Dat zijn snel aangepaste Chinezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
2. Ze kopen nooit.
Lopen schuchter door winkels, kijken, kijken, kijken maar nooit kopen! Volgens mij is deze makkelijker te verklaren, om 't simpele feit dat ze geen geld hebben, voor al dat glimmend Hollands moois.
En ze eten rijst! Iedere dag!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:45 schreef StrayDog het volgende:
Ik heb laatst ontdekt dat ze heel vaak spleetogen hebben.
Let er maar eens op.
Tis dat je het dikgedrukte erbij zegt, mijn vriendin bewijst nl. het tegendeel.. Koopgekquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
1. Ze rijden op kinderfietsjes.
En dan heb ik 't vooral over de zgn. Chinese "'exchange-students". Waarom hebben die figuren altijd zo'n sullig afgedankt kinderfietsje? Wie kan mij de connectie Chinees-kinderfietsje uitleggen?
2. Ze kopen nooit.
Lopen schuchter door winkels, kijken, kijken, kijken maar nooit kopen! Volgens mij is deze makkelijker te verklaren, om 't simpele feit dat ze geen geld hebben, voor al dat glimmend Hollands moois.
Nee joh, da's alleen met Vietnamezenquote:Ze hebben trouwens ook een heel gangenstelstel onder de grond!
Chinezen uit het platteland dus...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh en dit viel mij ook nog op;
Ze hebben enorme plof-kapsels. Een rare motoriek. Strakke spijkerbroeken en grote witte sportschoenen d'r onder. En ook altijd zo'n suffe rugtas om.
Wat denk jij dat er in de kantoortjes van de vele chinese restaurants gebeurd? Chinese maffia is alom aanwezig.. dus over integreren zit je wat dat betreft goed..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:13 schreef Erasmusch het volgende:
Maar vind ze perfect geintegreerd. Niemand heeft last van ze (ooit van Chineze hangjongeren of jeugdbendes gehoord?), werken hard, spreken goed Nederlands.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |