Nee hoor, ik sta je uit te lachen. Met name door je gebrek aan inlevingsvermogen en tact.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jij bent dus dat kansloze figuur wat vanuit de hoek of de bar jaloers naar me staat te kijken.
Aangenaam
Daar hoef je mij niet op te wijzen, daar ben ik mijn topic zowat mee begonnen, dat jij dat door gebrek aan intelligentie niet hebt meegekregen is niet mijn fout.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:58 schreef Night-Reveller het volgende:
[..]
Dan wijs ik je er even op dat communicatie voor iets van 60% lichaamstaal is (30% intonatie en 10% de woorden).
Dat geldt ook niet voor iedereen, ik zou het eigenlijk wel lekker rustig vinden om eens met rust gelaten te worden.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
psies en als het nooit tegen ze gezegd wordt, is het ook weer niet goed
Jaja dus je bent ook nog mee aan het luisterenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:25 schreef R2cksson het volgende:
Nee hoor, ik sta je uit te lachen. Met name door je gebrek aan inlevingsvermogen en tact.
kwestie van de drukte niet opzoeken toch??quote:Op donderdag 18 november 2004 16:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat geldt ook niet voor iedereen, ik zou het eigenlijk wel lekker rustig vinden om eens met rust gelaten te worden.
Luisteren is bij jou niet eens nodig. Je manier van doen zegt mij genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jaja dus je bent ook nog mee aan het luisteren
Jaja blablaquote:Op donderdag 18 november 2004 16:29 schreef R2cksson het volgende:
Luisteren is bij jou niet eens nodig. Je manier van doen zegt mij genoeg.
Ja, ik ga een kluizenaar worden omdat mannen hun mond niet kunnen houden en hun handjes niet thuis kunnen houdenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
kwestie van de drukte niet opzoeken toch??
Ze knijpen mij met grote regelmaat in mijn billenquote:om dan te doen alsof alle mannen altijd zo zijn en alsof vrouwen nooit zo zijn...
Werkt het? Misschien als je het als 25 jarige bij een 16 jarige doet, maar een leuke meid kun je er niet mee krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jaja blabla
Het werkt toch. Ik zie het probleem niet zo.
Maar leg jij even uit hoe het wel moet dan...
Hoe weet jij dat??quote:Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef R2cksson het volgende:
Werkt het? Misschien als je het als 25 jarige bij een 16 jarige doet, maar een leuke meid kun je er niet mee krijgen.
Ook zijn er voor minder in de fik gestoken...quote:Op donderdag 18 november 2004 15:57 schreef MarMar het volgende:
maar een opmerking als "als je dat nog een keer doet 'schat, knijp ik je ballen eraf" helpt vaak voldoende
En zo moet het kunnen! Ik ken ook mensen die ook zo open zijn! Daar hoort dan geen slechte bedoeling bij, echt niet! In andere culturen is het zo en zo meer gewoon om veel meer lichaams-contact te hebben. Hier zijn we verdikkeme zo afstandelijk als wat.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:32 schreef Night-Reveller het volgende:
Ik vind het aanstellerij als vrouwen een hand op de heup of rug of wat voor lichaamscontact erg vinden. Sommmigen, zoals ik (ik behoor trouwens tot die 20%), zijn nou eenmaal comfortabel met lichaamscontact, dat vind ik gewoon prettig. Handtastelijk is het niet, ik geef kerels ook altijd een stevige hand of schouderklopje.
Stelt allemaal niets voor.
Idd vrouwen kunnen net zo erg zijn. Wat ik me dan weer wel kan voorstellen is dat het voor een vrouw bedreigender overkomt als een vent ongevraagd aan haar zit dan andersom, maar dan hebben we het over echte ongewenste intimiteiten en sjah, het gebeurt mij vaak genoeg dat iemand aan mijn kont zit, als het me niet bevalt grijp ik het moment om mijn bitchskills scherp te houden, wat dan ook wel weer vaak komische situaties oplevert.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ze knijpen mij met grote regelmaat in mijn billen
Vrouwen zijn echt erg
Ach joh ik vind dat niet zo erg. Als ik er last van heb ga ik wel op een barkruk zitten. Of ik kijk een keertje chagrijnig.
Nu kan R2cksson niet meer posten knurftquote:Op donderdag 18 november 2004 16:43 schreef Frenkie het volgende:
ik zie nu pas dat hij in LIF staat
-> R&P
klanken, manier waarop je iets uitspreekt. www.vandale.nl kan wellicht ook uitkomst bieden.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:17 schreef Robbie007 het volgende:
Sorryintonatie?
Heeft 'ie een R&P-ban dan? Goh, dat wist Frenkie vast niet...quote:Op donderdag 18 november 2004 16:58 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Nu kan R2cksson niet meer posten knurft
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:41 schreef MarMar het volgende:
...het gebeurt mij vaak genoeg dat iemand aan mijn kont zit, als het me niet bevalt grijp ik het moment om mijn bitchskills scherp te houden
Haha, ik hou er gewoon van om dingen simpel te beschrijvenquote:Op donderdag 18 november 2004 17:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Heeft 'ie een R&P-ban dan? Goh, dat wist Frenkie vast niet...
[..]
Ik weet niet wat me nou meer angst aanjaagt, het feit dat je af en toe zo doet of het feit dat je er zelfs een woord voor hebt bedacht...
Come to think of it, dan zou ik dus "bitch-pareer-skills" hebben... kewl![]()
Het lukt mij op die andere manier zelfs, maar dat hoef ik hier op het forum niet lang en breed te verkondigen zoals jij dat even komt doen.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat??
Dat het jou nooit lukt, zegt natuurlijk niks over mij. Net zoals de ene vrouw de andere niet is, is de ene man de andere niet.
Niks lekkers aan, je hebt gewoon je poten thuis te houden.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
En zo moet het kunnen! Ik ken ook mensen die ook zo open zijn! Daar hoort dan geen slechte bedoeling bij, echt niet! In andere culturen is het zo en zo meer gewoon om veel meer lichaams-contact te hebben. Hier zijn we verdikkeme zo afstandelijk als wat.
Feit is: lichamelijk contact in welke vorm dan ook OF niet, het gaat om de bedoeling erachter. Als er een lekkere vent met een leuke smile naar me toe komt, een leuk praatje begint en zijn hand op mijn middel legt: LEKKER toch! Gezellig. Lekker sociaal. Vrede op aarde. Lief zijn voor elkaar enzo.......
[..]
Verder ben ik op zich ook zo iemand die vrij snel even een hand op een schouder of been legt tijdens een gesprek het is ook maar net hoe lichamelijk je bent ingesteld, de een is gewoon anders daarin dan de ander.
Sommige vrouwen doen alsof ze half aangerand zijn als iemand even een hand op hun schouder legt en dat vind ik zwaar overtrokken.
hmm je hebt het over hoe Frenkie overkomt, maarreh, op mij komt hij over als iemand die gewoon lekker zichzelf is en spontaan en jij komt een beetje op mij over als een gefrustreerde fatsoensrakker...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:53 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het lukt mij op die andere manier zelfs, maar dat hoef ik hier op het forum niet lang en breed te verkondigen zoals jij dat even komt doen. (Ik heb je immers nog geen goede reply zien typen, ik zie je alleen maar pochen over je 'geweldige' versierkunst. Meestal zijn mensen over zichzelf zo te spreken omdat ze het van een ander nooit horen... Die indruk krijg ik in ieder geval bij jou.)
Handtastelijkheden zijn gewoon 9 van de 10 keer niet gewenst en jij bent zo'n handtastelijke eikel die het uitgaansleven van nette dames een beetje vervelend maakt.
Nu graag weer ontopic.
[..]
Niks lekkers aan, je hebt gewoon je poten thuis te houden.
[..]
Goh, je voelde je gekleineerd?
Dat zeg je alleen maar omdat je zowat een gat in de lucht springt als er eindelijk eens een enigzins fatsoenlijke kerel aan je zit te friemelen!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:57 schreef MarMar het volgende:
als ik als vrouw handtastelijkheden nou niet altijd irritant vind, wie ben jij dan om te zeggen dat dat wel altijd verkeerd is.
Mwach, wat dat betreft ben ik wel wat gewend, als een vrouw aan me begint te friemelen wil dat happy happy joy joy watgebeurtmenu gevoel nog wel eens de kop opsteken thoquote:Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zowat een gat in de lucht springt als er eindelijk eens een enigzins fatsoenlijke kerel aan je zit te friemelen!
Gefrustreerde fatsoensrakker? Nee, ik zie gewoon in dat niet iedereen van handtastelijkheden is gediend. Als jij zo graag betast wordt dan moet je dat helemaal zelf weten, maar ga dan niet zeuren dat je als gemakkelijk wordt bestempeld.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
hmm je hebt het over hoe Frenkie overkomt, maarreh, op mij komt hij over als iemand die gewoon lekker zichzelf is en spontaan en jij komt een beetje op mij over als een gefrustreerde fatsoensrakker...
als ik als vrouw handtastelijkheden nou niet altijd irritant vind, wie ben jij dan om te zeggen dat dat wel altijd verkeerd is.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:53 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Handtastelijkheden zijn gewoon 9 van de 10 keer niet gewenst [..]
Zeg kerel, ik begin jouw reacties een beetje closed-minded te vinden zo. Je bent de moraalridder aan het spelen door te stellen dat aanraken vies is. Bovendien stel je het alsof het een voldongen feit is (Poten thuishouden), wat een discussie natuurlijk niet helpt.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:53 schreef R2cksson het volgende:
Niks lekkers aan, je hebt gewoon je poten thuis te houden.
Juist.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Humor, dat maakt dingen makkelijk.
Hoe een ander me ziet maakt me niet zoveel uit, als ik het maar naar mijn zin heb met mezelf, ik moet het er per slot van rekening 24/7 mee doenquote:Op donderdag 18 november 2004 18:02 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Gefrustreerde fatsoensrakker? Nee, ik zie gewoon in dat niet iedereen van handtastelijkheden is gediend. Als jij zo graag betast wordt dan moet je dat helemaal zelf weten, maar ga dan niet zeuren dat je als gemakkelijk wordt bestempeld.
Ik zet me vaak expres zelf voor lul zodat ik daadwerkelijk laat zien dat het me geen reet boeit hoe mensen me zien, en zelfvertrouwen vinden vrouwen ook leuk.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Juist.
Ik zeg dat. Heb je daar problemen mee? Ga dan een topic voor jezelf openen waar jij jouw frustraties kwijt kan, dit is die van mij.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:05 schreef Night-Reveller het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Zeg kerel, ik begin jouw reacties een beetje closed-minded te vinden zo. Je bent de moraalridder aan het spelen door te stellen dat aanraken vies is. Bovendien stel je het alsof het een voldongen feit is (Poten thuishouden), wat een discussie natuurlijk niet helpt.
Tot moet je beter lezen; Quoi claimt een vrouw te zijn die zegt dat ze het niet hinderlijk vind als ze aangeraakt wordt. En jij vind dat hij zijn poten thuis moet houden?![]()
Zelfvertrouwen is 1 ding, maar zelfkennis is zeker zo belangrijk (bron van humor, misschien beter zelfspot te noemen.)quote:Op donderdag 18 november 2004 18:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zet me vaak expres zelf voor lul zodat ik daadwerkelijk laat zien dat het me geen reet boeit hoe mensen me zien, en zelfvertrouwen vinden vrouwen ook leuk.
Dus ik combineer 2 sterke factoren: zelfvertrouwen en humor.
Killer combinatie.
Rrrright.... En als je met veel mannen naar bed gaat word je zeker super-uber-mega-slet genoemd.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:08 schreef MarMar het volgende:
Overigens is mijn ervaring dat je als vrouw het snelst slet genoemd wordt door mannen die je afwijst
Handtastelijkheden vind ik altijd een bedenkelijk niveau hebben.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef R2cksson het volgende:
Maar nog steeds vind ik handtastelijkheden niet kunnen.
Wat zijn handtastelijkheden in jouw ogen eigenlijk? Waarschijnlijk ligt bij jou de grens namelijk een stuk lager dan bij mij.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef R2cksson het volgende:
Maar nog steeds vind ik handtastelijkheden niet kunnen.
Ja, het geeft totaal geen (positieve) toegevoegde waarde aan het gesprek. Het is dan net alsof iemand wanhopig probeert een casanova te zijn. Ik vind het indrukwekkender en ook betrouwbaarder als je iemand met een (ontzettend) leuk gesprek laat merken dat het klikt.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Handtastelijkheden vind ik altijd een bedenkelijk niveau hebben.
Kleuters die hun lichaam net leren kennen gaan ook de hele tijd aan zichzelf zitten.
Mannen die continu aan vrouwen moeten zitten en andersom zijn die fase nooit meer gepasseerd heb ik het idee.
Aan iemand zitten is ongeveer de meest onzekere manier van contact maken en het ziet er ook zo debiel uit, alsof je aan het voelen bent of ze ook fysieke onvolkomenheden hebben.
Ligt het aan mij of ben je echt een beetje achtergebleven?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:16 schreef Night-Reveller het volgende:
[..]
Wat zijn handtastelijkheden in jouw ogen eigenlijk? Waarschijnlijk ligt bij jou de grens namelijk een stuk lager dan bij mij.
Jij laat je op een barkruk uitwonen door elke willekeurige dronkaard?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:16 schreef Night-Reveller het volgende:
Waarschijnlijk ligt bij jou de grens namelijk een stuk lager dan bij mij.
Casanova verleidde juist door woorden en niet door als een amoebe aan iemand vast te plakken...quote:Op donderdag 18 november 2004 18:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja, het geeft totaal geen (positieve) toegevoegde waarde aan het gesprek. Het is dan net alsof iemand wanhopig probeert een casanova te zijn. Ik vind het indrukwekkender en ook betrouwbaarder als je iemand met een (ontzettend) leuk gesprek laat merken dat het klikt.
hand·tas·te·lijk (bn.)quote:Op donderdag 18 november 2004 18:17 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben je echt een beetje achtergebleven?
www.vandale.nl was het toch?
Hoe weet jij dat ze dat wil? Ben je ook nog zo een die wel eventjes denkt voor een vrouw, omdat hij toch beter weet wat ze wil?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:22 schreef Night-Reveller het volgende:
[..]
Ja, duh! Aanraken zonder dat die dat wil is uiteraard iets wat niet kan....In dat geval stop ik er ook mee. Maar die indruk krijg ik hoogstzelden.
Aanraken zie ik als een vorm van vertrouwen kweken. Iets wat je niet verbaal kan communiceren. Dit doe ik altijd; mannen, vrouwen, dik of dun.
Is het niet zo dat je communicatief niet zo sterk bent en daarom overgaat op lichamelijk contact.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:22 schreef Night-Reveller het volgende:
Aanraken zie ik als een vorm van vertrouwen kweken. Iets wat je niet verbaal kan communiceren. Dit doe ik altijd; mannen, vrouwen, dik of dun.
Nou nou nou, niet zo negatiefquote:Op donderdag 18 november 2004 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij laat je op een barkruk uitwonen door elke willekeurige dronkaard?
Dat denk ik eigenlijk ook..quote:Op donderdag 18 november 2004 18:25 schreef Xebrozius het volgende:
Is het niet zo dat je communicatief niet zo sterk bent en daarom overgaat op lichamelijk contact.
Net zoals mensen die niet goed dingen kunnen verwoorden er meteen op los slaan?
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:25 schreef Xebrozius het volgende:
Is het niet zo dat je communicatief niet zo sterk bent en daarom overgaat op lichamelijk contact.
Toch opmerkelijk, dat er meerdere users zo over denken...quote:Op donderdag 18 november 2004 18:09 schreef R2cksson het volgende:
...vind jij dat wel nodig, dan komt dat bij mij over als een gebrek aan verbaal vermogen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |