abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24100759
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:

[..]

dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.
pi_24100765
quote:
het is al rood en heb al een mat Maar goed, dat zie je dus niet op die foto en daarom is het een beetje een suf kapsel lijkt het...
Nee, hoor dat lijkt het niet alleen. Een mat zou het alleen erger maken.

In je fotoboek heb je lang haar, dat vind ik toch echt wat minder erg dan wat je nu hebt.
pi_24100777
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:38 schreef Nouk het volgende:

[..]

Voorstander hm? Ik vind gewoon dat iedereen vooral z'n haar moet doen zoals ie t leuk vind . En dat je Kim Lee Ann echt lesbo vind uitzien, wow, ik vind het juist onwijs tof.
is dit tof:

....
<hr>
pi_24100781
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:

[..]

dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
Ik vrees van wel... dat is hetzelfde dat ik op google die vrouwen ben tegengekomen met kort haar waar ik een foto van plaats. Als hij uit je fotoboek zou linken dan zou er wat aan gedaan kunnen worden, anders niet.

Maar reageer nou eens op mijn post waarin ik je vraag te reageren op een post... Een paar posts naar boven. Het is vrij zwak om dit nu ineens te laten zitten nu je je gelijk niet krijgt.
pi_24100784
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

is dit tof:
[afbeelding]

....
. Verschil van mening dan .
  maandag 20 december 2004 @ 13:41:02 #156
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24100785
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ben jij dat dan?

maargoed terzake, als jij je foto OPENBAAR plaatst mag je die zeker weten linken..
zelfs al ga je ermee na de politie, dan nog kun je er niets aan doen.
op VK stond eergisteren een soortgelijk stukje..
de politie zei toen letterlijk "wij houden ons niet bezig met dit soort onzin"
van playboy mag je ook niet linken...
To infinity…and beyond!
pi_24100786
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

is dit tof:
[afbeelding]

....
  maandag 20 december 2004 @ 13:41:46 #158
11458 ivetje
pi_24100797
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef ASroma het volgende:

[..]

hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.
ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.
To infinity…and beyond!
pi_24100809
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:37 schreef ASroma het volgende:
kim lian kapsel

Scheer het dan alsjeblieft kaal, das nog beter

Zo ver wil ik nog niet gaan
quote:
ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.
Brutaliteit is ook een zegen.
pi_24100840
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef ivetje het volgende:

[..]

van playboy mag je ook niet linken...
dus wel.. playboy kon gerechtelijk NIET doen tegen het deeplinken van die georgina pix.. het hosten daar integen was wel illegaal maar deeplinken.. jammer maar gewoon legaal.
<hr>
pi_24100855
zo ff weg geweest maar de liefde is hier goed aanwezig
maar die plaatjes van dames met kort haar zijn precies niet helemaal de goeie, ik ken veel mooiere kapsels maar heb ff geen zin om te zoeken
  maandag 20 december 2004 @ 13:46:00 #162
11458 ivetje
pi_24100872
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan " ". Dan voel jij je zéér snel aangesproken aangezien het topic over 'haar' gaat, het is niet het B&H topic of iets dergelijks. Maar daaruit maak ik op dat het vaker gezegd wordt?
Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durven
To infinity…and beyond!
pi_24100875
De meeste kerels die in het mannen topic posten over hun gewenste lange haar en de vorderingen ervan zouden ook beter hun haar kort kunnen houden. Het haar is te dun, te steil, het staat ze gewoon niet.
Er zijn echt maar weinig mannen die hun haar half lang tot lang kunnen hebben, zonder er armoedig uit te zien.

en toch zullen die kerels zich van die wetenschap weinig aantrekken, en waarom, omdat ze zelf het gewoon wél vinden staan, ze lang haar cool, vet, stoer, mannelijk vinden.

Moet je nu je haar dragen zoals je je er zelf het prettigst bij voelt, of moet je doen wat anderen willen dat je doet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24100877
nou ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen
<hr>
pi_24100932
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Daar draait het inderdaad uiteindelijk allemaal om.
pi_24100937
Bekende filmsterren met (half)lang haar hier plaatsen heeft ook weinig zin.
Dat haar zit ook niet altijd zo, er zit drie uur kapwerk aan, of het zit vol extensions , iig kom je een Carmen Diaz doordeweeks tegen dan hangt d'r haar net zo armoeiig naar beneden als dat kort haar armoeiig kort zou zijn.
pi_24100944
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durven
lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.
  maandag 20 december 2004 @ 13:51:17 #168
11458 ivetje
pi_24100956
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef milagro het volgende:
De meeste kerels die in het mannen topic posten over hun gewenste lange haar en de vorderingen ervan zouden ook beter hun haar kort kunnen houden. Het haar is te dun, te steil, het staat ze gewoon niet.
Er zijn echt maar weinig mannen die hun haar half lang tot lang kunnen hebben, zonder er armoedig uit te zien.

en toch zullen die kerels zich van die wetenschap weinig aantrekken, en waarom, omdat ze zelf het gewoon wél vinden staan, ze lang haar cool, vet, stoer, mannelijk vinden.

Moet je nu je haar dragen zoals je je er zelf het prettigst bij voelt, of moet je doen wat anderen willen dat je doet?
ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen soms
To infinity…and beyond!
pi_24100986
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
stond daar net niet wat anders?
  maandag 20 december 2004 @ 13:52:37 #170
11458 ivetje
pi_24100992
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.
ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.
To infinity…and beyond!
pi_24101005
Nu zeg je ineens wel dat je je wat aantrekt van de opmerkingen... En nogmaals, ik lees alleen maar reacties over je kapsel, jij betrekt jezelf als persoon erbij... niet handig
pi_24101007
ivetje, je trekt je echt way teveel aan van wat andere mensen van je haar zeggen. Als het nou zelf leuk vind? Die mannen die dat soort dingen zeggen wil je toch zelf niet eens? Nou prima, zij willen jou niet en jij hun niet.
pi_24101013
vind t vet lesbo en mannelijk staan...
.
  maandag 20 december 2004 @ 13:53:57 #174
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_24101021
Ik voel me ook meer aangetrokken tot vrouwen met lang haar. Zal wel instinct zijn ofzo
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_24101039
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef FREAKY_ME het volgende:
Zal wel instinct zijn ofzo
  maandag 20 december 2004 @ 13:56:12 #176
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_24101060
geen problemen hiero me meid had lange haren toen half lang en nu half kort dat der krullen te zien zijn vind best wel opwindend
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_24101065
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef milagro het volgende:

[..]

stond daar net niet wat anders?
ja maar ik besloot dat het niet meer de moeite waar was.
<hr>
pi_24101066
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.
ja das maar hoe je het zelf opvat natuurlijk
pi_24101094
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen soms
Lieve schat, je bent niet lelijk, ook niet met kort haar.
Langer haar zou je ms beter staan, dat zou kunnen, dat weet ik niet.

Als je het enkel van je haar moet hebben, zeg
Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....

Laat je haar gewoon groeien omdat JIJ het wilt.
Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Alsof we bij alle mannen in de smaak kunnen of moeten vallen, kom op zeg.
  maandag 20 december 2004 @ 13:58:23 #180
11458 ivetje
pi_24101106
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nu zeg je ineens wel dat je je wat aantrekt van de opmerkingen... En nogmaals, ik lees alleen maar reacties over je kapsel, jij betrekt jezelf als persoon erbij... niet handig
Als iemand reacties post gaat het vast niet alleen over mijn kapsel. Tenminste, ik snap niet wat iemand lelijk kan vinden aan het betreffende kapsel Plak het op je eigen hoofd en het staat misschien wel heel leuk
Ik heb gewoon het idee dat de mensen hier reageren op mijn foto in het geheel, niet alleen op het kapsel maar ook op het hoofd wat eronder zit. En dat vind ik gewoon vreemd, aangezien het over kapsels gaat
To infinity…and beyond!
pi_24101114
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja maar ik besloot dat het niet meer de moeite waar was.
lafbek, dat ben je.
pi_24101127
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....

Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo. Anders worden dit soort reacties nog eens terecht:
quote:
lafbek, dat ben je.
pi_24101167
Nou de meeste mannen vinden lang haar dus misschien mooier. Dat wil niet zeggen dat vrouwen met kort haar zich daaraan aan moeten passen. Ook ligt het eraan hoe je je haar hebt en of het bij je hoofd past. Nou prima toch. Waar moet het eigenlijk heen met dit topic? .
pi_24101171
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef milagro het volgende:

[..]

lafbek, dat ben je.
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..

als jij me een lafbek vindt, dat vindt je dat toch lekker...
komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijken wat een afgang.
<hr>
pi_24101221
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijken wat een afgang.
so true!!!!! muahahaha
  maandag 20 december 2004 @ 14:05:00 #186
11458 ivetje
pi_24101223
quote:

[..]

Ik heb het ook wel afgeknipt omdat ik het wilde enzo, mijn vriend vond het nix maar heb het toch laten doen En ik wissel zo vaak van kapsel, dan lang, kort, permanent, zwart, roze, blond, rood...En er zijn idd altijd mensen die er iets op aanmerken. En ik meot me er ook eigenlijk geen ene reet van aantrekken, maar ik heb het zelf ook wel gehad met dat korte haar. Het wil niet meer fatsoenlijk zitten, heb een enorme uitgroei maar geen zin om het te verven De gel is duur, smorgens ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom Ik kam het niet eens meer, hoef toch nergens naartoe...en als ik dat wel moet zet ik een muts op Heb het nu bijna een jaar zo kort en ben het zat...dus ga weer een poging doen om niet naar de kapper te gaan En die tussenlengte moet ik maar ff doorbijten.
Blegh...en nee, ik moet niet ongesteld worden

Btw, dat over die mannen...ik heb mijn eigenste al en die is happy met me hoe ik ben...dus ik hoef idd niet bij alle mannen in de smaak te vallen
To infinity…and beyond!
pi_24101237
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:59 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo.

uit een mannelijk perspectief, waar slaat dat nu weer op.
ik begrijp heus wel dat mannen lang haar prefereren, maar dat kort haar per definitie lelijker is, is echt zo'n onzin.

net zo goed als lang haar bij mannen vaak niet mooi is, omdat het haar het gewoon niet toelaat.
als een vrouw mooi dik haar heeft, is het idd ms zonde als ze het kort houdt, maar dan nog hoeft het niet lelijk te zijn

een mooie vrouw valt of staat niet bij de gratie van heur haarlengte.
'het ene staat ms beter dan het andere, of het heeft jóuw voorkeur.

jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
pi_24101244
quote:

[..]

Inderdaad ja!

Ik had ooit een vriendje die verkondigde: "Als jij ooit je haar afknipt, maak ik het uit". Ja dahag, als het je alleen om mijn haar gaat sodeflikker je maar op. Ik krijg echt neigingen om het te millimeteren dan.

Ik heb mijn heel lange haar afgeknipt tot halflang en nu laat ik het weer groeien. Dat is omdat lang bij mezelf mooier vindt staan. Maar bij meiden met een heel mooi gezicht vind ik korter soms veel mooier, omdat het gezicht dan supergoed uitkomt. Achter langer haar kun je je verstoppen, bij kort haar niet.

Die kerels die zo zeiken op kort haar zijn trouwens meestal zelf ook niet bepaald Johnny Depp. Leuke mannen kijken namelijk wel wat verder dan kort haar of lang haar
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24101261
quote:

[..]

waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..

I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24101268
Misschien dat die foto's ook uit de reacties gehaald kunnen worden, die op pagina 3 staan. Lijkt me wel zo handig.
pi_24101316
quote:

[..]

Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.
Treurig, hoor.

Maar laat deze maar lekker staan, kan iederen zien hoe treurig jij bent
pi_24101335
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:06 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denkt
  maandag 20 december 2004 @ 14:09:40 #193
11458 ivetje
pi_24101337
foto is gewoon van schoolbank gehaald...dan is dat iig een hoop gezeik minder
To infinity…and beyond!
  maandag 20 december 2004 @ 14:09:50 #194
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24101342
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef milagro het volgende:
jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
Ohja, tegenwoordig moet overal een nuance in.

Nou, kort haar is lelijk, tenzij het mooi is.

Zoiets?
Ik ga naar huis.
pi_24101372
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denkt
Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.
En als je echt wilt dat ik er iets van zeg moet je even,een full frontal nude foto sturen.
Het valt zo te zien nog wel mee
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24101373
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Treurig, hoor.

deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
<hr>
pi_24101394
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad ja!

Ik had ooit een vriendje die verkondigde: "Als jij ooit je haar afknipt, maak ik het uit". Ja dahag, als het je alleen om mijn haar gaat sodeflikker je maar op. Ik krijg echt neigingen om het te millimeteren dan.

Ik heb mijn heel lange haar afgeknipt tot halflang en nu laat ik het weer groeien. Dat is omdat lang bij mezelf mooier vindt staan. Maar bij meiden met een heel mooi gezicht vind ik korter soms veel mooier, omdat het gezicht dan supergoed uitkomt. Achter langer haar kun je je verstoppen, bij kort haar niet.

Die kerels die zo zeiken op kort haar zijn trouwens meestal zelf ook niet bepaald Johnny Depp. Leuke mannen kijken namelijk wel wat verder dan kort haar of lang haar
Precies, kijk eens hoe de heren hier reageren op wat tegengas.
Treurigheid alom
zodra de argumenten op zijn, als die er al waren, worden ze persoonlijk, gaan ze botte dingen plaatsen om ze weer weg te halen en als jij daar dan wat van zegt, slepen ze jouw uiterlijk erbij
pi_24101399
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
Had het dan gewoon niet geplaatst, lul
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24101418
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Treurig, hoor.

lol wie weten allemaal donders goed wie hier het treurigst is
pi_24101428
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mijn haarlengte nog nooit 1 seconde erbij stil heb gestaan dat ánderen (mannen bijv.) het ook mooi zouden moeten vinden. Dit is werkelijk waar de allereerste keer dat ik daar over nadenk. Vreemd, maar ik dacht altijd dat ík het mooi moest vinden.

(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')