hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
Nee, hoor dat lijkt het niet alleen. Een mat zou het alleen erger maken.quote:het is al rood en heb al een mat Maar goed, dat zie je dus niet op die foto en daarom is het een beetje een suf kapsel lijkt het...
is dit tof:quote:Op maandag 20 december 2004 13:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Voorstander hm? Ik vind gewoon dat iedereen vooral z'n haar moet doen zoals ie t leuk vind. En dat je Kim Lee Ann echt lesbo vind uitzien, wow, ik vind het juist onwijs tof.
Ik vrees van wel... dat is hetzelfde dat ik op google die vrouwen ben tegengekomen met kort haar waar ik een foto van plaats. Als hij uit je fotoboek zou linken dan zou er wat aan gedaan kunnen worden, anders niet.quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
van playboy mag je ook niet linken...quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ben jij dat dan?
maargoed terzake, als jij je foto OPENBAAR plaatst mag je die zeker weten linken..
zelfs al ga je ermee na de politie, dan nog kun je er niets aan doen.
op VK stond eergisteren een soortgelijk stukje..
de politie zei toen letterlijk "wij houden ons niet bezig met dit soort onzin"
![]()
ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 13:37 schreef ASroma het volgende:
kim lian kapsel![]()
![]()
![]()
![]()
Scheer het dan alsjeblieft kaal, das nog beter![]()
Brutaliteit is ook een zegen.quote:ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.
dus wel.. playboy kon gerechtelijk NIET doen tegen het deeplinken van die georgina pix.. het hosten daar integen was wel illegaal maar deeplinken.. jammer maar gewoon legaal.quote:Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef ivetje het volgende:
[..]
van playboy mag je ook niet linken...
Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durvenquote:Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan "". Dan voel jij je zéér snel aangesproken aangezien het topic over 'haar' gaat, het is niet het B&H topic of iets dergelijks. Maar daaruit maak ik op dat het vaker gezegd wordt?
Daar draait het inderdaad uiteindelijk allemaal om.quote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen
lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durven
ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen somsquote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef milagro het volgende:
De meeste kerels die in het mannen topic posten over hun gewenste lange haar en de vorderingen ervan zouden ook beter hun haar kort kunnen houden. Het haar is te dun, te steil, het staat ze gewoon niet.
Er zijn echt maar weinig mannen die hun haar half lang tot lang kunnen hebben, zonder er armoedig uit te zien.
en toch zullen die kerels zich van die wetenschap weinig aantrekken, en waarom, omdat ze zelf het gewoon wél vinden staan, ze lang haar cool, vet, stoer, mannelijk vinden.
Moet je nu je haar dragen zoals je je er zelf het prettigst bij voelt, of moet je doen wat anderen willen dat je doet?
stond daar net niet wat anders?quote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen
ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.![]()
![]()
![]()
ja das maar hoe je het zelf opvat natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.
Lieve schat, je bent niet lelijk, ook niet met kort haar.quote:Op maandag 20 december 2004 13:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen soms
Als iemand reacties post gaat het vast niet alleen over mijn kapsel. Tenminste, ik snap niet wat iemand lelijk kan vinden aan het betreffende kapselquote:Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nu zeg je ineens wel dat je je wat aantrekt van de opmerkingen... En nogmaals, ik lees alleen maar reacties over je kapsel, jij betrekt jezelf als persoon erbij... niet handig
lafbek, dat ben je.quote:Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar ik besloot dat het niet meer de moeite waar was.
Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo. Anders worden dit soort reacties nog eens terecht:quote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent niet lelijk, ook niet met kort haar.
Langer haar zou je ms beter staan, dat zou kunnen, dat weet ik niet.
Als je het enkel van je haar moet hebben, zeg
Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....
Laat je haar gewoon groeien omdat JIJ het wilt.
Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Alsof we bij alle mannen in de smaak kunnen of moeten vallen, kom op zeg.
quote:lafbek, dat ben je.
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..quote:
so true!!!!! muahahahaquote:Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijkenwat een afgang.
Ik heb het ook wel afgeknipt omdat ik het wilde enzo, mijn vriend vond het nix maar heb het toch laten doenquote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....
Laat je haar gewoon groeien omdat JIJ het wilt.
Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Alsof we bij alle mannen in de smaak kunnen of moeten vallen, kom op zeg.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:59 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..
als jij me een lafbek vindt, dat vindt je dat toch lekker...
komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijkenwat een afgang.
Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.quote:Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..
als jij me een lafbek vindt, dat vindt je dat toch lekker...
Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denktquote:
Ohja, tegenwoordig moet overal een nuance in.quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef milagro het volgende:
jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denkt
deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..quote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.
Treurig, hoor.
Maar laat deze maar lekker staan, kan iederen zien hoe treurig jij bent
Precies, kijk eens hoe de heren hier reageren op wat tegengas.quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]Inderdaad ja!
Ik had ooit een vriendje die verkondigde: "Als jij ooit je haar afknipt, maak ik het uit". Ja dahag, als het je alleen om mijn haar gaat sodeflikker je maar op. Ik krijg echt neigingen om het te millimeteren dan.
Ik heb mijn heel lange haar afgeknipt tot halflang en nu laat ik het weer groeien. Dat is omdat lang bij mezelf mooier vindt staan. Maar bij meiden met een heel mooi gezicht vind ik korter soms veel mooier, omdat het gezicht dan supergoed uitkomt. Achter langer haar kun je je verstoppen, bij kort haar niet.
Die kerels die zo zeiken op kort haar zijn trouwens meestal zelf ook niet bepaald Johnny Depp. Leuke mannen kijken namelijk wel wat verder dan kort haar of lang haar
Had het dan gewoon niet geplaatst, lulquote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
![]()
![]()
lol wie weten allemaal donders goed wie hier het treurigst isquote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.
Treurig, hoor.
Maar laat deze maar lekker staan, kan iederen zien hoe treurig jij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |