Rechtsonder? Anthony Kiedisquote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, kerstsfeer!
Wie is die meneer achter Agim?
Dat is die gozer van boss bottlequote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, kerstsfeer!
Wie is die meneer achter Agim?
Ha -ha je hebt toch geen last van epelepsiequote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef Samson het volgende:
TVP ik krijg ADHD van de OP maar wel leuk gedaan!
Werkelijk? Hm toch maar even meer foto's opspeuren...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat is die gozer van boss bottle
Voor mij welquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:48 schreef super-muffin het volgende:
en GF, dat is toch niet lang man
Die namen weten we nu wel zo onderhand, maar heb ze er toch maar weer bijgezetquote:Op donderdag 9 december 2004 22:26 schreef El.Wulfo het volgende:
oew nice OP...alleen geen namen meer he
verder vind ik hem verry nice![]()
We doen ons bestquote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef mother-mother het volgende:
zozo jongens , dat groeit allemaal lekker door zeg!
![]()
Klopt, ik vind dat de voor en na-foto in deel 20 moet komen dan zitten we toch wel in januari-februariquote:Op donderdag 9 december 2004 23:42 schreef Myster_E het volgende:
Nice DarcMarc.
En ik sta boven mijn voorbeeld.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:14 schreef El.Wulfo het volgende:
die met t kortste haar?
volgens mij niet te veel aan zn haar gaan hechte want dat groeit nog![]()
edit...goh je kent hem nog niet? staat hij daarom in je fotoboek als favo fok!ker?
Oei, reken maar.... ik lag pas om een uur of negen in m'n nest...quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:36 schreef El.Wulfo het volgende:
een kater om 6 minuten op 6? savonds
tis al bijna 2 maand me vriendin.quote:
laat maarquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:12 schreef Skv het volgende:
Nee, zou ik niet doen. Hoe langer je niet bij laat knippen, hoe sneller je het lang hebt.
hoezo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:16 schreef Myster_E het volgende:
We have a new record.
Conditioner is volgens mij altijd handig als je je haar langer wilt. Bescherming enzo, of ben ik nu halve waarheden aan het verkondigen?quote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef VrijeVal het volgende:
uh ff vraagje tussendoor.. jullie gebruiken ook conditioner of niet?
nou ik weet wel dat wanneer iik er conditioner in doe.. ik de kaam er zo in 1 x door haalquote:Op maandag 13 december 2004 09:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Conditioner is volgens mij altijd handig als je je haar langer wilt. Bescherming enzo, of ben ik nu halve waarheden aan het verkondigen?
Het mijne zit dan juist beter btwquote:dus ik kon niet meer verhullen dat mn haar vreselijk zit als ik opsta....
Mee eensquote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Omdat het bij de meeste vrouwens kut staat, is dat een reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |