Is het dat geld waard? Was het namelijk al tegengekomen, maar toen was het snachts ofzo. Dank voor de tip.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:38 schreef ZX9R het volgende:
www.moto73.nl
alleen moet je ze dan voor ¤ 1,15 kopen per telefoon.
Jazeker. Heb ook de vergelijkingstest gevonden bij moto73. Mooi ff lezen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:52 schreef ZX9R het volgende:
Misschien heb je wat aan deze tests?
Wat denk je dat ik heb..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef Cheshire het volgende:
yups.. omdat die het grote publiek halen...
als ik zulke verhalen hoor dan ben ik vóór het rijbewijs met puntensysteem...
quote:Access denied
--------------------------------------------------------------------------------
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
--------------------------------------------------------------------------------
You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds
Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy dacht dat er een kickstarter op zijn motor zat![]()
Waarnaar .. net de buurrouw ook nog even een salvo gegeven recht de woonkamer in.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
En Pepijn zn motor stinkt.... damn![]()
(pont)
Mijn was ! Wat doe je ?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Waarnaar .. net de buurrouw ook nog even een salvo gegeven recht de woonkamer in.
(moet daar achteruit in steken om mijn tuin in te rijden..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |