Lijkt me een goed plan!quote:Libris gooide het eerste deel op slot met de vraag:
Leuk topic! Zullen we een deel 2 doen?
Ik ook. Toch maar niet gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:00 schreef BrauN het volgende:
Ik overwoog een tvp, net.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:31 schreef Radjwantie het volgende:
Mijn halschildering als tvp:
[afbeelding]
Rot op jo. Wat een super geweldig huis is dat zegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
Ons huis voordat we er in gingen, toen al heel erg mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ook eens proberen foto's te maken van hoe het nu is.
en nee, het staat niet scheefIk kan niet fotograveren
![]()
Jee, apart. Hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:31 schreef Radjwantie het volgende:
Mijn halschildering als tvp:
[afbeelding]
jeuj!!!, wat een mooi huis!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb het eerst met potlood op de muur getekend en daarna ben ik met sponskwastjes eroverheen gegaan. Het is een henna-desgn. Ik maak namelijk tijdelijke henna-tattoo's en dit is een patroon daarvan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Jee, apart. Hoe heb je dat gedaan?
Gaaf zeg!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Voor niet artistiekelingen dus eigenlijk niet te doen... Ik kon me ook al eigenlijk niet voorstellen dat je dit met een sjabloon of iets dergelijks gedaan zou hebben, dan had ik het wel al bij meer mensen gezien-quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:13 schreef Radjwantie het volgende:
Rena's huis is echt mooi!!! Ik ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet!
[..]
Ik heb het eerst met potlood op de muur getekend en daarna ben ik met sponskwastjes eroverheen gegaan. Het is een henna-desgn. Ik maak namelijk tijdelijke henna-tattoo's en dit is een patroon daarvan.![]()
(Ik heb niet eens het hele topic gelezen)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ha, gezellig vind ik mquote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:48 schreef ondeugend het volgende:
Keuken
[afbeelding]
Zo goed als in orginele staat
Altijd leuk wanneer een schilderij - qua kleurstelling- wordt uitgezocht bij de meubels... of zijn de meubels uitgezocht bij het schilderij?quote:Op maandag 28 februari 2005 04:35 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Een muur van de salon thuis-thuis (bij m'n ouders dus).
Toen de kamer werd ingericht was ik een jaar of 13, 14, en heb van de overwegingen van m'n ouders niet zoveel meegekregen... Ik meende dat de sofa er al stond toen het schilderij kwam, maar aan de andere muur hangen twee soortgelijke schilderijen (helaas niet zo 1, 2, 3 een foto van) die er al hingen toen de bank er nog niet stond... Ik weet het dus niet precies, ik vermoed dat het schilderij is uitgezocht omdat het bij de kamer pastquote:Op maandag 28 februari 2005 20:38 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Altijd leuk wanneer een schilderij - qua kleurstelling- wordt uitgezocht bij de meubels... of zijn de meubels uitgezocht bij het schilderij?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:09 schreef rena het volgende:
Ik heb eindelijk meer foto'svan de inrichting. Het past wel echt bij de stijl van het huis vind ik.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Bedankt voor alle complimentjes![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |