abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22433917
1. Ze rijden op kinderfietsjes.
En dan heb ik 't vooral over de zgn. Chinese "'exchange-students". Waarom hebben die figuren altijd zo'n sullig afgedankt kinderfietsje? Wie kan mij de connectie Chinees-kinderfietsje uitleggen?

2. Ze kopen nooit.
Lopen schuchter door winkels, kijken, kijken, kijken maar nooit kopen! Volgens mij is deze makkelijker te verklaren, om 't simpele feit dat ze geen geld hebben, voor al dat glimmend Hollands moois.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 00:43:08 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22433966
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 00:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

2. Ze kopen nooit.
Lopen schuchter door winkels, kijken, kijken, kijken maar nooit kopen! Volgens mij is deze makkelijker te verklaren, om 't simpele feit dat ze geen geld hebben, voor al dat glimmend Hollands moois.
Dat zijn snel aangepaste Chinezen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22434004
Ik heb laatst ontdekt dat ze heel vaak spleetogen hebben.
Let er maar eens op.
pi_22434019
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 00:45 schreef StrayDog het volgende:
Ik heb laatst ontdekt dat ze heel vaak spleetogen hebben.
Let er maar eens op.
En ze eten rijst! Iedere dag!
pi_22434029
Kom op, niet generaliseren.

pi_22434178
En als ze in een dorp wonen, lijken ze gewoon brave burgers, maar ze hebben allemaal wapens in hun hut!

Ze hebben trouwens ook een heel gangenstelstel onder de grond!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 01:01:10 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_22434270
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 00:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
1. Ze rijden op kinderfietsjes.
En dan heb ik 't vooral over de zgn. Chinese "'exchange-students". Waarom hebben die figuren altijd zo'n sullig afgedankt kinderfietsje? Wie kan mij de connectie Chinees-kinderfietsje uitleggen?

2. Ze kopen nooit.
Tis dat je het dikgedrukte erbij zegt, mijn vriendin bewijst nl. het tegendeel.. Koopgek
  woensdag 6 oktober 2004 @ 01:01:23 #8
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_22434276
En ze vragen alles honderd keer, bij iedereen die ze tegen komen voordat ze iets geloven of doen. Ze integreren totaal niet met andere culturen. Maar ze zijn harstikke beleefd en behulpzaam.

En die fietsen, das best logisch: die dingen zijn nog goedkoper dan een gewone tweedehands fiets bij de fietsenmaker, en chinezen zijn zo klein en hebben zulke korte beentjes dat fietsen die hier voor 12-jarigen bedoeld zijn prima passen. Maar wat wil je verder met dit topic
pi_22434326
Met jullie mijn bevindingen delen.
pi_22434329
quote:
Ze hebben trouwens ook een heel gangenstelstel onder de grond!
Nee joh, da's alleen met Vietnamezen
En natuurlijk dat "Hele emmel lemia"...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_22434359
Oh en dit viel mij ook nog op;

Ze hebben enorme plof-kapsels. Een rare motoriek. Strakke spijkerbroeken en grote witte sportschoenen d'r onder. En ook altijd zo'n suffe rugtas om.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 01:06:39 #12
45511 TimmyAsd
pi_22434389
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 01:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh en dit viel mij ook nog op;

Ze hebben enorme plof-kapsels. Een rare motoriek. Strakke spijkerbroeken en grote witte sportschoenen d'r onder. En ook altijd zo'n suffe rugtas om.
Chinezen uit het platteland dus...
niet te vergelijken met Chinezen afkomstig uit Hong Kong..
pi_22434497
Of ze hebben een bril en zijn het dikke mannetje uit een Amerikaanse comedy of ze hebben hele 'hippe' fluoriscerende retrokleren. Altijd in groepjes van 3-4 tjappies. En ze stinken.

Maar vind ze perfect geintegreerd. Niemand heeft last van ze (ooit van Chineze hangjongeren of jeugdbendes gehoord?), werken hard, spreken goed Nederlands.
pi_22434523
Spreken goed Nederlands.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 01:18:27 #15
45511 TimmyAsd
pi_22434562
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 01:13 schreef Erasmusch het volgende:
Maar vind ze perfect geintegreerd. Niemand heeft last van ze (ooit van Chineze hangjongeren of jeugdbendes gehoord?), werken hard, spreken goed Nederlands.
Wat denk jij dat er in de kantoortjes van de vele chinese restaurants gebeurd? Chinese maffia is alom aanwezig.. dus over integreren zit je wat dat betreft goed..
pi_22434666
Chinezen werken 24/7 dat valt me altijd op. Als je eten nodig hebt kan je altijd naar de afhaalchinees. Goed volk die Chinezen
pi_22434713
Als je het nou anders had geformuleerd.
Mijns inziens gekscherend en generaliserend.
Denk je echt dat de 'Chineze' Hollanders op een topic als deze zitten te wachten?
Niet op deze wijze..
Sorry, dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')