abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22369004
Ik heb een nieuw rood shirtje, met een witte kraag eraan. En nu is het vies, en moet het dus gewassen worden. Maar hoe doe ik dat zonder dat de kraag roze wordt?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_22369115
ik zou het in koud/lauw water zetten en dan met de hand wassen, centrifugeren eventueel.

[ Bericht 40% gewijzigd door Mylene op 03-10-2004 12:02:40 (aangepast) ]
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_22369134
En ik zou eens moeten kijken of mijn wasmachine ook gewoon los kan centrifugeren zonder eerst een heel wasprogramma af te lopen dan
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 30% gewijzigd door Mylene op 03-10-2004 12:03:00 (aangepast) ]
pi_22369435
Doe er een scheutje azijn bij, dit voorkomt het doorlopen van de kleuren.
Vraag het anders aan je oma/moeder. die weten dit wel.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_22369524
Oma is dood en moeder had wel een suggestie maar wist niet zeker of die zou werken, dus dat klonk ook niet erg veilig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Azijn is een goed idee ja!
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:45:47 #6
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22369617
Met handwassen heb ik slechte ervaringen, gewoon een lauw wasprogramma kiezen, azijn en evt colorwasmiddel en lekker wassen.

Ik hen een wit shirt met rode mouwen en daar heb ik eigenlijk nooit last mee gehad...

[ Bericht 2% gewijzigd door ThE_ED op 03-10-2004 11:53:17 ]
[KNE]-Mod
pi_22369667
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:14 schreef imago het volgende:

En ik zou eens moeten kijken of mijn wasmachine ook gewoon los kan centrifugeren zonder eerst een heel wasprogramma af te lopen dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
oja, die van mij kan dat iig wel, aan het eind van de wasprogramma's staat centrifugeren en hoeveel minuten het moet, dan kan je alleen centrifugeren kiezen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mylene op 03-10-2004 12:03:21 (aangepast) ]
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_22369705
Eerst het rode gedeelte op de hand wassen en kijken of het uberhaupt afgeeft, zo niet dan gewoon in de wasmachine doen.
pi_22369898
-edit: topic titel aangepast en slap gewauwel verwijderd
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:56:21 #10
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_22374075
Eerst weken in water met een scheut azijn is wat ik hier te horen krijg. Ik heb geen roze ondergoed dus ben redelijk gerust erin.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_22375842
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:56 schreef Ashram het volgende:
Eerst weken in water met een scheut azijn is wat ik hier te horen krijg. Ik heb geen roze ondergoed dus ben redelijk gerust erin.
over hoeveel weken praat je dan wel niet, neem niet aan dat hij dat shirt een paar weken niet aan wil
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop