Wtf is dat?!quote:
Liever dat dan een wortelkanaalbehandeling. Zowel uit tandtechnisch als financieel oogpunt.quote:
Al poets je altijd keurig je tanden, een ontsteking kan iedereen krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:46 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ach als je maar om het jaar/half jaar (en je tanden regelmatig poetst) gaat kan het nooit zo erg zijn volgens mij..
Ik was 3 jaar niet geweest..
Dan is het andere koek
bij een apexresectie wordt het tandvlees ter hoogte van de wortelpunt opzij geklapt en dan kan de ontsteking weggehaald worden, wordt pas na een wortelkanaalbehandeling gedaan. en meestal als er ook al een kroon op zit. maar kom op zeg, laat je niet ziek praten!!!!!! ben je nou een echte man of hoe zit dat???quote:
Het probleem met witte vullingen is dat ze een vrij grote spanning uitoefenen op de kies omdat het vulmateriaal tijdens de uv-behandeling krimpt. Dat is wat de overlast veroorzaakt. Overigens zou ik die 2 à 3 weken met een korreltje zout nemen. Ik heb zelf meer dan een jaar last gehad van een kies met een grote witte vulling, al moet ik er bij zeggen dat dit wel uitzonderlijk lang was.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, net teruggebeld, het was een vrij diepe vulling aldus de tandarts en aangezien ik zonder pijnstillers kan en niet continu last heb maakt hij zich niet druk. Ik kan er volgens hem nog wel 2 à 3 weken last van blijven houden tot het helemaal over is. Mocht de pijn echt niet minder of zelfs erger worden, dan moet ik bellen.
Zij is geen man geloof ik...quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:22 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
bij een apexresectie wordt het tandvlees ter hoogte van de wortelpunt opzij geklapt en dan kan de ontsteking weggehaald worden, wordt pas na een wortelkanaalbehandeling gedaan. en meestal als er ook al een kroon op zit. maar kom op zeg, laat je niet ziek praten!!!!!! ben je nou een echte man of hoe zit dat???
blij dat het weer okee gaat, (vandaag is een vriendin van mij ook naar de tandarts geweest en kreeg een paar nieuwe vullingen, en ligt nu jammerend bij haar moeke op de bank...) soms moet je wel even door de ellende dus geef nooit de moed op...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij gaat het vandaag echt beter. Had eigenlijk alleen nog last toen ik met een flinke vaart van en naar m'n werk ging!
Dat gevoel had ik dus ook, maar is nu echt wel over....quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
tis net alsof ze af en toe zo uit elkaar kunnen knallen, alsof ze te vol zitten ofzo
Ik was ontopic in mijn reactie op Babbelz' opmerking dat ik de tandarts misschien moest bellen aangezien ik die al gebeld hád en dat een aantal reacties boven de hare beschreven stond.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:45 schreef Silmarwen het volgende:
-edit- We blijven dit topic niet opruimen. Kan de TS ook even ontopic blijven?
Ja, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:46 schreef Babbelzz het volgende:
hoe ging het bij de tandarts vdo28?
maar wel met kloppende armen denk ik...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
Overigens heb ik net een zware tas met voor 4 dagen boodschappen 7 trappen opgedragen zonder een kloppende kies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |