plaatje fotoquote:Op zondag 9 mei 2004 18:32 schreef Billengezicht het volgende:
Ik heb een groene shirt van Relakz met lange mouwen.
koewl jah zon jasje heb ik ook van MEXX alleen hijs bruin dus vin nie echt wat voor het uitgaan...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:38 schreef JAY-T het volgende:
meestal zoiets al dit.. zonder dat jasje dan
[afbeelding]
ook nog wel ander dingen natuurlijk, maar daar ga ik niet allemaal een foto van maken
Ik zag pas ook een aardig shirtje van Relakz (groen met lange mouwenquote:Op zondag 9 mei 2004 18:32 schreef Billengezicht het volgende:
Ik heb een groene shirt van Relakz met lange mouwen.
Heb je websites, fotos, links? nog noooit van het merk gehoord (kom uit overijssel) mischien is het hier nog nieuwquote:Op zondag 9 mei 2004 18:58 schreef Maxxieh het volgende:
De shirtjes van Outfitz zijn (soms) wel mooi! Ze hebben (imho) ook hele foute shirts, maar het is alleen jammer dat steeds meer mensen outfitz ontdekt hebben. Waardoor je weer zoiets krijgt als Replay,Gstar,Diesel etc..
> http://www.out-fitz.nl (De winkels, niet de collectie.. Alleen dat plaatje wat telkens verandert laat zien wat ze hebben)quote:Op zondag 9 mei 2004 19:00 schreef Ickeane het volgende:
Heb je websites, fotos, links? nog noooit van het merk gehoord (kom uit overijssel) mischien is het hier nog nieuwof ik ken het wel en vondt het niks zodat ik het ben gaan vergeten.. Ik ben btw een jochie hoor
en inderdaad voor meiden is er heel veel voor jongens bijna niks
omgquote:Op zondag 9 mei 2004 18:37 schreef Ickeane het volgende:
wat nu echt NIET KAN is dit
[afbeelding] vindt ik dan... das echt zon scapino shirts...
Komop mense post es pics van shirts met klasse
mijn puma shirtje is wel heel vet maar ik kan er zo geen foto van vinden, zal straks ff 1 maken met de cam
thanksquote:Op zondag 9 mei 2004 19:08 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
> http://www.out-fitz.nl (De winkels, niet de collectie.. Alleen dat plaatje wat telkens verandert laat zien wat ze hebben)
Foto's kan ik zo snel niet vinden.. Misschien als ik me digi cam terug heb, zal ik wat foto's maken.
Wat nu echt NIET KAN is dit:quote:Op zondag 9 mei 2004 18:37 schreef Ickeane het volgende:
wat nu echt NIET KAN is dit
[afbeelding] vindt ik dan... das echt zon scapino shirts...
Komop mense post es pics van shirts met klasse
mijn puma shirtje is wel heel vet maar ik kan er zo geen foto van vinden, zal straks ff 1 maken met de cam
Die is van Gsusquote:Op zondag 9 mei 2004 18:33 schreef Ickeane het volgende:
zoiets ... als die meest linkse(not me)
[afbeelding]
hoog breezah-gehaltequote:Op zondag 9 mei 2004 19:43 schreef Syb-Sosef het volgende:
G-Sus longsleeves, toch wel favo.... Heb er nu een in het blauw. super
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |