abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22951309
........laag hangende kontzakken?
Ik kan geen plaatje vinden maar ik bedoel dus kontzakken die half op je kont hangen en half op je bovenbenen En dan nog het liefst met een wijduitlopende pijpen ofzoiets.

Iemand enig idee welke merken en winkels dit soort broeken hebben? Het liefst zo betaalbaar mogelijk.
pi_22951339
Tvp

Dat werkt geloof ik echt he ?
Alleen vind ik ze zo lelijk !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22951359
Indian Rose heeft veel van zulke broeken.

En ik heb er zo eentje van Zidane, maar die is wel weer heel laag. Ik weet ook niet of ze die nog hebben, ik heb 'm destijds bij de Lady Sting gekocht, een hele donkerblauwe spijkerbroek.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22951361
Het werkt echt ja Er zullen best verschillen zijn, de 1 is lelijk, de ander niet. Over het algemeen vind ik het best mooi, die lage kontzakken an sich dan he..
pi_22951384
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Tvp

Dat werkt geloof ik echt he ?
Alleen vind ik ze zo lelijk !
Bij die broeken van Indian Rose is het niet zo extreem, dus dan kan je die het beste nemen. Daar heb je ook heel veel modellen van, laag en iets minder laag.

Beetje zonde om zo'n broek te kopen als je het lelijk vindt, zo groot is het effect nou ook weer niet.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22951396
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 11:52 schreef heaven7 het volgende:
Het werkt echt ja Er zullen best verschillen zijn, de 1 is lelijk, de ander niet. Over het algemeen vind ik het best mooi, die lage kontzakken an sich dan he..
Ik vind het vooral lelijk als je zo'n broek te strak neemt, dat geeft een heel raar effect. Maar dan lijk je ook niet meer slank.

Zoals bij Madonna in de clip van American Pie, dat vond ik bijvoorbeeld niet mooi. Maar daar kwam haar bilspleet ook echt bovenuit, dat was een beetje te.
pi_22951402
Het hangt ervanaf hoe de zakken gevormd zijn en hoe je kont gevormd is denk ik? Ik uhm, ben een beetje een merknewbie Dus waar koop je Indian Rose?
pi_22951413
Nee dat was geen gezicht idd, ik hou sowieso niet van die echte heupbroeken.. dat zit zo naar.
pi_22951417
Een beetje de mannen misleiden hé
pi_22951448
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Het hangt ervanaf hoe de zakken gevormd zijn en hoe je kont gevormd is denk ik? Ik uhm, ben een beetje een merknewbie Dus waar koop je Indian Rose?
Indian Rose koop je bij Men at Work bijvoorbeeld. Ze hebben het ook wel bij de Chill Out in de Bijenkorf, maar daar hebben ze wel minder modellen.
pi_22951471
Oh ja, dat zijn soms wel vrij lage heupmodellen, je moet gewoon even een paar broeken passen, want er zijn ook wel modellen die wat hoger zitten.
pi_22951475
Ah, men at work, bedankt, die zaak heeft idd leuke kleding alleen zo onsterfelijk duur, maar dat moet ik maar eens overhebben voor een broek dan
pi_22951482
Oh ja, bij America Today verkopen ze ze ook, schiet me opeens te binnen. Daar zijn ze geloof ik ook wel iets goedkoper dan bij Men at Work.
pi_22951492
American Today zegt me niks, zit die winkel ook in Arnhem?

*Zoeken gaat*
pi_22951497
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 11:53 schreef Angeles het volgende:

[..]

Bij die broeken van Indian Rose is het niet zo extreem, dus dan kan je die het beste nemen. Daar heb je ook heel veel modellen van, laag en iets minder laag.

Beetje zonde om zo'n broek te kopen als je het lelijk vindt, zo groot is het effect nou ook weer niet.
Ik ga ook geen broek kopen die ik lelijk vind, dan maar een dikke kont
Maar je weet het niet , wellicht komen er nog andere trucjes aan bod in dit topic
pi_22951503
Ja! Oke, dat wordt lekker shoppen in Arnhem dus Meer suggesties zijn welkom.
pi_22951514
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:01 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik ga ook geen broek kopen die ik lelijk vind, dan maar een dikke kont
Maar je weet het niet , wellicht komen er nog andere trucjes aan bod in dit topic
Ik denk dat de enige andere truc afvallen is
pi_22951546
Elke keer als je iemand ziet lopen met van die idioot lage kontzakken, dan denk je alleen maar "kijk, die probeert d'r kont optisch te verkleinen!"
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_22951550
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik denk dat de enige andere truc afvallen is
Neuh das niet echt nodig hoor, de rest is allemaal prima in vorm
Straks een normale bips met magere ledematen
pi_22951603
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:03 schreef imago het volgende:
Elke keer als je iemand ziet lopen met van die idioot lage kontzakken, dan denk je alleen maar "kijk, die probeert d'r kont optisch te verkleinen!"
Precies, het is geen porem! Afvallen kost helemaal niets, alleen een beetje inzet. Dat lijkt me dan ook een structurelere oplossing dan het verhullen van het (gigantische) achterwerk.
pi_22951661
Ik heb geen gigantisch achterwerk Ik vind het gewoon mooier een wat kleinere kont te hebben, plus ik vind de zakken, afgezien van of ze nou wel of niet verkleinen, ook gewoon leuker dan gewone zakken Dat is zo gewoontjes.
pi_22952060
Levis antifit of zoiets?
pi_22952397
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:38 schreef beerten het volgende:
Levis antifit of zoiets?
weet je wel hoe lelijk die broeken zijn??
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_22952733
Replay heeft ze ook, lage broekzakken
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22953156
lijkt me best lelijk staan..als je dat skater soort achtige broeken bedoeld. Ik vind die broeken zonder achterzakken die vrouwen dragen ook niet uitzien.. just my opinion.

[ Bericht 17% gewijzigd door animuz1 op 30-10-2004 14:03:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')