abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 10 augustus 2011 @ 11:46:14 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100545298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef ReisT het volgende:

[..]

Volgens NS is dat een voordeel omdat "de klant" het te verwarrend zou vinden als de geldigheid niet het hele jaar hetzelfde is 8)7
Oh ja leuk, we worden nog voor een stelletje triangeljosti's uitgemaakt ook. :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_100545463
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
die middagspits is echt godvers hoerig verneukt. Daardoor heeft vrijwel niemand meer iets aan die enorm voordelige DalVrij en WeekendVrij -O-
Ik heb uitgerekend wat mijn theoretische reiskosten dit jaar tot nu toe zouden zijn bij de verschillende abonnementsvormen.
Goedkoopste abonnement is nu de oude vertrouwde voordeelurenkaart, maar dal-vrij zou ik maar 1% duurder uit zijn, valt me nog wel mee. Maar inderdaad, stomme middagspits :(
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 10 augustus 2011 @ 12:01:22 #203
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100545832
Ik zit ook het hele jaar al bij te houden wat ik aan treinreizen kwijt ben. Misschien moet ik wel voor AltijdVrij gaan zelfs. Maar eens zien wat de baas daarvan vindt bijvoorbeeld.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 10 augustus 2011 @ 12:20:10 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100546459
Dat WeekendVrij heb je er echt zo uit man, niet moeilijk over doen _O_

Waarom zou ik die NIET moeten kopen vinden jullie?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_100546976

De Tsjechische spoorwegen (ČD) zoeken sinds het einde van de vorige eeuw naar een opvolger voor de huidige meersysteemloks voor zowel reizigers- als goederentreinen tussen Tsjechie en Hongarije, Slowakije, Oostenrijk, Duitsland en Polen. ¦koda Transportation uit Plzeň heeft een order ontvangen voor de bouw en levering van 20 nieuwe lokomotieven, waarvan de eerste als CD-serie 380 op Innotrans 2008 gepresenteerd is. In de voorbije jaren is vervolgens een begin gemaakt aan de overige 19 loks. Het is voor ¦koda de eerste stap in de moderne elok markt. In 2009 is lok 380 008 geleverd en rijdt sindsdien zowel goederentreinen als reizigerstreinen in Tsjechië. Op de nog bewolkte vrijdag 22 juli staat de lok op het centraal station van Praag voor Expres-trein 571 naar Břeclav, bestaande uit vijf gerenoveerde zitrijtuigen. Het is met name de bedoeling dat deze lokserie onder andere de doorgaande EC-treinen tussen Hamburg/Berlijn en Wenen/Budapest van tractie gaat voorzien, zodat er onderweg geen lokwissel meer nodig is.


De van oorsprong lokserie E499.2 van de Tsjechoslowaakse Spoorwegen (ČSD) is sinds de scheiding van Tsjechie en Slowakije in 1993 omgenummerd in de serie 150. Deze 3 kV gelijkstroom lokserie, waarvan er in 1978 in totaal 27 exemplaren gebouwd zijn door ¦koda, wordt momenteel gemoderniseerd en ge-upgrade naar een maximum toegestane snelheid van 160 km/h. Na voltooiing van de aanpassingen wordt de lok genummerd in de serie 151. De fraaie oranje-grijze 151 019 is zojuist met Expres-trein 148 uit het Noord-Slowaakse Zilina op het centraal station van Praag gearriveerd en zal even later naar een van de omliggende emplacementen vertrekken. Hier wordt de trein dan gereed gemaakt voor de volgende rit. De trein draagt de naam Jan Perner, een Tsjechische spoorweg-ingenieur. Ondanks dat hij in 1845 door een ongeluk op het spoor op 30 jarige leeftijd om het leven kwam, heeft hij diverse spoorlijnen aangelegd in het toenmalige Keizerrijk Oostenrijk, waartoe het huidige Tsjechië toen behoorde.


Dwars door Praag stroomt de rivier de Moldau. Met zijn 440 kilometer is de Vltava, zoals de Tsjechen de rivier noemen, de langste rivier van Tsjechië. De rivier ontstaat uit een aantal bronrivieren in het Bohemer Woud en mondt ten noorden van Praag uit in de Elbe. Diverse bruggen over de Moldau zorgen voor een eenvoudige oversteek te voet, per auto of per bus of tram. Tevens zijn er enkele spoorviaducten gebouwd, waarvan deze Negrelli-viaduct er een is. Geestelijk vader van dit viaduct is Alois Negrelli, die onder andere ook het Suez-kanaal ontworpen heeft. Aan het begin van de avond is diesellok 742 393 met 1 schuifwandwagen in noord-oostelijke richting onderweg en zal na het passeren van de brug het Bubny station van Praag passeren.


Op de vroege ochtend van zaterdag 23 juli 2011 bleek tegen de weersvoorspellingen in de zon te schijnen! Ik als vroege vogel snelde direct het bed uit en nog geen 20 minuten later stond ik op het station. Diverse toeristen waren nog vroeger uit bed om de sneltrein naar het Reuzengebergte te halen. Elke twee uur rijdt de České dráhy een sneltrein tussen Praag en Tanvald, meestal bestaand uit een motorrijtuig van de serie 854 met enkele rijtuigen. Vanwege de drukke toeristenstroom op zaterdagochtend wordt de vroege trein naar Tanvald, die om 7:25 vertrekt, gereden met een zogenaamde duikbril, zoals de dieselloks van het type 750 genoemd worden. Met een bagage- cq fietsrijtuig aan de lok en drie zitrijtuigen vertrekt de trein als R 1138 strak op tijd uit Praha hlavní nádraží.


In het weekend van 23 en 24 juli 2011 vonden er filmopnames plaats op het station van Praag. Zo arriveerden er zaterdagochtend al vroeg diverse members van de filmcrew met de nodige filmapparatuur. Nog net op tijd, voor de perrons vol stonden met auto en aanhangwagens, arriveerde de ČD 363 086 met de R 751 uit Cheb en Plzeň. Deze opvallende rode werbelok laat zien wat Tsjechië anno 2011 graag wil: de euro als wettig betaalmiddel.


Alle treinen die Praha hlavní nádraží aan de noordzijde verlaten, rijden tegenwoordig over een nieuw aangelegd spoorviaduct in de wijk Vitkov. Aangezien vrijwel alle belangrijke treinen in Praag via dit viaduct arriveren of vertrekken, is het aardig toeven in de ochtend. Meest opvallende trein van de ochtend was oudgediende ČD 749 039, die met trein 9054 kort geleden gearriveerd is vanuit Čerčany. De trein maakt met rangeerder achterop en machinist in de fraai bestickerde lok een vreemde rangeeractie via Praha Vitkov. Hier duwt de uit 1966 stammende diesellok de vier rijtugen terug naar het hoofdstation. Even daarna zal de lok om de trein moeten lopen, om daarna als trein 9057 weer richting Čerčany te vertrekken. De lok maakt reclame voor AZD Praha, een Tsjechisch bedrijf dat gespecialiseerd is in onder andere telecommunicatie, informatica en automatisering.


Eurocity 378 vanuit Wien Praterstern naar Ostseebad Binz (D) is met een ÖBB Taurus ruim een kwartier eerder over het viaduct naar het centraal station gereden. Na een lokwissel op de ČD 371 002, die ook Duitsland-toelating heeft, vertrekt de trein richting Dresden. Aldaar neemt de Deutsche Bahn de trein verder over.


Naast de vele Tsjechische treinen passeerde vlak voordat de stapelwolken de overhand kregen nog een afwijkende tractie. De Eurocity-treinen tussen Praag en Wenen worden door een ÖBB 1216 gereden en vormen daarmee een welkome afwisseling tussen alle Knödelpressen van de ČD. Met een bonte stoet aan rijtuigen is de 1216 236 zojuist uit Praha hlavní nádraží vertrokken met EC 77 naar Wiener Neustadt en passeert hier over het viaduct ter hoogte van Praha Vitkov.

Vanavond/morgen Wenen!
pi_100548659
Arnhem wordt erg mooi. Ze zijn wel flink bezig nu! Het wachten is wel minder vervelend, het is wel leuk om ze aan het werk te zien.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100550743
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat WeekendVrij heb je er echt zo uit man, niet moeilijk over doen _O_

Waarom zou ik die NIET moeten kopen vinden jullie?
Voorlopig NS only, dus geen andere vervoerders.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:27:35 #208
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_100551092
Dus? Als je bijna nooit met andere vervoerders reist is dat toch geen bezwaar? Een tientje per weekend heb je er snel uit.
pi_100551131
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Voorlopig NS only, dus geen andere vervoerders.
Vanaf 1 januari 2012 is die ook bij de andere vervoerders geldig.
pi_100551147
De reden dat er veelal foei word gegeven, juist aan mensen als railcateraars is dat veel mensen geen zin heb in die kleine rot muntjes. Als je voor 4.80 iets haalt kan je zo lekker met een 5je betalen..


Even wat gezonde hollandse spirit erin gooien. Ik wil morgen naar charlois toe voor het vliegtuig.. zien er nog toffe aanbiedingen om daar goedkoop te komen? :s)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:31:56 #211
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100551263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef Yreal het volgende:
De reden dat er veelal foei word gegeven, juist aan mensen als railcateraars is dat veel mensen geen zin heb in die kleine rot muntjes. Als je voor 4.80 iets haalt kan je zo lekker met een 5je betalen..


Even wat gezonde hollandse spirit erin gooien. Ik wil morgen naar charlois toe voor het vliegtuig.. zien er nog toffe aanbiedingen om daar goedkoop te komen? :s)
Wat is er voor vliegtuig in Charlois? Gewoon met de RET toch?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_100551298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:27 schreef ReisT het volgende:
Dus? Als je bijna nooit met andere vervoerders reist is dat toch geen bezwaar? Een tientje per weekend heb je er snel uit.
Dat ligt eraan. Ik moet bijvoorbeeld altijd eerst met arriva en Fles pakt allerlei lijntjes, dus dat compliceert het ook. Daarnaast moet je dan wel ieder weekend voor 10 euro reizen. Heb je sowieso al een kortingskaart, dan is dat voor mij iig best moeilijk eruit te krijgen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_100551337
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef Yreal het volgende:
De reden dat er veelal foei word gegeven, juist aan mensen als railcateraars is dat veel mensen geen zin heb in die kleine rot muntjes. Als je voor 4.80 iets haalt kan je zo lekker met een 5je betalen..


Even wat gezonde hollandse spirit erin gooien. Ik wil morgen naar charlois toe voor het vliegtuig.. zien er nog toffe aanbiedingen om daar goedkoop te komen? :s)
Had je eerder moeten boeken. 3 dagen van tevoren is heel belgië 14,50 op dit moment.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:34:45 #214
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100551361
treinkenners een vraagje, heb de afgelopen twee weken een rare trein gezien in Venlo die ik nog nooit eerder heb gezien, een mengeling van allerlei wagons, uit allerlei landen, en er zitten een paar russische slaapwagons tussen, maar ook materiaal van de DB en pools spul volgens mij?

Trein uit Moskou ofzo?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100551547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Klonk het volgende:
treinkenners een vraagje, heb de afgelopen twee weken een rare trein gezien in Venlo die ik nog nooit eerder heb gezien, een mengeling van allerlei wagons, uit allerlei landen, en er zitten een paar russische slaapwagons tussen, maar ook materiaal van de DB en pools spul volgens mij?

Trein uit Moskou ofzo?
Dat kan, o.a de trein uit/naar moskou wordt wegens werkzaamheden bij Arnhem omgeleid via Venlo
pi_100551583
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Had je eerder moeten boeken. 3 dagen van tevoren is heel belgië 14,50 op dit moment.
Oke oke, naar charlois is vanaf Zoetermeer 23 dus dat valt nog wel mee dan. Dankje :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:40:58 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100551616
ah, dat verklaart ook de treinspotters met camera, is dus iets bijzonders in deze regionen :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:46:34 #218
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_100551881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef Yreal het volgende:
Even wat gezonde hollandse spirit erin gooien. Ik wil morgen naar charlois toe voor het vliegtuig.. zien er nog toffe aanbiedingen om daar goedkoop te komen? :s)
AH verkoopt dagkaarten voor ¤ 14,50. En op de website van de NMBS kun je een kaartje kopen om je verder te brengen naar de luchthaven van Charleroi. Een Go Pass 1 (¤ 6,80, niet geldig vanaf grensstations) is ook een mogelijkheid, maar daarmee mag je niet naar de luchthaven van Charleroi.
pi_100551991
Mmm, dit even iets eerder beslissen had me inderdaad het tarief van 14.50 opgeleverd ;( Nouwja , nu kom ik op 25, dat is nog wel te overzien w/
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:53:13 #220
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_100552169
Op de website van de NMBS worden aparte kaartjes verkocht van/naar Charleroi Airport.... met Go Pass 1 of het Summer Ticket is het ook niet toegestaan om naar die luchthaven te gaan volgens de e-ticketwinkel. Geen idee waarom?
pi_100552474
Ik mag met een e-tickets naar charleroi sud toe trouwens met zo'n go pass 1. Koop je voor 3 eu een buskaartje en ben je ook klaar?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:09:28 #222
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_100552741
Ik had gekozen voor 'Charleroi South Airport' en kreeg toen dat dat niet mocht.

Zo'n Go Pass 1 is trouwens niet geldig vanaf grensstations, als je een dagkaart hebt voor Nederland en een Go Pass 1 vanaf Essen, moet je nog betalen voor Roosendaal-Grens - Essen. Ook moet de trein dan in Essen stoppen.

De ene conducteur doet er niet moeilijk over als je in de IC Brussel zit met alle kaartjes, de andere wel.
pi_100552788
Ik zit te kijken of ik een ritje per auto naar essen kan regelen :P Hoe betaal je die online nmbs tickets trouwens?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:16:36 #224
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_100553040
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef Yreal het volgende:
Hoe betaal je die online nmbs tickets trouwens?
Wat ik zo zie, is Belgische bankkaarten, of Visa/MasterCard.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:24:36 #225
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_100553417
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:53 schreef James1988 het volgende:
met Go Pass 1 of het Summer Ticket is het ook niet toegestaan om naar die luchthaven te gaan volgens de e-ticketwinkel. Geen idee waarom?
Dat die tickets alleen geldig zijn in de trein terwijl het vliegveld van Charleroi geen station heeft lijkt me een vrij logische verklaring.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:56:09 #226
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_100554881
Ah natuurlijk! Dat speciale ticket wat de NMBS aanbiedt is ook meteen een buskaartje _O-
pi_100556409
quote:
Mooie plek om mooie foto's te schieten zeg :Y . Maar wordt daar nu op 3/4 sporen dezelfde kant op gereden?
pi_100556949
Iemand vroeg trouwens laatst om m'n foto van VIRMs in de sneeuw in groter formaat, weet niet meer wie het was dus dan maar hier:

klik
pi_100559508
Dat is echt een VET mooie foto _O_ _O_
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:52:09 #230
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_100559541
Helemaal mee eens.
pi_100560387
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:14 schreef ReisT het volgende:
"in de vakantie reizen minder mensen met de trein" enzo
Pff ik merk niet dat het rustiger is, ik kom genoeg koffers tegen... vooral vervelend als de trein niet gemaakt is op reizigers met veel bagage --> kost behoorlijk wat plekken!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:21:47 #232
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_100560521
quote:
5s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat is er voor vliegtuig in Charlois? Gewoon met de RET toch?
:') !! Whehehe
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:35:16 #233
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100560987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Arnette het volgende:

[..]

Pff ik merk niet dat het rustiger is, ik kom genoeg koffers tegen... vooral vervelend als de trein niet gemaakt is op reizigers met veel bagage --> kost behoorlijk wat plekken!
Gewoon kut: de IC van Amersfoort naar Utrecht is veertien bakken: zes-vier-vier en wordt gesplitst in een Haags en een Rotterdams deel. Hoe? Den Haag: zes+vier, Rotterdam: vier. Reactie NS-personeel: "Ik heb het ook niet verzonnen". Het zijn altijd de kaboutertjes bij NS. :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_100561224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Mooie plek om mooie foto's te schieten zeg :Y . Maar wordt daar nu op 3/4 sporen dezelfde kant op gereden?
Ja he, en met bankjes dus je kan zelfs gefaciliteerd zitten :P
Nee eigenlijk rijdt alles hier 2 aan 2 , dus de bovenste en derde zijn voor treinen naar links en de tweede en vierde voor treinen naar rechts. Waarom dan die ene trein op het 3e spoor naar rechts rijdt... Geen idee, was wel de enige in 2 uur die dat deed...
pi_100561353
In Arnhem:
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100561396
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gewoon kut: de IC van Amersfoort naar Utrecht is veertien bakken: zes-vier-vier en wordt gesplitst in een Haags en een Rotterdams deel. Hoe? Den Haag: zes+vier, Rotterdam: vier. Reactie NS-personeel: "Ik heb het ook niet verzonnen". Het zijn altijd de kaboutertjes bij NS. :{
Splitsen kunnen ze de laatste tijd niet, indirecte treinen worden opeens directe treinen zonder dat dit in de dienstregeling gaat (traject Groningen-Rotterdam Centraal).
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:47:00 #237
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100561422
Prutsers.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_100561559
dag
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:51:52 #239
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100561594
Vandaag even de bediening van Shell Moerdijk bekeken. Paar plaatjes geschoten. Vanavond probeer ik online te zetten.
Was wel geinig toen de beveiliging van Shell naar me toe kwam... Omdat ik vlakbij de ingang stond (maar niet op hun terrein). Ze vertrouwden het niet met de camera ....
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:56:49 #240
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100561784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:51 schreef greavy het volgende:
Vandaag even de bediening van Shell Moerdijk bekeken. Paar plaatjes geschoten. Vanavond probeer ik online te zetten.
Was wel geinig toen de beveiliging van Shell naar me toe kwam... Omdat ik vlakbij de ingang stond (maar niet op hun terrein)
En toen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:57:29 #241
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100561815
Ze wouden me wegsturen. En me foto's zien. En ze deden moeilijk want ik mocht daar niet fotograferen. :?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 augustus 2011 @ 19:00:22 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_100561927
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gewoon kut: de IC van Amersfoort naar Utrecht is veertien bakken: zes-vier-vier en wordt gesplitst in een Haags en een Rotterdams deel. Hoe? Den Haag: zes+vier, Rotterdam: vier. Reactie NS-personeel: "Ik heb het ook niet verzonnen". Het zijn altijd de kaboutertjes bij NS. :{
Hoe laat was dat?

Zag voor de 14:46 van Groningen naar Den Haag op het beginpunt iig tien bakken klaar staan en vond het toen al wat overkill.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:15:21 #243
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100562487
Zou moeten zijn: Uit Groningen -> Den Haag: IV+IV, uit Leeuwarden -> Rotterdam: VI. Er zal bij het splitsen wel iets fout gegaan zijn ofzo
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:15:37 #244
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100562500
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
die middagspits is echt godvers hoerig verneukt. Daardoor heeft vrijwel niemand meer iets aan die enorm voordelige DalVrij en WeekendVrij -O-
Ik weet niet of ik meteen mijn rijbewijs moet halen en een tweedehands koop.

Ik weet evenmin of ik naar Utrecht moet om Bert M. helemaal af te kloppen.

Ik weet evenmin of ik naar Den Haag moet om Melanie S. helemaal uit te wonen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:16:51 #245
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100562541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ook het hele jaar al bij te houden wat ik aan treinreizen kwijt ben. Misschien moet ik wel voor AltijdVrij gaan zelfs. Maar eens zien wat de baas daarvan vindt bijvoorbeeld.
F**k de baas, gewoon doen.

Als hij het niet accepteert, dat is zijn zaak...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 augustus 2011 @ 19:18:56 #246
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_100562605
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef greavy het volgende:
Zou moeten zijn: Uit Groningen -> Den Haag: IV+IV, uit Leeuwarden -> Rotterdam: VI. Er zal bij het splitsen wel iets fout gegaan zijn ofzo
Dan is dat eerder op de dag al gebeurd, want ik zag in Groningen bij vertrek al de 9416 + daarachter een VI klaar staan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_100562613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef greavy het volgende:
Zou moeten zijn: Uit Groningen -> Den Haag: IV+IV, uit Leeuwarden -> Rotterdam: VI. Er zal bij het splitsen wel iets fout gegaan zijn ofzo
Of ze zijn in Zwolle (Meppel waarschijnlijk?) verkeerdom gecombineerd zodat de VI aan de verkeerde kant stond in Utrecht om naar Rotterdam te gaan misschien?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:20:13 #248
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100562644
Dat zal het dan best eens geweest zijn. In Meppel word volgens mij niet meer gecombineerd.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:34:19 #249
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100563156
De VI hing bij binnenkomst in Utrecht achteraan. Overigens is dit al de tweede dag op rij dat het mis gaat. De IV naar Rotterdam staat praktisch in Lunetten, naast CTA met "Rotterdam Centraal" staat dan dus nog het deel voor Den Haag.

Hij was wel gewoon op tijd, dus geen idee waarom ie verkeerd om gecombineerd zou zijn in Zwolle?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 augustus 2011 @ 19:36:29 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_100563245
Het is niet verkeerdom gecombineerd in Zwolle, maar in Groningen was de volgorde al niet volgens planning.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')