abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24119792
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
Sounds great, ik ben overtuigd!
pi_24119829
-edit: foto's uit het fotoboek zonder toestemming plaatsen is not done

[ Bericht 47% gewijzigd door Mylene op 21-12-2004 17:27:11 ]
pi_24119843
Vrouwen met korthaar vind ik niet aantrekkelijk. beetje lesbisch.... sorry is mijn mening. Ieder z´n eigen smaak natuurlijk
Just one more thing..
pi_24119952
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:05 schreef ZeroVince het volgende:
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
Ik denk ook dat het wel vaak gebeurt inderdaad.
Maar zelf zou ik het niet doen, niet meer zo kort als ik het heb gehad. Niet meer echt kort.
pi_24120028
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik word nog liever levenloos in een groencontainer achtergelaten dan dat ik naast zo'n figuur door de stad zou moeten lopen, ik zie iedereen al kijken
Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheid .
pi_24120144
Huishoudellijke mededeling: Foto's uit het fotoboek zonder toestemming plaatsen is not done

En weer open .
pi_24120167
Kort haar, mooi en nog een oscar ook .

.

Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is . Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
pi_24120190
Kort haar is niet per definitie lelijk, maar als ik eerlijk ben, alle vrouwen die ik ken/heb gekend die zowel kort als lang haar hebben gehad vond ik het lang haar beter staan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24120203
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:23 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheid .
Majoor Boshart van 't Leger des Heils ook, wat is je punt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:33:03 #60
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24120209
-edit: klachten/vragen in Moderatie Lifestyle: vraag & zeg het de mods van LIF!

[ Bericht 76% gewijzigd door Mylene op 21-12-2004 17:54:19 ]
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_24120215
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:

[afbeelding].
Bij haar vind ik het dus echt extreem lelijk, oscar of geen oscar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24120369
-edit: zie antwoord in Moderatie Lifestyle: vraag & zeg het de mods van LIF!

[ Bericht 45% gewijzigd door Mylene op 21-12-2004 17:55:10 ]
pi_24120712
In het vorige topic zei je nog dat je die Schoolbank foto van jezelf weg zou halen, maar nu nog even daad bij het woord voegen...

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:07:02 #64
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24120870
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
In het vorige topic zei je nog dat je die Schoolbank foto van jezelf weg zou halen, maar nu nog even daad bij het woord voegen...

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Nee dat heb jij gezegd Commentaar kan in FB.
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:07:14 #65
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24120874
quote:

[afbeelding].

Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is . Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.

* Varr ook altijd voorkeur aan langer haar
pi_24121009
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee dat heb jij gezegd Commentaar kan in FB.
Helaas moet ik je toch teleurstellen, ik zeg namelijk niet zomaar wat.

De betreffende link naar de opmerking van Ivetje.
pi_24121118
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Varr het volgende:

[..]

Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.

* Varr ook altijd voorkeur aan langer haar
Ja, zie haar maar in Gothika daar is ze nog 10 keer zo mooi.
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:38:10 #68
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_24121534
Ik vind kort haar heel mooi anders

het ziet gewoon practisch en actief uit
pi_24121580
quote:

[afbeelding].
idd mooi, maar niet door t korte haar, met lang haar zou ze veel mooier zijn
t haar is juist het minste aan haar
Azwethinkweiz
pi_24122929
quote:

[afbeelding].

Ja dat ze er met kort haar goed uitziet, komt omdat ze er met elk kapsel wel goed uitziet. Als je haar echter met lang haar ziet, zie je duidelijk dat ze dan veel knapper is.

En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
pi_24123533
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
hetzelfde als mannen met lang haar het hoort gewoon niet
blaaaat
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:22:34 #72
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24123663
Vind vrouween dan al snel een rattenkop krijgen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24123732
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
Vind ik ook .
pi_24123857
Om er met kort haar echt goed uit te zien als vrouw moet je gewoon een heel mooi gezicht hebben. Omdat de gemiddelde vrouw dat niet heeft, is lang haar meestal mooier, ja. Lang haar heeft een soort van compensatiefunctie.
(Voordat er nu hordes beledigde dames over me heenvallen: ik heb ook lang haar)
pi_24123987
Vrouwen met kort haar willen eigenlijk man zijn of hun korte haar een mannelijke status behalen.

Vrouwen met kort haar zijn minder vrouwelijk dan vrouwen met lang haar, ook zijn ze minder goed in bed. Tevens hebben vrouwen met kort haar een minderwaardigheidscomplex.

Lang haar voor vrouwen is het devies. Zo hoort het en verder basta
pi_24124142
Ik heb persoonlijk een zwak voor kort haar... een echt mooi meisje/mooie vrouw is ook met kort haar heel vrouwelijk en opwindend!

pi_24124188
Stop je 'm na gebruik weer onder het matras hou-m-nat?

pi_24124645
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Stop je 'm na gebruik weer onder het matras hou-m-nat?

[afbeelding]
Op zich heeft ze wel wat...
pi_24124822
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb persoonlijk een zwak voor kort haar... een echt mooi meisje/mooie vrouw is ook met kort haar heel vrouwelijk en opwindend!

[afbeelding]

Ik denk dan... hoe ziet ze er uit met lange krullen die half over haar gezicht hangen
pi_24124939
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:13 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Ik denk dan... hoe ziet ze er uit met lange krullen die half over haar gezicht hangen

Het zijn geen krullen, maar dit is ze met lang haar. Zij kan het vind ik allebei goed hebben.
pi_24125032
Na deze 2 foto's van Natalie gezien te hebben moet ik toch echt zeggen dat ze er aantrekkelijker uitziet met lang haar hoor. Al zal kort haar niet lelijk staan, omdat ze er gewoon goed uitziet. Ze hoeft het niet te hebben van haar haar.
pi_24125040
Ik vind het geil; schattig en liev.. maar kort en erg kort is een verschil; kort is mooi (imho) en minder vind ik erg kort (blokhoofd of iets in die trand).

Maar even denkend aan de kapsel van halle... erg nice
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:24:47 #84
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_24125071
van achteren is het net een jongen...
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_24125129
"ja kort haar is ook mooi hoor"

En dan komen ze altijd aan met foto's van topmodellen of other famous people"... tsja... die mensen zijn mét kort haar en mét lang haar mooi.

Dit gaat echter voor 90 % van de vrouwen niet op.
pi_24125168
Ik denk nog wel een hoger percentage
pi_24125317
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:27 schreef ScienceFriction het volgende:

En dan komen ze altijd aan met foto's van topmodellen of other famous people"... tsja... die mensen zijn mét kort haar en mét lang haar mooi.

helemaal waar!
pi_24126163
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:27 schreef ScienceFriction het volgende:

point
1-0

en dat percentage ligt denk ik idd een heel stuk hoger
Azwethinkweiz
pi_24126212
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetje
Na die foto gezien te hebben moest ik het ook nog even controleren.
quote:
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Ik ben 19.

En ja, dan kies ik het eerste. Zoals iemand eerder al opmerkte; dat begrijp je toch niet omdat je geen man bent. Dat is mijn hele punt. Ik verwonderde mij erover dat vrouwen hun haar nog steeds en masse kort knippen ondanks dat zoveel kerels het weerzinwekkend vinden.
quote:
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
Ik heb mezelf niets aangeleerd, ik vind het gewoon lelijk, klaar. Ik vind het er mannelijk en irritant uitzien. Het past niet bij de eigenschappen die ik bij vrouwen aantrekkelijk vind.

[ Bericht 56% gewijzigd door Speth op 21-12-2004 22:19:56 ]
pi_24126726
Speth zou een ban moeten krijgen voor deze ketterij

pi_24128028
Onder de 40 lang, daarboven kort, anders lijken ze zo snel op een heks met van dat grijze sluike haar.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_24129769
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoon De mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.

Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.

Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.

Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel
Ik zoek niet, ik vind.
pi_24132916
Toen ik jouw bericht begon te lezen, Wakey, had ik al een vermoeden dat jij zelf een vrouw met kort haar bent. Het is gewoon echt zo dat dat ongeveer de enigen zijn die verdedigen dat dit mooi(er) is. Maar om nu te zeggen dat vrouwen met lang haar vaak onverzorgder zijn en dat het er pittiger en moderner uitziet, vind ik overdreven. Lang haar blijft mijns inziens altijd modern.

Het ligt er trouwens ook erg aan wat voor kort kapsel je hebt, want sommige kapsels zijn nog wel mooi maar als er ineens veel gel bij komt kijken (stekels bijvoorbeeld ) of het alleen maar slap langs je hoofd hangt, vind ik het niet mooi.
pi_24133416
Ik zou zelf mijn haar niet afknippen omdat ik gewoon van lang haar houd, en ik denk ook niet dat het me zou staan. Ik kan kort haar bij meiden zeker wel leuk vinden, ken namelijk ook een aantal waar lang haar juist niet bij zou staan. Het moet gewoon bij je gezicht/karakter passen
pi_24134184
quote:
pittiger
Denk je nou echt dat 90% van de mannen op een "pittige" vrouw zit te wachten? Een bitch is juist onaantrekkelijk.
pi_24134665
conclusie: mannen kijken op een andere manier naar vrouwen dan vrouwen doen.
mannen kijken volgens mij altijd naar een vrouw of ze in hun sexuele straatje passen (en dat is meestal een slanke, blonde langharige en langbenige vrouw met grote borsten en een zandloperfiguur). Als je als vrouw niet in die categorie behoort ben je gewoon minder aantrekkelijk voor veel mannen.
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat veel mannen fantaseren over vrouwen die het met elkaar doen, maar ze mogen dan absoluut niet afwijken van het bovenstaande credo.

En aangezien de meerderheid van de vrouwen geen sexuele interesse heeft in andere vrouwen kijken ze ook anders naar vrouwen. Dat is mijn verklaring voor de verschillen in mening hier.

Maar goed je kan het natuurlijk als vrouw ook gewoon echt mooier vinden als een vrouw lang haar heeft of juist kort haar. Persoonlijk vind ik het bij sommige vrouwen veel beter staan als ze kort haar hebben dan lang haar. Halle Berry ziet er 13 in een dozijn uit met lang haar.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:03:15 #97
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24135687
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoon De mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.

Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.

Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.

Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel
Ik heb dus hetzelfde als ik lang haar heb...vreselijk zwaar waardoor ik er geen reet mee kan, dus als enige optie...kort knippen
En over die aandacht van mannen...als ik in mijn skate-broek met soad-trui langs kom lopen...tja, dan niet. Maar doe ik mijn schotse rokje aan met een strak truitje en laarzen...dan hoor ik ineens overal gefluit en zie ik mannen me nastaren. Conclusie : Het gaat dus helemaal niet om het haar, maar wat je erbij aantrekt
Mijn vriend riep ook steeds dat ik het niet af mocht laten knippen...hij zou me dan niet meer leuk vinden Yeah right, heb het wel in stappen gedaan...had haar tot halverwege mijn rug en toen heb ik het tot net onder mijn oren laten knippen. Daarna dus hoe het nu is, en hij is nog steeds blij met me En ik ben eigenlijk ook blij met kort haar...mijn vriend kan iig niet meer op mijn haar gaan liggen in bed en ik kom niet overal meer van die lange haren tegen in huis
To infinity…and beyond!
  woensdag 22 december 2004 @ 12:06:02 #98
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24135723
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:54 schreef Speth het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat 90% van de mannen op een "pittige" vrouw zit te wachten? Een bitch is juist onaantrekkelijk.
dus jij wil een vrouw die alleen maar ja en amen zegt als je wat vraagt en zgeen eigen mening heeft??
To infinity…and beyond!
pi_24135741
quote:
Het gaat dus helemaal niet om het haar, maar wat je erbij aantrekt
Dat jij na een korte wandeling langs een steiger tot deze conclusie komt wil niet zeggen dat het ook klopt.

Het gaat weldegelijk om de rest, ik hoef echt geen trol in een minirokje te zien, die moeten een zo dik mogelijke trui dragen.
pi_24135858
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

dus jij wil een vrouw die alleen maar ja en amen zegt als je wat vraagt en zgeen eigen mening heeft??
Ze moet niet de broek aanhebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')