Sounds great, ik ben overtuigd!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
Ik denk ook dat het wel vaak gebeurt inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:05 schreef ZeroVince het volgende:
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheidquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik word nog liever levenloos in een groencontainer achtergelaten dan dat ik naast zo'n figuur door de stad zou moeten lopen, ik zie iedereen al kijken
Majoor Boshart van 't Leger des Heils ook, wat is je punt?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheid.
Bij haar vind ik het dus echt extreem lelijk, oscar of geen oscar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
Kort haar, mooi en nog een oscar ook.
[afbeelding].
Nee dat heb jij gezegdquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
In het vorige topic zei je nog dat je die Schoolbank foto van jezelf weg zou halen, maar nu nog even daad bij het woord voegen...
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding].
Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is. Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
Helaas moet ik je toch teleurstellen, ik zeg namelijk niet zomaar wat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat heb jij gezegdCommentaar kan in FB.
Ja, zie haar maar in Gothika daar is ze nog 10 keer zo mooi.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Varr het volgende:
[..]
Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.
* Varr ook altijd voorkeur aan langer haar
idd mooi, maar niet door t korte haar, met lang haar zou ze veel mooier zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding].
Ja dat ze er met kort haar goed uitziet, komt omdat ze er met elk kapsel wel goed uitziet. Als je haar echter met lang haar ziet, zie je duidelijk dat ze dan veel knapper is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding].
Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is. Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
blaaaatquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
hetzelfde als mannen met lang haar het hoort gewoon niet
Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |