Thanksquote:Op donderdag 23 september 2004 16:59 schreef seto het volgende:
[..]
leuk nieuw usericon brennie![]()
Misschien kun je het bij WGR nog eens proberen. Daar weten ze meer van geld-terug-gedoe dan hier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:21 schreef Conflict het volgende:
Vraag over medicijnen
Die mag op slot. Ik stel mijn vraag wel ergens waar ze wel verstand van zaken hebben.
Gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:27 schreef Funnie het volgende:
Fok! Dieetclub deel 54 is gesloten.
Ik heb geen openingstekst. Kan iemand anders dat tevoorschijn toveren en een deel 55 openen?
Ok, no problemquote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De 2 typische dingen die ik aan Chinezen heb ontdekt.
het was ook maar een garpje bren
Op slot gedaan en een linkje naar het topic in SPT gegevenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef prinsrob het volgende:
Buikspieren hoe doe je dat nou ECHT goed ??
Megakick, in SPT is er een fitnesstopique.
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
Show je costumized kleding!
Mijn reactie was geheel niet spottend bedoeld.Er staat een grote spelfout in de TT (die nog niet aangepast is) waar ik een grapje over maakte, maar ik geloof dat taalgrapjes hier niet besteed zijn aan de bezoekers.
Voor de liefhebber wil ik hem nog wel even uitleggen hoor
In dat geval zal ik hem toch even uitleggen al is het grappige effect, als dat al aanwezig was, dan wel geheel ontkrachtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)
De daarmee samenhangende grap over een taalfout in de tt? heb ik niet kunnen ontdekken. ( maar het kan voor mij ook wat te laat zijn geweest)
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Het ging mij meer om de foto.. die ik er gewoon niet vond horen.
Ik heb het topic opgeschoondquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef heaven7 het volgende:
Zouden jullie dit topic Spijkerbroeken die je kont optisch verkleinen dmv... in de gaten willen houden? Mijn vraag over bepaalde broeken wordt volledig ondergesneeuwd door de "ga lijnen en sporten reacties".
Bedoelde je de opmerking van Piet verdriet en lacoste?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef heaven7 het volgende:
Ze verneuken het topic gewoon verder
Ik zet even een opmerking.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef heaven7 het volgende:
Ja en de rest van de opmerkingen, "blabla dat de heupen erover heen vallen" en iemand vindt dat ze je kont juist enorm vergroten enzo.. maar oke
Een collega heeft er naar gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef R2cksson het volgende:
Mannen met ROOD haar...
Eventjes schoonmaken. Het temperament van die rooien is een beetje aangewakkerd.
Gedaan Riannquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
FOK!dieetclub deel 56
Wil iemand hier de goede openingspost neer zetten?
voorwaardenquote:Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette.
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:On topic blijven Spammen en/of crossposten is ongewenst Vermijd en voorkom flamewars Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen. Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe. Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan. Signatures, ondertitels e.d. vallen niet buiten deze policy: ook voor de inhoud hiervan kan de crew besluiten je de toegang tot FOK! te ontzeggen.
Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
Klopt. Topic is dichtquote:Op woensdag 17 november 2004 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
whiplash
Is de openingspost toegestaan? is dit geen spam?
Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachtenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:49 schreef R2cksson het volgende:
Ik zie dat Frenkie zo vrij is om in jullie subforum te modden. Zouden jullie even het betreffende topic kunnen terugzetten in LIF?
Mannen en hun (kansloze) versierpogingen...
Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachten.
Je vergeet de R van Relaties. Daar heeft het indirect ook mee te maken. Topic blijft daarom daar. Je kan gewoon reageren. Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgdquote:Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.
Ik vond het gewoon een flauwe actie van Frenkie, hij wilde mij gewoon etsen. Onmacht denk ik.
Ik heb in ieder geval geen ban meer in R&P, maar ik zie het draadje liever terug in LIF.
Halloquote:Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |