Je hebt gelijk, haar reactie was minstens zo offtopic. Ik heb haar reactie dan ook verwijderd. Ik moest in ieder geval het topic opschonen door offtopic geleuter en dergelijke en heb dat dus wat vlug vlug gedaan. Mijn excuus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef NewOrder het volgende:
Waarom wordt mijn reactie op dit bericht van MartiniRosso verwijderd terwijl haar bericht minstens zo off topic is? Is iedere vorm van humor hier verboden? Wordt er van mij verwacht dat ik serieus inga op haar veroordeling dat ik het topic niet gelezen zou hebben omdat ik toevallig haar post over het hoofd heb gezien? Ik geef zomaar wat opties want ik begrijp eerlijk gezegd de logica van dit soort moderaties niet.
Excuus aanvaardquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef schatje het volgende:
Je hebt gelijk, haar reactie was minstens zo offtopic. Ik heb haar reactie dan ook verwijderd. Ik moest in ieder geval het topic opschonen door offtopic geleuter en dergelijke en heb dat dus wat vlug vlug gedaan. Mijn excuus.
Ja, preciesquote:Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow wacht
Je denkt toch niet dat DAT het slowchat topic is van G en C he?
Het zou het wel verklaren
Silmarwen, sorry dus.quote:Je bent gebanned van het fotoboek. Neem contact op met de administrator als je denkt dat dit onterecht is.
Ik stel voor om nieuwe sokken te kopen als je het draad niet door de naald krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:05 schreef -Angel- het volgende:
Silmarwen, kun je nog even zeggen hoe de draad nu daadwerkelijk door het oog van de naald moet. Er zit namelijk een gat in één van mijn sokken.
Fixed thatquote:
Thnx 2 mequote:
Thanks.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Thnx 2 me
ik vroeg "Goh waarom is nightthingyh4wk niet unbanned van het fotoboek", toen zei Knut "Ow is die dat nog niet dan?" waarom ik antwoorde "Nee, dat is hij niet, kijk maar in de fb van LIF" waarop hij je unbande![]()
Dank je voor het melden!quote:Op maandag 4 april 2005 08:06 schreef Merisse het volgende:
van mij mag deze op slot: Bij welke online shop koop jij kleding?
ik had nl. deze niet gezien: Online Shopping Lifestyle
solly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |