Pics.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:26 schreef Ireyon het volgende:
Zo, m'n foto op een ICE, met leuke meisjes gepraat (denk dat ik ook maar bij HiSpeed ga werken) en een mooie paraplu; 't was het vroeg opstaan wel waard
Nu niet meer, maar nu kom ik de volgende fail tegen:quote:Op woensdag 3 november 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht c is weer eens een puinhoop. Wisselstoring bij Breukelen dus er valt weer van alles uit. Richting asd maar ook richting Arnhem. Obis in slt 2603 is ook de weg kwijt, en van ellende maar op blanco gegaan . Nou ja, in ieder geval schijnt de zon. M.ns.nl zwijgt weer eens in alle talen.
quote:Mari
Melding woensdag 3 november 2010, 12:28 uur:
Oorzaak: om logistieke redenen
Tussen Almelo en Mari
De NMBS is dan ook de grootste werkgever van heel België.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat is ook omdat de NS min of meer commercieel moet werken. In België kost het spoor gewoon wat het kost. Ik geloof dat ze al bij al de helft van de infra beheren van wat we in NL hebben, en dat met drie keer zo veel man. Pure werkverschaffing daar.
Maar goed, hier klagen we over loketten die gesloten worden, daar over mensen die geld kosten. Het is uit de lengte of uit de breedte natuurlijk
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op zich grappig, dat woordje "faal" danwel "fail". Lekker hip enzo. Maar kan het iets minder gebruikt worden ten faveure van normaal Nederlands? Ik word er zo onderhand wel erg moe van.
Ik bedoelde het tamelijk serieus. Het komt wat autistisch over om alles wat niet helemaal gaat zoals het zou moeten gaan, gelijk aan te duiden met faal.quote:
Grappig. Een treindienstleider die zich beklaagt over het gebrek aan bloemrijk taalgebruik bij degenen die ontevreden zijn met het door zijn eigen organisatie tentoongespreide voortdurende onvermogenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En het feit dat je niet meer weet te verzinnen dan "faal" of "onbegrijpelijke verwijtbare mislukking" geeft ook niet echt een hoopvolle indruk van je woordenschat. Wees creatief!
'Dan wel' moet los van elkaar worden geschreven.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op zich grappig, dat woordje "faal" danwel "fail". Lekker hip enzo. Maar kan het iets minder gebruikt worden ten faveure van normaal Nederlands? Ik word er zo onderhand wel erg moe van.
Je hebt gelijk, ik zal het volgende keer ook even melden als het allemaal als een zonnetje loopt in Utrechtquote:Op woensdag 3 november 2010 14:09 schreef KapiteinT het volgende:
Ik kan mij eerder irriteren aan het constante geklaag van sommige mensen.
Van mij mag je het best melden als het in de soep loopt in Utrecht, maar bijvoorbeeld dat de OV-chipkaart kut is weten we zo langzamerhand wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal het volgende keer ook even melden als het allemaal als een zonnetje loopt in UtrechtOf ergens anders, dat kan natuurlijk ook
Mja, daar heb ik alles wel een keer of tachtig over gezegd inmiddelsquote:Op woensdag 3 november 2010 14:13 schreef KapiteinT het volgende:
bijvoorbeeld dat de OV-chipkaart kut is weten we zo langzamerhand wel.
Dat wordt dus Almelo - Mariënberg - Zwolle - Zutphen - Hengelo begrijp ik? Goed voor de kilometersquote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Hengelo-Deventer
--------------------------------------------------------------------------------
Oorzaak
Tussen Almelo en Hengelo rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen tussen Almelo en Hengelo.
--------------------------------------------------------------------------------
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 15:00 uur verholpen.
Reisadvies
Reizigers tussen Almelo en Hengelo kunnen omreizen via Zutphen.
Wat dacht je van Almelo - Deventer - Zutphen - Hengelo?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
tof![]()
[..]
Dat wordt dus Almelo - Mariënberg - Zwolle - Zutphen - Hengelo begrijp ik? Goed voor de kilometers
Wat dacht je vanquote:Op woensdag 3 november 2010 14:24 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wat dacht je van Almelo - Deventer - Zutphen - Hengelo?
?quote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Hengelo-Deventer
Mja, dan wordt het inderdaad kilometersknallen. Of de bus.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van
[..]
?Staat ook op de Actuele spoorkaart hoor, grote rooie streep tot in Deventer
Misschien dat je er tussen Zwolle en Zutphen nog net langs kan...
![]()
Ach, ik had gisteravond op een rit Nijmegen - Breda exact één uur vertraging. Mijn trein zou eigenlijk worden opgeheven in Nijmegen maar omdat 'ie zon beetje volledig vol stond heeft het personeel de 'spoorgoden' verzocht toch de trein te laten rijden. Dat gebed heeft ook geholpen, we mochten door onder een ander treinnummer. Wel hebben we moeten stopperen tot aan Oss.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef James1988 het volgende:
Het is de hele dag al ellende, zowel in Breda, Den Bosch als Utrecht vanochtend ook een hoop kleine vertragingen (+5/+10) gezien, en had vanochtend last van een VIRM die problemen had met optrekken als gevolg van de blaadjes - zo riep de machinist tenminste om.
Vanwege een technische storing is de reisinfo op ns.nl ook niet up to date.
Stel je niet zo aan. Ik vraag alleen of dat ene woordje iets minder vaak gebruikt kan worden. Je hoort mij niet klagen over waar het woord voor gebruikt wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig. Een treindienstleider die zich beklaagt over het gebrek aan bloemrijk taalgebruik bij degenen die ontevreden zijn met het door zijn eigen organisatie tentoongespreide voortdurende onvermogen![]()
Ik zie het al gebeuren zeg"FLES KOOP EEN NIEUWE SERVER, dat ding is constant down!!
" en dat ik dan bezwaar maak tegen het eenzijdige gebruik van het woord "ding".
En nu?quote:
In totaal 18 foto's, 9 aan elke kant. Ze staan ondertussen ook op http://www.10jaarice.nl/quote:Op woensdag 3 november 2010 16:16 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Leuk! Hoe veel foto's zijn er uiteindelijk op die ICE gezet?
We mochten niet bij de V250 komen, we moesten al een kwartier wachten om überhaupt toestemming te krijgen om naar het volgende perron te lopenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:20 schreef Ascendancy het volgende:
Had je geen bijl meegenomen om het vogelbekdier wat verder te helpen?![]()
Mooie reportage trouwens. Die slotjes op de spoorbrug bij Keulen zijn ook erg gaaf. Ik zat de eerste keer echt te kijken van, waarom??!?!
Dat weet ik ook niet hoor. Dat valt pas te berekenen (omlooprekenen) als je weet in welke trein hij rijdt, en zo de keertijd uit proberen te rekenen in Amsterdam cq Frankfurt. Er bestaat vervolgens ook kans dat er een uitwisseling in Frankfurt komt, en dat hij Brussel ook nog gaat bereiken. En ga zo maar verder.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
ze konden mij niet vertellen welke treinen dit treinstel gaat rijden.. (greavy..?)
[..]
Huu, wie wat waar.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf hoor ireyonWelke foto is nou van jou? @Crientj: Heb je de flapjes "i.v.m. ontregelde treinenloop" al?
Die met de slotjesquote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf hoor ireyonWelke foto is nou van jou?
ook niet een foto maken?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:58 schreef Crientj het volgende:
Oeh, tof.
Maar ik durf dat soort troep nooit te doen.Bijgeloof etc. xD
Ik weet van niksquote:Op woensdag 3 november 2010 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
was het niet voor Guppy bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |