oja, die van mij kan dat iig wel, aan het eind van de wasprogramma's staat centrifugeren en hoeveel minuten het moet, dan kan je alleen centrifugeren kiezen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:14 schreef imago het volgende:
En ik zou eens moeten kijken of mijn wasmachine ook gewoon los kan centrifugeren zonder eerst een heel wasprogramma af te lopen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
over hoeveel weken praat je dan wel niet, neem niet aan dat hij dat shirt een paar weken niet aan wilquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:56 schreef Ashram het volgende:
Eerst weken in water met een scheut azijn is wat ik hier te horen krijg. Ik heb geen roze ondergoed dus ben redelijk gerust erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop