abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1028860
Oke het is over, ik heb geen wasbord meer zonder er iets voor te doen. (vind dat ik het nog prima heb gedaan 24 jaar nix en dan nu pas een terugslagje) de eeuwige jeugd is voor bij, er moet nu gewerkt worden voor de boterham euh broodjes. En NIET MEER ZOVEEL ZUIPEN

Wat is (zijn) nu de beste manier om ze te trainen met de minste inspanning ?

Ik zal ff zeggen wat ik doe.

Gewoon op de grond liggen met mijn voeten ergens onder. Dan handen in de nek (of gekruist voor mijn borst) en dan buik aanspannen en dan gewoon naar voren, rustig terug en net voordat je de grond raakt met je rug weer naar voren dat 25x en dan ff pauze (doe ik meestal ff 10 pushups glaasje fris en dan weer 25x zo weer ff 10x pushups en slokje drinken en dan weer 25x & 10x.

Maar ik kan je zeggen das best wel vermoeiend is er geen betere snellere manier ? En mijn onderste buikspieren zijn zo hard als euh hard maar die bovenste 2 willen niet echt lukken *frustie*

De mensen om me heen zeggen dat ik niet moet zeuren en dat alles wel oke is, maar daar ben ik het niet mee eens (boehoe ik wil niet ouder worden ) En ik werk best wel veel en heb dan eigenlijk geen zin om naar de sportschool te zijn, dus ik zou extra blij zijn als je me een tip kon geven voor in huis zinder allemaal dure toestellen.

Alvast bedankt.

Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
pi_1028873
Volgens mijn gymmeester Moet je tijdens de sit ups juist je voeten en benen in de lucht houden.
Want als je je voeten op de grond legt, test je juist je bilspieren.
pi_1028890
met je voeten en benen in de lucht voel je het wel sneller. Je kan ook je knieen vouwen en wanneer je omhoog komt ook je knieen optrekken en dan weer allebei tegelijk omlaag. Dat is wel effectiever, maar niet speciaal voor je bovenste buikspieren.
Ik zou eigenlijk zo gauw niets weten speciaal voor de bovenste.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  woensdag 13 juni 2001 @ 23:09:02 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_1028902
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 23:01 schreef original_blond het volgende:
En mijn onderste buikspieren zijn zo hard als euh hard maar die bovenste 2 willen niet echt lukken *frustie*
Hmm bij mij is het juist precies andersom. Je bovenste buikspieren train je namelijk heel goed met sit-ups, in tegenstelling tot je onderste waar je eigenlijk schaarbewegingen enzo voor moet doen. Maar goed, wat ik denk dat je fout doet bij de crunch, is dat je naar voren gaat. He gaat er eigenlijk om dat je je buikspieren aanspant en een heel klein beetje omhoog komt (zonder de rug te krommen). Naar voren gaan is namelijk erg belastend voor de rugwervels en alles boven een vijftien centimeter boven de grond train je je onderste rugspieren. Het is inderdaad wel zaak dat je bij het naar beneden gaan de grond niet aanraakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1028913
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 23:04 schreef bossie het volgende:
Volgens mijn gymmeester Moet je tijdens de sit ups juist je voeten en benen in de lucht houden.
Want als je je voeten op de grond legt, test je juist je bilspieren.
Vandaar die lekkere ass van mij
Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
pi_1029619
Goed, uitleg zoals mij gegeven op de fitness-school:

Algemeen buikspieren: Met opgetrokken benen je bovenlijf langzaam omhoog brengen, op het hoogste punt 2 seconden vasthouden, en dan langzaam terug. Dit doe je, om te beginnen, 2 x 10 keer.

Hoge buikspieren: Benen haaks in de lucht, beweging idem aan de vorige. Ook 10 keer.

Schuine buikspieren. Als algemeen buikspieren, alleen je benen beide naar rechts of links leggen, wel de 'hoek' erin laten. Omhoogkomen, vasthouden, en terug. Beide kanten 10 keer.

Inversteer in zo'n beugel. Da's wat beter voor je nek, plus je voorkomt dat je de beweging te ver maakt. Zorg dat je rug plat op de grond blijft.

Ik zit dus momenteel op 35 repetities per oefening, waarbij ik 'algemeen' dus, zoals aangegeven, 2 keer doe...

FOK!fossiel donderdag 14 juni 2001 @ 00:34:27 #7
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1029798
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 00:06 schreef TimberWolf het volgende:
....Benen haaks in de lucht...
....alleen je benen beide naar rechts of links leggen, wel de 'hoek' erin laten...

Ik weet nu echt niet wat ik me moet voorstellen.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_1029816
Je bent niet zwanger geweest, dus zeur niet.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  donderdag 14 juni 2001 @ 00:40:11 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_1029818
Hehe
1. ga op een stoel zitten en kruis je voeten, bij de enkels dus. Donder nou achterover.

2. ga op je rug liggen met je knieen gebogen, beweeg dan je benen naar de zijkant tot ze op de grond liggen maar houd je bovenlichaam plat op de grond.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1029847
Ik doe nog rgelmatig buikspiren en je moet gewoon langzaam opbouwen. Eerst 10x alles, dan 20x, enz. tot je niet verder kunt. Mij heeft 't in ieder geval opgelevert dat je kunt meppen op m'n buik wat je wilt, ik voel toch niks. Helaas is net geen broodjesbuik maar dat boeit niet.
pi_1030085
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 00:34 schreef RemCow het volgende:

[..]

Ik weet nu echt niet wat ik me moet voorstellen.

Vergeef me, het was inderdaad niet echt duidelijk.
De vorm die ik bedoel is je onderbenen een hoek van 45 graden met de vloer laten maken (schuin dus), en je bovenbenen net zo schuin de andere kant op. Niet dat iets anders anatomisch gezien tot de opties behoord natuurlijk...

Dus: (Waarschuwing, slechte ascii-art!)

/\_/o

Waarbij, van links naar rechts:
Onderbeen, bovenbeen, lijf (sterk vermagerd), armen op beugel, en hoofd.

pi_1030087
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 00:39 schreef Priscella het volgende:
Je bent niet zwanger geweest, dus zeur niet.
Je onhandige lover was ook al onhandig met condooms?
  donderdag 14 juni 2001 @ 03:32:34 #13
12422 Scirge
No light, no Hope
pi_1030094
Volgens mij was het errug effectief als je gestrekt gaat liggen. Je handen klem je ergens, zodat bij het trainen je bovenlichaam niet omhoog gaat.
De bedoeling is dan om je benen gestrekt tot 45 graden de lucht in te krijgen, vasthouden en dan weer de buikspieren ontspannen, maar zo dat je de grond niet aanraakt. Herhaal dit 4 maal 12 x en voila....
And a plague came upon the people....
  donderdag 14 juni 2001 @ 10:55:14 #14
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1031001
Okay, dat zijn dus de buikspiertjes.
Dankzij het fijne studentenleven heb ik nu echter ook beginnende zwemband-vorming (of love-handles). En dat nu de zomer aan gaat breken. Hoe kom ik hier zo snel mogelijk van af (en nee, ik stop niet met zuipen...)
"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
  donderdag 14 juni 2001 @ 11:05:07 #15
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1031056
jongens, wat dachten jullie van de Abtronic? Op tv ziet het er wel geloofwaardig uit. Ik heb er gisteren eentje besteld. Nu maar afwachten...
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_1031077
Veel seks. Daarbij kan je ook goed je buikspieren aanspannen
pi_1031087
lol glaasje fris

hoop voor je dat het light is want anders kan je gelijk 50 sit-ups doen om de calorien van dat glaasje fris te verbranden

donderdag 14 juni 2001 @ 11:12:02 #18
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1031109
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 11:08 schreef Kleintje het volgende:
Veel seks. Daarbij kan je ook goed je buikspieren aanspannen
Is goed. Waar en hoe laat?
pi_1031136
1 Tip die je ZEKER gaat waarderen.

Sex sex sex sex sex sex sex. Het helpt, zeker voor jongens, en JUIST die bovenste buikspieren. een nadeel, gewoon de missionaris houding is de beste. Dus niet echt spannend.

donderdag 14 juni 2001 @ 11:22:01 #20
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1031161
Mijn God, ik word hier helemaal heet en opgewonden van.... Al die vrouwen die zich aanbieden

Opstellen in rijen van 3.

pi_1031194
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 11:18 schreef Mis_Crazy_Town het volgende:
1 Tip die je ZEKER gaat waarderen.

Sex sex sex sex sex sex sex. Het helpt, zeker voor jongens, en JUIST die bovenste buikspieren. een nadeel, gewoon de missionaris houding is de beste. Dus niet echt spannend.

Eén tip? Ik geloof dat je er wel 7 gegeven hebt
Of is 7 keer dezelfde tip nog steeds maar 1 tip?
pi_1031224
quote:
Gewoon op de grond liggen met mijn voeten ergens onder. Dan handen in de nek (of gekruist voor mijn borst) en dan buik aanspannen en dan gewoon naar voren, rustig terug en net voordat je de grond raakt met je rug weer naar voren dat 25x en dan ff pauze (doe ik meestal ff 10 pushups glaasje fris en dan weer 25x zo weer ff 10x pushups en slokje drinken en dan weer 25x & 10x.
Handen in de nek is niet aan te raden want de meeste mensen gaan aan hun nek trekken als ze moe worden. Beste is aan de zijkant van
je hoofd. Eerst schouders van de grond en kom rustig omhoog voor driekwart en weer terug. Alle tijd spanning op houden.
quote:
Want als je je voeten op de grond legt, test je juist je bilspieren.[quote]
Nee, als je je benen omhoog houdt test je de onderste buikspieren.

[quote]Sex sex sex sex sex sex sex. Het helpt, zeker voor jongens, en JUIST die bovenste buikspieren. een nadeel, gewoon de missionaris houding is de beste. Dus niet echt spannend.

En uitstekende vetverbranders !
pi_1031348
Koop zo'n elektrisch telsel geval.
  donderdag 14 juni 2001 @ 11:56:41 #24
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1031355
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 11:55 schreef MoJo het volgende:
Koop zo'n elektrisch telsel geval.
Dat zei ik al: de Abtronic
pi_1031634
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 10:55 schreef Rubbertje het volgende:
Okay, dat zijn dus de buikspiertjes.
Dankzij het fijne studentenleven heb ik nu echter ook beginnende zwemband-vorming (of love-handles). En dat nu de zomer aan gaat breken. Hoe kom ik hier zo snel mogelijk van af (en nee, ik stop niet met zuipen...)
Rennen, lopen, sex, fietsen, roeien, oftewel: Inspannen en zweten. Da's helaas de enige manier om van vet af te komen. En je dieet aanpassen, anders helpt het geen moer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')