Lijkt me een goed plan!quote:Libris gooide het eerste deel op slot met de vraag:
Leuk topic! Zullen we een deel 2 doen?
Ik ook. Toch maar niet gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:00 schreef BrauN het volgende:
Ik overwoog een tvp, net.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:31 schreef Radjwantie het volgende:
Mijn halschildering als tvp:
[afbeelding]
Rot op jo. Wat een super geweldig huis is dat zegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
Ons huis voordat we er in gingen, toen al heel erg mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ook eens proberen foto's te maken van hoe het nu is.
en nee, het staat niet scheefIk kan niet fotograveren
![]()
Jee, apart. Hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:31 schreef Radjwantie het volgende:
Mijn halschildering als tvp:
[afbeelding]
jeuj!!!, wat een mooi huis!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb het eerst met potlood op de muur getekend en daarna ben ik met sponskwastjes eroverheen gegaan. Het is een henna-desgn. Ik maak namelijk tijdelijke henna-tattoo's en dit is een patroon daarvan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Jee, apart. Hoe heb je dat gedaan?
Gaaf zeg!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Voor niet artistiekelingen dus eigenlijk niet te doen... Ik kon me ook al eigenlijk niet voorstellen dat je dit met een sjabloon of iets dergelijks gedaan zou hebben, dan had ik het wel al bij meer mensen gezien-quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:13 schreef Radjwantie het volgende:
Rena's huis is echt mooi!!! Ik ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet!
[..]
Ik heb het eerst met potlood op de muur getekend en daarna ben ik met sponskwastjes eroverheen gegaan. Het is een henna-desgn. Ik maak namelijk tijdelijke henna-tattoo's en dit is een patroon daarvan.![]()
(Ik heb niet eens het hele topic gelezen)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ha, gezellig vind ik mquote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:48 schreef ondeugend het volgende:
Keuken
[afbeelding]
Zo goed als in orginele staat
Altijd leuk wanneer een schilderij - qua kleurstelling- wordt uitgezocht bij de meubels... of zijn de meubels uitgezocht bij het schilderij?quote:Op maandag 28 februari 2005 04:35 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Een muur van de salon thuis-thuis (bij m'n ouders dus).
Toen de kamer werd ingericht was ik een jaar of 13, 14, en heb van de overwegingen van m'n ouders niet zoveel meegekregen... Ik meende dat de sofa er al stond toen het schilderij kwam, maar aan de andere muur hangen twee soortgelijke schilderijen (helaas niet zo 1, 2, 3 een foto van) die er al hingen toen de bank er nog niet stond... Ik weet het dus niet precies, ik vermoed dat het schilderij is uitgezocht omdat het bij de kamer pastquote:Op maandag 28 februari 2005 20:38 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Altijd leuk wanneer een schilderij - qua kleurstelling- wordt uitgezocht bij de meubels... of zijn de meubels uitgezocht bij het schilderij?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:09 schreef rena het volgende:
Ik heb eindelijk meer foto'svan de inrichting. Het past wel echt bij de stijl van het huis vind ik.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Bedankt voor alle complimentjes![]()
![]()
ja leuk hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:26 schreef Speth het volgende:
Als er dan toch gepimped mag worden...
Mijn casa, voor de liefhebbers.
[afbeelding]
En tuin:
[afbeelding]
Mooi kleur zegquote:Op maandag 28 februari 2005 04:35 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Een muur van de salon thuis-thuis (bij m'n ouders dus).
Ja, dan zou ik er ook rillingen van krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:41 schreef Libris het volgende:
Wat krijg ik een rillingen van die chat noir poster van je Bass-miss.... Die hing in mijn Frans lokaal op de middelbareschool...
Daar krijg ik dan weer rillingen van. Brrrrr...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef versteegrob het volgende:
Hier zijn wat fotos, de mooiste foto is natuurlijk de laatste:) mijn pluggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Chill.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef versteegrob het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
he een BeoVision Avant. Een BeoSound 9000 zou niet misstaan in dat huisquote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef versteegrob het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF dat is toch niet dat huis op de Laan van Rijkevorsel in Lisse ?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef versteegrob het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar kun je tenminste goed mee pimpen.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef versteegrob het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat is?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he een BeoVision Avant. Een BeoSound 9000 zou niet misstaan in dat huis![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:44 schreef Setambre het volgende:
[..]
WTF dat is toch niet dat huis op de Laan van Rijkevorsel in Lisse ?![]()
Jaquote:Op donderdag 14 april 2005 21:04 schreef Skylar het volgende:
Wat een patser ben jij! Is dat echt jouw huis? Of toch stiekem het huis van je ouders? Wel vet zo'n huis overigens.
Mooi huisquote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef versteegrob het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wow!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Fonteinenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:18 schreef Moonah het volgende:
Wat zijn dat voor vreemde bogen in de vijver voor het huis
het enige wat jij aan het showen ben is je home theator van uit de show hier je home teather topic reeks van GOTquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:25 schreef pievdb het volgende:
ik kan (gezien ik nog bij mijn ouders woon) alleen mijn kamer tonen
http://users.pandora.be/error/homecinema
Nee dat is zijn huis niet, zie Snel veel geld verdienenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:04 schreef Skylar het volgende:
Wat een patser ben jij! Is dat echt jouw huis? Of toch stiekem het huis van je ouders? Wel vet zo'n huis overigens.
sjah, sorry dat dit toevallig het enige is dat er op mijn kamer te vinden valt...quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het enige wat jij aan het showen ben is je home theator van uit de show hier je home teather topic reeks van GOT![]()
Wel mooie spullen heb je staanquote:Op zondag 17 april 2005 14:23 schreef pievdb het volgende:
[..]
sjah, sorry dat dit toevallig het enige is dat er op mijn kamer te vinden valt...
Tering ik zou gek wordenquote:Op zondag 17 april 2005 18:42 schreef jiigg het volgende:
http://img154.echo.cx/img154/9720/pict06481sc.jpg foto 1
http://img154.echo.cx/img154/5397/pict06507ve.jpg foto 2
http://img154.echo.cx/img154/8485/pict06516yn.jpg foto 3
http://img154.echo.cx/img154/46/pict06528le.jpg foto 4
Okee momenteel is me kamer in verbouwing dus ff wachte nog... en ja in deze omstandigheden slaap ik! niet dat ik alles op me bed zo laat liggen maargoed.
ik weet het wel zekerquote:Op zondag 17 april 2005 18:48 schreef jiigg het volgende:
ben het nu ook aan het opruimen, de laatste tijd had ik wel last van me keel btw denk door dat stof maar is nu wel over.
Vanavond een update hoe me kamer eruit gaat zien
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef versteegrob het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|