Maandag komt me zéér slecht uit, ik ben meer een weekendupdater... Ik kijk wel of er veel veranderd is en anders mag de volgende weer hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:54 schreef Pandorah het volgende:
Fannetje: dat vroeg ik me ook al af. Maar omdat Glimworm het lijstje tot halverwege de week heeft geupdate, kan jij misschien de update maandag weer geven (en jezelf op het lijstje onderaan zetten)?
Daar kan ik me eigenlijk best wel wat bij voorstellen. Denk dat gewicht toch best wel veel invloed heeft op je eigenwaarde en zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 11 september 2004 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde trouwens giseren in het ziekenhui dat iemand in Utrecht onderzoek doet naar de relatie tussen mensen na het plaatsen van een maagbandje. Het schijnt dat er een relatie is tussen aantal echtscheidingen en afgevallen zijn (!) Als een vrouw weer slank is dan hoeven ze soms hun (te dikke?) man niet meer of er wordt wer met ze geflirt etc. En daar wordt nu onderzoek naar gedaan
oohww, nou ben benieuwd dan.. Kan mij er trouwens wel iets bij voorstellen. Zal idd wel met zelfvertrouwen enzo ook te maken hebben. Onzekerheid die minder wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde trouwens giseren in het ziekenhuis dat iemand in Utrecht onderzoek doet naar de relatie tussen mensen na het plaatsen van een maagbandje. Het schijnt dat er een relatie is tussen aantal echtscheidingen en afgevallen zijn (!) Als een vrouw weer slank is dan hoeven ze soms hun (te dikke?) man niet meer of er wordt wer met ze geflirt etc. En daar wordt nu onderzoek naar gedaan
ot: wie is dat op je avatar?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef Sanne het volgende:
10 kilometer gelopen in 1 uur 34.
Ik kan niet meer, maar ben wel trots.
Alleen heb ik een blaar
Stappenteller: 24.725
Kan je gewoon hier doen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:16 schreef steve2003 het volgende:
Waar kan ik me hiervoor aanmelden??
Kan ik mij idd wel iets bij voorstellen... Gelukkig zijn Henk en ik al gescheiden. Scheelt weerquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:31 schreef Sanne het volgende:
Andersom zal toch ook het geval zijn, dat de ene partner zijn/haar partner dik ziet worden en dan vertrekt?
Ik begrijp het wel, nu ik er weer lekker strak uitzie heb ik meer zelfvertrouwen. Ik zal niet zo snel ingaan op een type a la mijn vadsige ex.
Nina Hagenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:53 schreef Internationalist het volgende:
[..]
ot: wie is dat op je avatar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |