Nee, ze zijn wel gewoon in Nederland te koop hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:01 schreef amokjeeh het volgende:
Quick al gebeld? het is tenslotte gewoon een Nederlands merk :S
Duh misschien dat ik dat nu aan het uitzoeken ben??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:06 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
Je zegt dat je ze veel goedkoper kunt krijgen, maar je weet niet waarvandaan? Wie zegt dan dat de site die je dadelijk vind en wel internationaal verzend ook goedkoper is?
Ik weet welke maat ik moet hebben, want ik heb al een quick paar (hetzelfde model, andere kleur).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:16 schreef Mighty het volgende:
Schoenen kun je het beste gewoon bij de winkel passen. Ga eens kijken in de Kalverstraat en de Nieuwe Dijk.
Nee nog steeds niet, maar ik denk dat ik ze dan toch maar in de winkel ga kopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:20 schreef schatje het volgende:
En heb je ze al gevonden Rekkie??
Je was sowieso ook een hoop kwijt geweest aan verzendkosten hoor. Dus misschien had het toch niet veel uitgemaaktquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, maar ik denk dat ik ze dan toch maar in de winkel ga kopen.
Tja dan betaal ik maar iets meer en dan kan ik er ook gemakkelijke mee terug als er iets mee is.
Tja, waarschijnlijk wel aangezien de site die pretendeerde dat ze kosteloos bezorgen niet internationaal levert. Oh en ik heb toch al een voordeeltje, ik krijg nog eens 20% extra korting bij de winkel waar ik ze koop omdat ik de verkoopster daar (heel) erg goed kenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Je was sowieso ook een hoop kwijt geweest aan verzendkosten hoor. Dus misschien had het toch niet veel uitgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |