Schiet je niet een beetje door als je je hierover aan het nadenken bent?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:57 schreef DIDDLET het volgende:\
En als ik toch bezig ben, hebben jullie ook haar bij je anus , zo ja, onthaar je dat ook en hoe?
Gedurfdquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:21 schreef DIMENSION82 het volgende:
Ja ik weet daar een oplossing voor! Maar omdat ik niet wil dat iemand anders wegloopt met mijn vinding zou ik het graag zelf willen doen. Wanneer heb je tijd?
kijk maar eens in haar postgeschiedenis, dan weet je waaromquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:37 schreef RemCOW het volgende:
Hilarisch zijn we weer allemaal.
zou ik sowieso niet zo snel op mijn bikinilijn gebruikenquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:51 schreef DIDDLET het volgende:
ontharingscreme kan ik helaas niet tegen.
dat wist ik niet, kan je niet ruikenquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:57 schreef DIDDLET het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik niet heb meegelezen? En duh, ik ben een kloon.
Die lippen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:13 schreef marchien het volgende:
[..]
dat wist ik niet, kan je niet ruiken
Ohja nee ik kan niet meer. Ja ik heb het erg druk met mijn baan en de andere dames, en ja ik ben ook geen dokter. Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:21 schreef DIMENSION82 het volgende:
Ja ik weet daar een oplossing voor! Maar omdat ik niet wil dat iemand anders wegloopt met mijn vinding zou ik het graag zelf willen doen. Wanneer heb je tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |