gedaan, je topic is open.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.
Ik typte net iets te langzaam.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, je topic is open.
Veel plezier erin!
Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.
Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.
Compressie is okay. Dat up/downloadt wat sneller.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.
Sorry schatjequote:Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef schatje het volgende:
-edit: laatste twee berichten verwijderd.
Ruzies vecht je maar via de MSN/ICQ/mail.
Dankjequote:Op zondag 19 december 2004 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Ah, vandaar dat je hier ook een zefde soort topic opende. Ik denk trouwens dat je wel lang genoeg gekoeld hebtMaar voor de wat serieuzere reacties zal ik hem heropenen.
Ik vind jouw reactie zwaar overdreven. Je punt is allang duidelijk en je reactie vind ik niet op zijn plaats. Je kunt het ook op een andere manier zeggen.quote:Op maandag 20 december 2004 11:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?
Ik weet niet waar dit op slaat... Ik zeg geen raar woord, ik leg alleen uit dat het in dit topic niet gaat om wat enkelingen daarvan vinden, het gaat om het gros. De reactie van de mod is sterk overtrokken, nu lijkt het of ik Verbal voor rotte vis heb uitgemaakt.
Orginele reactiequote:Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.
Misschien is het de macht van het mod spelen die even naar je bol is gestegen
Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.quote:Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Silmarwen het volgende:
Je mag best nog een keer reageren. Maar niet op de manier zoals je het net deed.
Nou dat is wel erg snel danquote:Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.
Misschien is het de macht van het mod spelen die even naar je bol is gestegen
Doe eens normaal zeg. Ik editte je post omdat je vrouwen met kort haar voor rotte vis uit zat te maken. Dat je het niet mooi vindt, is aan jou. Daar heb ik geen probleme mee, maar de manier waarop jij je uit is absoluut niet respectvol. Je mag best reageren, maar op een normale manier.quote:Op maandag 20 december 2004 11:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.
Daar gaat het niet om. Je hoeft mensen niet te beledigen met jouw mening. Verder mag je prima je mening uiten, daar heb ik echt geen probleem mee, zoals ik er al in zei, vind ik het zelf meestal ook niet mooi. Maar je kunt het op een respectvolle manier brengen. Op de manier dat je het deed schop je mensen tegen het zere been en dat heeft geen positieve uitwerking op het topic.quote:Op maandag 20 december 2004 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ah... ik herinner me nu ineens de uitdrukking die ik gebruikte, "dat ziet er voor de honden niet uit". Het zal daar wel om gaan? Ik ga er van uit dat mensen in staat zijn om dingen zelf te nuanceren. Niemand wordt er op de lange duur beter van door constant mensen die dat niet kunnen, de hand boven het hoofd te houden.
Je hebt wel een mooie 205
Lieverd, je weet best dat dat een enorm lullige reactie was op die foto.quote:Op maandag 20 december 2004 12:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik wil je alleen nog even attenderen op een reactie van mij uit het volgende topic:
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Ik neem aan dat alle reacties naar aanleiding van het topic over kort haar hier gewist zijn? Vreemd dat een reactie zonder enig andere inhoud dan "" gewist wordt, terwijl deze niet duidelijk verwijst naar iets.
Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.quote:Op maandag 20 december 2004 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zal ook niet ontkennen dat het een reactie op die foto was, maar het is mijn mening.Als je in een dergelijk topic (over haarstyling) een foto plaatst, dan wil je graag eerlijk commentaar op het kapsel. Die heeft ze gekregen.
Maar mijn verzoek is om de foto zelf (hele post) en andere posts die betrekking hebben hier op ook te verwijderen. Het heeft namelijk géén zin om deze te laten staan, als men toch niet aan mag geven hoe hij het écht vindt.
En ik denk inderdaad dat het een kwestie is van een goede balans vinden, ik wacht geduldig af.
Brennie... waar ben jequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het off topic gehalte in het haar-topic wordt bijna geheel bepaald door tien mensen die er vanaf deel 1 al bijzitten, dat wordt gewoon toegestaan. Er zijn nooit problemen, en het is een gezellige reeks.
[..]
Brennie... waar ben je
Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.
Daarbij is dit feedback dus van fouten moet ik leren.
Dat maakt ook verder niet uit, maar inmiddels is het wel zo dat onze monden gesnoerd zijn. Als iemand een eerlijke mening wilt horen dan kan dat niet als een mod een hand boven het hoofd houdt. Nogmaals het verzoek om de "schoolbank" foto post eveneens te verwijderen, en reactie van Speth over kort haar, enzovoorts en zo verder.quote:Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.
Feedback geven en grijpen naar nazi praktijken werkt ook niet. Zoals ik het al zei: ik vond die reacties op de desbtreffende foto niet leuk en zelfs erg lullig.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.
Ik heb verder niet gelezen in de hele reeks. Ik heb namelijk al lang haarquote:Los daarvan is het 'ons' topic waarin we een geringe mate van slowchat als sinds het begin accepteren. Brennie zag dit al snel in en liet ons een beetje ons gang gaan, wat overigens uitstekend ging.
Maar goed, laten we maar zeggen dat wijsheid met de haren jaren komt en moet je gewoon nog een beetje aan ons wennen...
Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:36 schreef ZeroVince het volgende:
Met betrekking tot: Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
Het ging niet om een flauw uitgekozen foto maar de hoofdfoto in het fotoboek, zoals te zien op http://fotoboek.fok.nl/ivetje (linken naar fotoboek mag hopelijk wel?). Dat je dat beschouwt als not done verbaast me nogal, niemand heeft haar gedwongen die foto op Fok te zetten en hij wordt binnen Fok gebruikt? En dat terwijl iedereen te pas en te onpas die foto overal op Internet zou kunnen gebruiken als hij er eenmaal op staat.. Maar binnen Fok dus niet?
Waar ik uit begrijp dat de discussie openen op dit punt er voorlopig niet echt in zit..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.
Ik begrijp niet wat je bedoeld. Het is toch haar foto? Als zij die wilt plaatsen dan mag dat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heej Silmarwen, aangezien je behoorlijk selectief leest wil ik je nog even attenderen op onderstaande link met daarachter een post. Enjoy
Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
Geef haar wel de kans om zich te bewijzen. Na een week kun je nog niet vaststellen dat ze het slecht doet.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:42 schreef Speth het volgende:
Ik vind je maar een slechte mod eerlijk gezegd. Kan je geen ander beroep kiezen?
Gemerged met Huidverzorging voor de heren (deeltje 4)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:07 schreef shoarma het volgende:
Waar is mijn topic gebleven?
http://forum.fok.nl/topic/656940/1/50
Waarom zou ik onaardig tegen jou doen?? Ik heb daar geen enkele reden toe. Ik mag jou heel graag. Ik vind het wel jammer dat je niet meer naar die klussen topics omkijkt, deze bijvoorbeeld. Dat zijn topics die in Lifestyle passen. Dat ene topic van je dat ik zojuist op slot heb gedaan nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Conflict het volgende:
Schatje.... Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
Hey Hepyro, graag gedaan hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 16:50 schreef Hepyro het volgende:
Hoi schatje
Ik wil je even bedanken voor je sluitpost in Clusterhoofdpijn en het linkje naar het lopende topic + dat je mijn OP ook daar heb neergezet, bedankt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |