Waar gaat het fout?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede keer EuroNight Jan Kiepura dit jaar, tweede keer +120. Toch maar eens wat anders inplannen dan?
Perrons in bajonetligging dus. Op Almelo-Mariënberg is dat helemaal erg: op de enkelsporige lijn hebben de haltes Daarlerveen en Geerdijk ook twee perrons: aan beide kanten van de overweg één, zodat de trein altijd achter de overweg stopt. Een perron neerleggen was blijkbaar goedkoper dan een stop-door schakeling inbouwenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet je wat ik nu wel handig vind? ze hebben de perrons achter de overweg gelegd omdat anders de slagbomen te lang dicht blijven. ik hoop dat ik het zo juist heb uitgelegd
mooi he dat saneren van al die wisselsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:55 schreef Bitlord het volgende:
We konden er uiteindelijk omheen, maar moesten vanaf Vaartsche Rijn tegenspoor rijden. Uiteindwlijk pas voorbij Houten Castellum weer op het normale spoor.
Euh vanuit Veliko Tarnovo rijdt geen rechtstreekse trein naar Boekarest, zul je eerst naar Gorna Orjahovica moeten. Die nachttrein is de Russische Sofia-Moskva. Officieel zou de toeslag ¤20 moeten zijn (die je bij de conducteur moet halen, het loket kan dit hoogstwaarschijnlijk niet regelen) en InterRail is WÈL geldig, maar in het verleden werd er flink moeilijk gedaan. Als de Russische provodnik echt lastig is, kun je het ook nog proberen bij het Oekraïens rijtuig (knalblauw met gele streep). Kortom; succes!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:13 schreef J.B. het volgende:
Ik ben inmiddels in Sofia aanbeland na o.a. een heel erg fijne nachttrein van Belgrado naar Skopje. Bedankt voor de tip, het was echt een prima slaapwagon.
Ik ga nu nog naar Plovdiv, Veliko Tarnavo en vanuit laatstgenoemde plaats neem ik de nachttrein naar Boekarest. Iemand ervaring met de bedden in dat ding?
Dat verbodsbord is een tikkie lastig als je verder vooraan (of is het achteraan) de trein zit buiten het perron.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen... vanochtend op Mortsel-Oude-God en machinist die niet weet welke samenstelling die bij zich had...
[ afbeelding ]
Jawel, de trein van Istanbul naar Boekarest rijdt via Veliko Turnovo. Er rijdt op Dimitrovgrad - Boekarest als het goed is ook een zitwagon mee als overdag-verbinding.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:51 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Euh vanuit Veliko Tarnovo rijdt geen rechtstreekse trein naar Boekarest, zul je eerst naar Gorna Orjahovica moeten.
kan gebeuren. Waarschijnlijk de slaap nog niet uit gehadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen... vanochtend op Mortsel-Oude-God en machinist die niet weet welke samenstelling die bij zich had...
[ afbeelding ]
Dat wordt krap volgende week moeten om 12.25 (Centralna) de 53106 naar Krakow hebben, kunnen dus bij vertraging nog in Zachodnia uitstappen, scheelt weer wat tijd, wel raar HAFAS geeft voor mijn trein TLK 53106 iets andere tijden aan die op mijn Poolse kaartje staanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede keer EuroNight Jan Kiepura dit jaar, tweede keer +120. Toch maar eens wat anders inplannen dan?
Ik weet dat ik naar Gorna Orjahovica moet, maar ik was de naam vergeten dus VT was even makkelijkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:51 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Euh vanuit Veliko Tarnovo rijdt geen rechtstreekse trein naar Boekarest, zul je eerst naar Gorna Orjahovica moeten. Die nachttrein is de Russische Sofia-Moskva. Officieel zou de toeslag ¤20 moeten zijn (die je bij de conducteur moet halen, het loket kan dit hoogstwaarschijnlijk niet regelen) en InterRail is WÈL geldig, maar in het verleden werd er flink moeilijk gedaan. Als de Russische provodnik echt lastig is, kun je het ook nog proberen bij het Oekraïens rijtuig (knalblauw met gele streep). Kortom; succes!
Vorige maand zag hij er zo uit:
(De donkerrode rijtuigen zijn versterkingsrijtuigen die pas vanaf Boekarest meegaan)
Een zwaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:31 schreef Bitlord het volgende:
Gvd een dier op het spoor, waardoor ik nu al twintig minuten stilsta bij Utrecht Vaartsche Rijn.
Haha, IC is relaxed in Duitsland! Lekker knallen over het spoor met geen onnodige stops. Ik heb volgend weekend de Pimpel van- en naar Hannover.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:46 schreef b2py het volgende:
Flirt trein, goedgekeurd.
En de pimpel ligt in Duitsland echt zeker drie keer beter op het spoor dan in Nederland. Wat een biljartlaken is dat zeg.
Frutstukje, Binz - Konstanz is een echte IC-lijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Haha, IC is relaxed in Duitsland! Lekker knallen over het spoor met geen onnodige stops. Ik heb volgend weekend de Pimpel van- en naar Hannover.
Nah, doe mij dan toch maar liever het reguliere spoor. Vind ik persoonlijk. Kan je beter genieten van de omgeving ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:07 schreef James1988 het volgende:
Köln - Frankfurt met ICE vind ik ook wel gaaf anders
Hmmm, dat klinkt best haalbaar. Schroot is maar 20euro per ton. Dus een heel stel plan V kost dan nog geen 1000euro. Blijven nog de kwestie van locatie en vervoer over.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:58 schreef greavy het volgende:
Je moet meer bieden als de oud-ijzer waarde (wat de slopers dus bieden moet je boven zitten), normaalgesproken
Ik denk dat je ergens een komma verkeerd hebt gezet, schroot zit ergens tussen de ¤200 en ¤250. En dan vergeet je nog dat er niet alleen ijzer schroot in zit, maar ook een hele bult koper en de rest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:20 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt best haalbaar. Schroot is maar 20euro per ton. Dus een heel stel plan V kost dan nog geen 1000euro. Blijven nog de kwestie van locatie en vervoer over.
Heeft er iemand nog een stukje land bij enschede over waar ik een treinstel mag parkeren?
Ik vind beide reisopties wel leuk, zowel de snelheid als het uitzichtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Nah, doe mij dan toch maar liever het reguliere spoor. Vind ik persoonlijk. Kan je beter genieten van de omgeving ...
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren dan, als deze stappen al genomen worden. Wordt toch een aardig karwei om het overal weg te halen.. En hoe gaat het genoemd worden? Gewoon "IC" kan niet, want je moet toch duidelijk maken dat er een toeslag betaald moet worden. "IC met toeslag" en dan de toeslag gelijktrekken met ICE ofzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:58 schreef James1988 het volgende:
Fyra heet straks geen Fyra meer
Ik had het eigenlijk al wel verwacht, eerder deze week zag ik al een rode Traxx rondrijden waar van de letters "Fyra" alleen nog vage contouren over waren.
het hele achterlijke toeslag gedoe schrappen en gewoon het ding een IC noemen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren dan, als deze stappen al genomen worden. Wordt toch een aardig karwei om het overal weg te halen.. En hoe gaat het genoemd worden? Gewoon "IC" kan niet, want je moet toch duidelijk maken dat er een toeslag betaald moet worden. "IC met toeslag" en dan de toeslag gelijktrekken met ICE ofzo?
ik weet niet hoe het contracttechnisch zit, maar als het zou kunnen en je biedt genoeg dan is het voor de NS best interessant. Bedenk wel dat je er met alleen de aanschaf niet bent, want ook het transport zul je dan zelf wel moeten lappen. Is niet echt goedkoop, omdat het een convoi exeptionel isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:57 schreef cryforhelp het volgende:
Ik vraag me af wat het zou kosten om een oude plan v te kopen. En of het überhaupt mag.
Het lijkt me episch om zo'n ding om te bouwen tot woning en ergens neer te zetten.
Op het rollend materieel valt het redelijk mee: de locpool is niet zo groot, net zoals de hoeveelheid rijtuigen. Op iedere stam staat in totaal 4x het Fyra-logo, als je de kleurstelling laat zoals hij is zal het werk waarschijnlijk wel meevallen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren dan, als deze stappen al genomen worden. Wordt toch een aardig karwei om het overal weg te halen.. En hoe gaat het genoemd worden? Gewoon "IC" kan niet, want je moet toch duidelijk maken dat er een toeslag betaald moet worden. "IC met toeslag" en dan de toeslag gelijktrekken met ICE ofzo?
dan staan ze niet gunstig bij de uit/overstapquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:42 schreef greavy het volgende:
De reizigers wel klaagden dat de trein zo druk was, maar te beroerd waren om naar het bijna lege treinstel over te stappen.
Als het straks geen apart bedrijfsonderdeel meer is lijkt me dat niet meer dan logisch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:19 schreef James1988 het volgende:
Het zou me niet verbazen als dat gewoon standaard NSR-bedrijfskleding wordt i.p.v. Hispeed-specifiek.
Ze kunnen het altijd nog "IC Max" noemen.quote:Een naam "IC met toeslag" is denk ik wel het duidelijkste voor reizigers, maar dan moeten ze wel iets bedenken voor situaties waarbij dat ding toeslagvrij is. "Voor de IC met Toeslag hoeft u vandaag geen toeslag te betalen" klinkt een beetje knullig.
Of BR-IC en proberen de slogan "Ach man, ga toch Bric-en" te kapen van Yellowbrick (België-Randstad-IC uiteraard).quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:56 schreef ReisT het volgende:
Ze kunnen het altijd nog "IC Max" noemen.
IC Plusquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:56 schreef ReisT het volgende:
Ze kunnen het altijd nog "IC Max" noemen.
Inclusief de huisstijl? Kost wat centen maar hij blijft goed. Past ook beter bij de toekomstige integratie van NSH met NSR qua kleurstelling dan de huidige.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, dan toch maar eens de naam IC+ vast gaan leggen
als je de plannen zou weten, dan kun je de NS mooi in de wielen rijdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:55 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Inclusief de huisstijl? Kost wat centen maar hij blijft goed. Past ook beter bij de toekomstige integratie van NSH met NSR qua kleurstelling dan de huidige.
[ afbeelding ]
IC+, de beste optie inderdaad.quote:
Kan me voorstellen dat het voor hun sowieso een PiTA is om met een kleine privepersoon over dit soort dingen te bakkeleien enzo, en dat het dan een stuk handiger is dat ie naar een opkoper gaat die hele dagen niks anders doet dan dit soort dingenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:57 schreef cryforhelp het volgende:
Ik vraag me af wat het zou kosten om een oude plan v te kopen. En of het überhaupt mag.
Het lijkt me episch om zo'n ding om te bouwen tot woning en ergens neer te zetten.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)end-voor-machinistenquote:"We hadden ons niet gerealiseerd dat dit impact zou hebben op machinisten", zegt Bernadette Haase, directeur van de Nederlandse Transplantatie Stichting dat het spotje liet maken.
Ja, die IC+ dat was leuk. Plugde je koptelfoon in om radio te luisteren, werd het programma als in een autoradio onderbroken door de fileberichten....in de treinquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:55 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Inclusief de huisstijl? Kost wat centen maar hij blijft goed. Past ook beter bij de toekomstige integratie van NSH met NSR qua kleurstelling dan de huidige.
[ afbeelding ]
ICX, vertraagd met 16 maanden. Siemens gaat een Ansaldotje doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef lyolyrc het volgende:
Nu ik de UI van Socios zie vraag ik me meteen het volgende af: hoe staat het eigenlijk met de nieuwe ICE in Duitsland, Velaro D? Is dat materieel inmiddels actief, of zijn daarmee ook nog steeds problemen?
Baureihe 407 (zoals in UI) is níet hetzelfde type als ICX.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:17 schreef b2py het volgende:
[..]
ICX, vertraagd met 16 maanden. Siemens gaat een Ansaldotje doen.
Is nog steeds niet in dienst, verwachting is eerste helft volgend jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef lyolyrc het volgende:
Nu ik de UI van Socios zie vraag ik me meteen het volgende af: hoe staat het eigenlijk met de nieuwe ICE in Duitsland, Velaro D? Is dat materieel inmiddels actief, of zijn daarmee ook nog steeds problemen?
Oh, foutjequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Baureihe 407 (zoals in UI) is níet hetzelfde type als ICX.
Ah, leuk om te weten. Wat gaan ze doen dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Volgende week (23 t/m 27 oktober) zijn er werkzaamheden tussen:
Groningen - Veendam - Leer
Vanaf Groningen rijden er bussen naar alle stations. Treinen rijden alleen maar naar Roodeschool, Delfzijl en Leeuwarden.
Hier een download voor bustijden per station: http://www.arriva.nl/uplo(...)gen_Veendam_Leer.pdf
Iets later (16, 17 en 18 november) zal de 'Friesenbrücke' over de Ems voorbij Weener worden verwijderd zodat er een nieuw cruise schip te water zal worden gelaten, van de firma Meyer. Dan is er geen treinverkeer mogelijk tussen Nieuweschans en Leer.
Bij het transport van de Meyer werf naar (mogelijk de Eemshaven) de zee wordt het cruise schip achterwaarts gesleept. Dit trekt en boeit elke keer weer tienduizenden bezoekers. Schijnt een fraai schouwspel te zijn.
Ik heb mijn rooster nog niet gezien maar ben benieuwd. Naar Leeuwarden mag ik nog niet (60 dagen rijden voor ik daarheen mag ivm de afstand). Dus zal wel alleen maar naar Roodeschool en Delfzijl moetenWeinig afwisseling. Maar wellicht ook een paar extra vrije dagen. Ik ben benieuwd
Geplande inzet (om te beginnen) op Frankfurt (Main) Hbf - Lyon - Marseille, gevolgd door Frankfurt (Main) Hbf - Köln Hbf - Bruxelles Midi en Frankfurt (Main) Hbf - Saarbrücken Hbf - Paris Est. Vooralsnog helaas niet naar Amsterdam Centraal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is nog steeds niet in dienst, verwachting is eerste helft volgend jaar.
Ik vermoed dat ze bij Waterhuisaansluiting bezig gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah, leuk om te weten. Wat gaan ze doen dan?
Ik heb nachtdienst aan het eind van die week, zal ik het vast weer in dienst mogen nemen...
Dat is in de toekomst ook afgelopen. Alle nachtelijke buitendienststellingen worden dan altijd dubbelsporig, dus geen gedonder meer met het links rijden van de eerste of laatste treinen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij Waterhuisaansluiting bezig gaan.
Hopelijk trappen ze het hele spoor er daar uit en weer opnieuw er in. Schommelt als een malle.
Verbaas me er nog wel over dat we er nog gewoon met 100 overheen mogen.
Ik zal vanavond met de laatste trein uit Nieuweschans ook wel weer linkerspoor mogen rijden vanaf Zuidbroek terug
Vind ook wel prettig. De eerste zelfstandige dienst had ik die laatste slag Nieuweschans overgenomen van iemand, en ik wist niet dat ik linkerspoor moest. Overal werklui opeens en ik stond daar maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat is in de toekomst ook afgelopen. Alle nachtelijke buitendienststellingen worden dan altijd dubbelsporig, dus geen gedonder meer met het links rijden van de eerste of laatste treinen.
Helaas nog nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:06 schreef drakin het volgende:
mag je ook nog niet met de sneltrein tussen groningen en leeuwarden monopoly?
kwa tijd duren de ritjes, behalve dan Groningen-Leer voor mijn gevoel evenlang. Het stuk naar Leeuwarden met de sneltrein hoef je ook nog het minste handelingen bij uit te voeren, rare baas hebben jullie toch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas nog niet
Het is een regel van mijn werkgever meen ik dat je pas na 60 dagen een x aantal kilometers aan één stuk mag rijden.
Ergens is er wat voor te zeggen, maar ik heb ook diensten dat ik 2 slagen Roodeschool achter elkaar heb en dan twee keer naar Nieuweschans moet.
Groningen - Roodeschool = 37km x 4 (2 keer heen en weer) = 148km (zonder pauze)
Groningen - Nieuweschans = 47,7km x4 = 190km
Terwijl Groningen Leeuwarden 'maar' 53km is
Enige voordeel is dat ik er komende maand en nieuw baanvak bij heb, dat is wel iets om naar uit te kijken
Mja, het ging meer om de alertheid meen ik. Na een X aantal kilometers.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
kwa tijd duren de ritjes, behalve dan Groningen-Leer voor mijn gevoel evenlang. Het stuk naar Leeuwarden met de sneltrein hoef je ook nog het minste handelingen bij uit te voeren, rare baas hebben jullie toch.
60 dagen is ook niet veel op een leven, of bedoel je 60 opleidings/werkdagen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, het ging meer om de alertheid meen ik. Na een X aantal kilometers.
Anyways, zon probleem is het ook niet. Ik kijk er wel naar uit om volgende maand naar Lljouwert te gaan
Dat was een wedstrijd tussen mat '54 en plan V/T bij de introductie van laatstgenoemd materieel. Dit om het verschil in optreksnelheid te demonstreren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
En een oud plaatje toen er nog Hondekoppen in Heerhugowaard kwamen, inclusief het oude stationsgebouw.
[ afbeelding ]
De overweg bij Waterhuizen gaat ook een paar dagen dicht, misschien gaan ze daar klooien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij Waterhuisaansluiting bezig gaan.
Hopelijk trappen ze het hele spoor er daar uit en weer opnieuw er in. Schommelt als een malle.
Verbaas me er nog wel over dat we er nog gewoon met 100 overheen mogen.
Ik zal vanavond met de laatste trein uit Nieuweschans ook wel weer linkerspoor mogen rijden vanaf Zuidbroek terug
Tof.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd tussen mat '54 en plan V/T bij de introductie van laatstgenoemd materieel. Dit om het verschil in optreksnelheid te demonstreren.
Beetje triest. Had wel wat creatievers van de Rotterdammers verwacht..quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van Station Kapsalon?
Klantbinding stimulerenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ja, die IC+ dat was leuk. Plugde je koptelfoon in om radio te luisteren, werd het programma als in een autoradio onderbroken door de fileberichten....in de trein
heb ik meer kans om jou eens te treffenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, het ging meer om de alertheid meen ik. Na een X aantal kilometers.
Anyways, zon probleem is het ook niet. Ik kijk er wel naar uit om volgende maand naar Lljouwert te gaan
Wat wil je ook als je ziet voor wat voor doelen beide materieelsoorten gebouwd zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:51 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik weet welke er won.. En niet zo'n beetje ook.
Ik heb een oud boekje waar in de Plan-"Trein Toekomst" (plan-TT dus) werd beschreven. Het is net alsof je het verhaal over de net nieuwe SLT zit te lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat wil je ook als je ziet voor wat voor doelen beide materieelsoorten gebouwd zijn.
Sneller dan dat racemonster van gisteren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik heb een oud boekje waar in de Plan-"Trein Toekomst" (plan-TT dus) werd beschreven. Het is net alsof je het verhaal over de net nieuwe SLT zit te lezen.![]()
Niet meer een lelijke vouwbalg maar een licht poortje. (en meer van dat soort uitspraken)
Na x seconden zal deze trein maar liefst de ongekende snelheid van 180 km/h redden.
De enig juiste naam: Failra to the Max!quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:51 schreef KnightSolaire het volgende:
IC Max of IC+ bekt inderdaad wat lekkerder dan 'IC met toeslag', en dan voorkom je zaken zoals James aankaart.
Gelukkig maar. Er ligt daar een wissel (als je vanuit Kropswolde richting Europapark gaat), daar maak je een beste zwieperd. Beetje achtbaan idee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De overweg bij Waterhuizen gaat ook een paar dagen dicht, misschien gaan ze daar klooien.
Dit keer zonder de +25 zoals in Kesteren vorig jaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb ik meer kans om jou eens te treffen
Nog eentje:quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)end-voor-machinisten
Achterlijk mens.
http://nos.nl/artikel/562(...)chter-donorspot.htmlquote:Wat ik terugzie is iemand die het leven leeft met een donorhart, living on the edge!"
En het spotje "is natuurlijk niet realistisch"... Moet ze voor de grap eens een uurtje bij een willekeurige overweg in een scholierenfietsroute gaan kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog eentje:
[..]
http://nos.nl/artikel/562(...)chter-donorspot.html
Minister Schippers van Volksgezondheid vindt door rood rennen 'living on the edge'.
Ik snap niet dat een minister zo iets kan zeggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En het spotje "is natuurlijk niet realistisch"... Moet ze voor de grap eens een uurtje bij een willekeurige overweg in een scholierenfietsroute gaan kijken.
in die hoek ben ik al in geen jaren meer geweestquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit keer zonder de +25 zoals in Kesteren vorig jaar
echt ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:19 schreef James1988 het volgende:
Only in Belgium: Treinstation gesloopt ondanks taalperikelen
je zult de rechtstreekse trein tussen Roodeschool/Delfzijl en Heerlen maar moeten nemen ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:54 schreef James1988 het volgende:
Zo, dat is een flinke verstoring!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:54 schreef James1988 het volgende:
Zo, dat is een flinke verstoring!
[ afbeelding ]
twitter:Maikel_TR17 twitterde op maandag 14-10-2013 om 10:05:42De NS zoekt alternatiefvoor de winter. http://t.co/8GZqBNdoAm reageer retweet
Carolina MacGillavrylaan in Amsterdam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:06 schreef Gitarist het volgende:
Ergens in Nederland, maar waar?[ afbeelding ]twitter:Maikel_TR17 twitterde op maandag 14-10-2013 om 10:05:42De NS zoekt alternatiefvoor de winter. http://t.co/8GZqBNdoAm reageer retweet
Dat was ik volgens mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit keer zonder de +25 zoals in Kesteren vorig jaar
Cultuurpaleis, zie je dat gaatje bij die rotonde waar het zo druk is, daar moet ook nog even in plaatjes van de nieuwe metrostellen knallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Even een timelapse filmpje gemaaktHelaas geen treinen erop. Wel zat ander OV, dus ik denk dat het wel mag hier
![]()
Dan ben je ook niet lekker in je koekoekquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
In Sachsen-Anhalt zijn bij twee treinen mogelijk de remmen gesaboteerd ...
http://www.mdr.de/sachsen(...)f81_zs-ae30b3e4.html
Kan volgende keer wel weerquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:11 schreef bork het volgende:
[..]
Cultuurpaleis, zie je dat gaatje bij die rotonde waar het zo druk is, daar moet ook nog even in plaatjes van de nieuwe metrostellen knallen.
¤3,7 miljard, dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:30 schreef James1988 het volgende:
Bij Alstom hebben ze waarschijnlijk de champagne laten knallen, een Zuid-Afrikaanse treinmaatschappij heeft maarliefst 600 nieuwe treinstellen besteld, goed voor in totaal 3.600 bakken. Het is qua omvang de grootste order ooit voor het Franse bedrijf.
kosten vallen behoorlijk mee omdat veel van die opdracht door lokaal personeel uitgevoerd zal gaan worden. Alstom bouwt een nieuwe fabriek in Zuid-Afrika. Slechts de eerste 20 treinstellen zullen uit Brazilië komen. De rest wordt terplekke in elkaar geschroefd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:53 schreef b2py het volgende:
[..]
¤3,7 miljard, dat valt dan weer mee.
Goed bezig iig daar in Frankrijk! \O/
Volgens de regels niet. Bij aanvang dienst en elke keer als je een trein opstapt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef dennistd het volgende:
Geldt dat eigenlijk ook na een lange stop? Ik noem bijvoorbeeld Gouda Goverwelle waar de sprinter zes minuten stil staat. De machinist gaat bij mooi weer even een sigaretje roken op het perron, en ondertussen maakt iemand de remmen onklaar (zou toch moeten lukken in zes minuten).
Sinds wanneer rijden ze die met V250's?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:51 schreef b2py het volgende:
Maat van mij meld dat er brand is in de trein van Amersfoort naar Amsterdam Zuid, Amersfoort vertrek 17:40.
Trein rookt aan de onderkant.
je moet de link even fixenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef b2py het volgende:
indienststellingsdata
Lijst met opleverdata van diverse infrastructurele projecten van ProRail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |