Bij die broeken van Indian Rose is het niet zo extreem, dus dan kan je die het beste nemen. Daar heb je ook heel veel modellen van, laag en iets minder laag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Tvp
Dat werkt geloof ik echt he ?
Alleen vind ik ze zo lelijk !
Ik vind het vooral lelijk als je zo'n broek te strak neemt, dat geeft een heel raar effect. Maar dan lijk je ook niet meer slank.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:52 schreef heaven7 het volgende:
Het werkt echt jaEr zullen best verschillen zijn, de 1 is lelijk, de ander niet. Over het algemeen vind ik het best mooi, die lage kontzakken an sich dan he..
Indian Rose koop je bij Men at Work bijvoorbeeld. Ze hebben het ook wel bij de Chill Out in de Bijenkorf, maar daar hebben ze wel minder modellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Het hangt ervanaf hoe de zakken gevormd zijn en hoe je kont gevormd is denk ik?Ik uhm, ben een beetje een merknewbie
Dus waar koop je Indian Rose?
Ik ga ook geen broek kopen die ik lelijk vind, dan maar een dikke kontquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:53 schreef Angeles het volgende:
[..]
Bij die broeken van Indian Rose is het niet zo extreem, dus dan kan je die het beste nemen. Daar heb je ook heel veel modellen van, laag en iets minder laag.
Beetje zonde om zo'n broek te kopen als je het lelijk vindt, zo groot is het effect nou ook weer niet.
Ik denk dat de enige andere truc afvallen isquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga ook geen broek kopen die ik lelijk vind, dan maar een dikke kont
Maar je weet het niet , wellicht komen er nog andere trucjes aan bod in dit topic![]()
Neuh das niet echt nodig hoor, de rest is allemaal prima in vormquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige andere truc afvallen is
Precies, het is geen porem! Afvallen kost helemaal niets, alleen een beetje inzet. Dat lijkt me dan ook een structurelere oplossing dan het verhullen van het (gigantische) achterwerk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:03 schreef imago het volgende:
Elke keer als je iemand ziet lopen met van die idioot lage kontzakken, dan denk je alleen maar "kijk, die probeert d'r kont optisch te verkleinen!"
weet je wel hoe lelijk die broeken zijn??quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:38 schreef beerten het volgende:
Levis antifit of zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |