abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22188664
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:59 schreef seto het volgende:

[..]

leuk nieuw usericon brennie
Thanks
Die van jou is btw grappig!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22355161
Vraag over medicijnen

Die mag op slot. Ik stel mijn vraag wel ergens waar ze wel verstand van zaken hebben.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:31:25 #103
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22355398
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 17:21 schreef Conflict het volgende:
Vraag over medicijnen

Die mag op slot. Ik stel mijn vraag wel ergens waar ze wel verstand van zaken hebben.
Misschien kun je het bij WGR nog eens proberen. Daar weten ze meer van geld-terug-gedoe dan hier.
pi_22369623
Ik heb de titel van Hoe een wit shirtje met rode kraag wassen? nogal door elkaar gehusseld Het shirtje is rood en de kraag wit!

Oh en die reacties van woediewokkie vind ik een beetje flauw, maarja.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:08:05 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_22369982
Gefixd imago .
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:27:18 #106
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_22407489
Fok! Dieetclub deel 54 is gesloten.

Ik heb geen openingstekst. Kan iemand anders dat tevoorschijn toveren en een deel 55 openen?
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:33:02 #107
16715 Mylene
*schatje*
pi_22407677
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:27 schreef Funnie het volgende:
Fok! Dieetclub deel 54 is gesloten.

Ik heb geen openingstekst. Kan iemand anders dat tevoorschijn toveren en een deel 55 openen?
Gedaan .
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:44:55 #108
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_22408094
Dank je wel
pi_22434724
The gum you like, is coming back in style.
pi_22434774
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De 2 typische dingen die ik aan Chinezen heb ontdekt.

het was ook maar een garpje bren
Ok, no problem
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22684392
vandaag zijn er enkele posts van mij 'verdwenen' uit ' welke fokmeiden willen shoppen met mij? I need winterkleden! '. Ten eerste ben ik het daar niet mee eens: De posts overschreden de policy niet en waren on-topic. Maar goed, dat is dan een meningsverschil tussen een moderator en mij, dat kan en daar ga ik verder niet moeilijk over doen. Ik vind alleen wel dat de betreffende moderator best even een berichtje achter had kunnen laten in het topic (wat afaik ook vrij gebruikelijk is op Fok als een topic 'opgeschoond' wordt) met daarin o.a. de reden van het verwijderen van de posts..

Ik ben niet op zoek naar vannalles en nog wat, maar ik zou het fijn vinden als het in de toekomst wat netter afgehandeld werd.
  zondag 17 oktober 2004 @ 18:58:53 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_22684937
Het was naar mijn inziens wel offtopic.

Aangezien ik al eerder het topic heb moeten opschonen, zie poster van 20:49, zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen om ontopic te reageren. De vraag van TS is immers heel duidelijk. Andere zaken zoals vragen aan andere users handelt men maar via de MSN/ICQ/mail af.

Maar goed, ik had misschien nog wel een berichtje achter kunnen laten ja. Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Het is ook iets wat ik en Brennie normaal doen. Maar zoals ik al zei, ik vond die ene poster van 20:49 op dat moment afdoende.
pi_22687867
ik vond van niet, maar goed, zal het je niet kwalijk nemen
pi_22754769
Buikspieren hoe doe je dat nou ECHT goed ??

Megakick, in SPT is er een fitnesstopique.
pi_22758220
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef prinsrob het volgende:
Buikspieren hoe doe je dat nou ECHT goed ??

Megakick, in SPT is er een fitnesstopique.
Op slot gedaan en een linkje naar het topic in SPT gegeven .
pi_22879946
Show je costumized kleding!

Mijn reactie was geheel niet spottend bedoeld. Er staat een grote spelfout in de TT (die nog niet aangepast is) waar ik een grapje over maakte, maar ik geloof dat taalgrapjes hier niet besteed zijn aan de bezoekers.

Voor de liefhebber wil ik hem nog wel even uitleggen hoor
pi_22894245
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 08:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
Show je costumized kleding!

Mijn reactie was geheel niet spottend bedoeld. Er staat een grote spelfout in de TT (die nog niet aangepast is) waar ik een grapje over maakte, maar ik geloof dat taalgrapjes hier niet besteed zijn aan de bezoekers.

Voor de liefhebber wil ik hem nog wel even uitleggen hoor
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)
De daarmee samenhangende grap over een taalfout in de tt? heb ik niet kunnen ontdekken. ( maar het kan voor mij ook wat te laat zijn geweest)
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Het ging mij meer om de foto.. die ik er gewoon niet vond horen.
pi_22898603
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)
De daarmee samenhangende grap over een taalfout in de tt? heb ik niet kunnen ontdekken. ( maar het kan voor mij ook wat te laat zijn geweest)
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Het ging mij meer om de foto.. die ik er gewoon niet vond horen.
In dat geval zal ik hem toch even uitleggen al is het grappige effect, als dat al aanwezig was, dan wel geheel ontkracht ipv van customized (aangepast) stond er costumized (gekostumeerde) kleding. Even googelen op 'costume' leverde mij het grappige plaatje op van een gekostumeerd persoon. Dat deze (achteraf bezien) mogelijk gehandicapt was is mijn inziens geen reden om er automatisch spot in te zien. De enige waar ik de 'spot' mee wilde drijven was de TS die de TT heeft geschreven, niet met de persoon op de foto dus. Dat laatste was gelukkig inmiddels duidelijk.

Maar de spelfout in de TT is inmiddels wel duidelijk denk ik?
pi_22912743
Ok, Lacoste, geheel duidelijk.
Bedankt voor de uitleg, zo had ik het dus niet opgevat..
pi_22959836
Zouden jullie dit topic Spijkerbroeken die je kont optisch verkleinen dmv... in de gaten willen houden? Mijn vraag over bepaalde broeken wordt volledig ondergesneeuwd door de "ga lijnen en sporten reacties".
pi_22960400
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef heaven7 het volgende:
Zouden jullie dit topic Spijkerbroeken die je kont optisch verkleinen dmv... in de gaten willen houden? Mijn vraag over bepaalde broeken wordt volledig ondergesneeuwd door de "ga lijnen en sporten reacties".
Ik heb het topic opgeschoond .
pi_22960497
Oh, dan kan ik beter hier "dankjewel" zeggen

Dankjewel!
pi_22972307
Ze verneuken het topic gewoon verder
pi_22978550
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef heaven7 het volgende:
Ze verneuken het topic gewoon verder
Bedoelde je de opmerking van Piet verdriet en lacoste?
Ja, ze zijn offtopic, maar het blijft bij deze 2 opmerkingen.
Die van Piet, kun je wezen zien als compliment.
Als je echt wilt, kan ik ze editten, maar ik vind het zo meevallen.
We houden het topic net als andere topics goed in de gaten.
pi_22979216
Ja en de rest van de opmerkingen, "blabla dat de heupen erover heen vallen" en iemand vindt dat ze je kont juist enorm vergroten enzo.. maar oke
pi_22989978
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef heaven7 het volgende:
Ja en de rest van de opmerkingen, "blabla dat de heupen erover heen vallen" en iemand vindt dat ze je kont juist enorm vergroten enzo.. maar oke
Ik zet even een opmerking.
pi_22991463
Bedankt
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:39:08 #128
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_23025122
Mannen met ROOD haar...

Eventjes schoonmaken. Het temperament van die rooien is een beetje aangewakkerd.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_23028788
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef R2cksson het volgende:
Mannen met ROOD haar...

Eventjes schoonmaken. Het temperament van die rooien is een beetje aangewakkerd.
Een collega heeft er naar gekeken .
pi_23186902
FOK!dieetclub deel 56

Wil iemand hier de goede openingspost neer zetten?
pi_23187491
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
FOK!dieetclub deel 56

Wil iemand hier de goede openingspost neer zetten?
Gedaan Riann .
pi_23187538
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Gedaan Riann .
Bedankt
  woensdag 10 november 2004 @ 14:10:19 #133
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_23217681
Hoi schatje met slotje op door mij geplaatst topic.
Je weet wel.
Is juist dat ik aangeef fout te zijn geweest!
Dit door onduidelijke policy plaatsing daar er boven in de balk (de bovenste) en indien je in topic terecht komt via zoeken enz je de andere topic specifieke policy niet ziet en/of als zodanig kunt herkennen.
Heb dit inmiddels zelf gevonden, echter had de mod mij gelijk de link gegeven was ik hierna al gelijk met excuses gekomen.
Dus nogmaals sorry
  woensdag 10 november 2004 @ 15:38:00 #134
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23219275
Tuurlijk johnnie, het komt omdat de mods verwaarlozen NOG duidelijker de policy te laten zien dat jij maar blijft spammen.Dwaas....verdwijn!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 10 november 2004 @ 16:04:28 #135
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_23219718
Dit staat nml in de handleidling van FOK. is copy and pasted!

Hoe wordt dit forum eigenlijk gemodereerd?
Op het forum zijn de diverse Moderators bezig de vele topics, posts en users in goede banen te leiden. Ze doen dit in eerste instantie door te kijken of de policy wel nageleefd wordt. De policy vind je door bovenaan de pagina op Policy te klikken. Daarnaast gebruiken de Moderators hun gezonde verstand om te bekijken of er wat moet gebeuren, hoe dat gebeurt en waarom.

Dus niet dat je in dat forum op de faq van dat forum zelf moet klikken en bovenaan bij policy staat dus niets over commercie.

Als je dit niet snapt ach
pi_23220239
Johnnnie, toen jij je hebt geregistreerd bij Fok! heb je verklaard de voorwaarden voor gebruik van dit forum te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.

Ik zal je geheugen even opfrissen.
quote:
Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette.
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:

• On topic blijven

• Spammen en/of crossposten is ongewenst

• Vermijd en voorkom flamewars

• Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven

• Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

• Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe.

• Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.

• Signatures, ondertitels e.d. vallen niet buiten deze policy: ook voor de inhoud hiervan kan de crew besluiten je de toegang tot FOK! te ontzeggen.

Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
  • voorwaarden
      woensdag 10 november 2004 @ 16:31:14 #137
    54845 clowncloon
    Oppervlakkigheid troef
    pi_23220247
    JIJ snapt het kennelijk niet lieve johnnie. Verkoop je troep ergens anders.
    Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
    Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
      woensdag 10 november 2004 @ 16:40:35 #138
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23220400
    Vermijd en voorkom flamewars
    en
    Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

zijn nu even van toepassing en ja die zijn duidelijk.
    pi_23278634
    Enkeleu users zijn in dit topic zijn imho veel te ver gegaan: Pukkels en puistjes op billen, benen en rug.
    moderatie lijkt mij op zijn plaats, mischien wel verdergaande maatregelen zelfs
    pi_23278659
    overigens ook dit topic: (schaamlippen) scheerirritatie
    pi_23282158
    Er is uitgebreid naar gekeken, geedit etc.
    Inmiddels zijn de topics dicht, met naar mijn idee voldoende doorverwijzing naar andere topics.
    Bedankt.
    pi_23315461
    Wat is er niet duidelijk aan deze slotpost?

Waar ga je heen als de moderator niet eerlijk is?

[ Bericht 62% gewijzigd door nikky op 14-11-2004 21:04:31 ]
    pi_23315573
    1. ik ga niet mailen.. ik hoef mijn gedrag niet te verdedigen.
    2. laat allemaal maar weer zitten.. ik krijg gewoon geen kans om wat te doen hier. bedankt hoor.
    pi_23379023
    whiplash
    Is de openingspost toegestaan? is dit geen spam?
    pi_23379709
    quote:
    Op woensdag 17 november 2004 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
    whiplash
    Is de openingspost toegestaan? is dit geen spam?
    Klopt. Topic is dicht .

Dank je voor het melden .
      donderdag 18 november 2004 @ 16:49:30 #146
    39510 R2cksson
    pi_23404797
    Ik zie dat Frenkie zo vrij is om in jullie subforum te modden. Zouden jullie even het betreffende topic kunnen terugzetten in LIF?

Mannen en hun (kansloze) versierpogingen...
    "I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
    pi_23406415
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 16:49 schreef R2cksson het volgende:
    Ik zie dat Frenkie zo vrij is om in jullie subforum te modden. Zouden jullie even het betreffende topic kunnen terugzetten in LIF?

Mannen en hun (kansloze) versierpogingen...
    Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachten .
      donderdag 18 november 2004 @ 17:58:42 #148
    39510 R2cksson
    pi_23406471
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachten .
    Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.

Ik vond het gewoon een flauwe actie van Frenkie, hij wilde mij gewoon etsen. Onmacht denk ik.

Ik heb in ieder geval geen ban meer in R&P, maar ik zie het draadje liever terug in LIF.
    pi_23406657
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.

Ik vond het gewoon een flauwe actie van Frenkie, hij wilde mij gewoon etsen. Onmacht denk ik.

Ik heb in ieder geval geen ban meer in R&P, maar ik zie het draadje liever terug in LIF.
    Je vergeet de R van Relaties. Daar heeft het indirect ook mee te maken. Topic blijft daarom daar. Je kan gewoon reageren. Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgd .

En verder niet overal wat achter zoeken .

.
      donderdag 18 november 2004 @ 18:12:48 #150
    39510 R2cksson
    pi_23406742
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgd .
    Hallo . Ik heb het haar moeten vragen .

En ik ben allergisch voor het woord Relaties.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')