abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:50:00 #51
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72233355
Voordat er ook echt iets aan cargo rijdt zijn we wel in 2020... NIMBY's..
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:11:12 #52
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72239059
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:50 schreef James1988 het volgende:
Voordat er ook echt iets aan cargo rijdt zijn we wel in 2020... NIMBY's..
Ik ben wel voor cargotreinen op de HSL, maar dat kost alleen een hoop grind.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:14:06 #53
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72239135
Dan zou men de hele onderbouw opnieuw moeten bouwen, bedoel je?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:17:00 #54
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72239223
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef James1988 het volgende:
Dan zou men de hele onderbouw opnieuw moeten bouwen, bedoel je?
Daar komt het inderdaad op neer.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:33:48 #55
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72239662
Kleine kans dat dat gaat gebeuren... nu mag men er eindelijk eens op gaan rijden tenslotte

Waarom grind eigenlijk? Om de geluidsoverlast te dempen?

Edit: ohja, eerder vandaag gezien:


Aparte oorzaak imo..
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:38:04 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72239797
Gaan ze bij Veolivla nu ook al xx nadoen?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:51:51 #57
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72240193
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan ze bij Veolivla nu ook al xx nadoen?
schijnbaar ja
er is donderdag trouwens wel een diesel 2/6'je vertrokken naar zwitserland om daar een tussenbak te krijgen... kunnen ze niet makkelijker die tussenbakken naar nederland brengen?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:56:41 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72240341
dan mogen die wel tijdelijk een extra draaistel krijgen

Ik denk dat dit handiger is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:58:53 #59
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72240391
Nouja, als je ze alle vier aan elkaar hangt heb je maar 1 draaistel nodig (of je hangt ze alle vier tussen de 2/6 die nu die kant op is, die wordt toch gesleept)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:02:28 #60
136283 knars
Teethgrinder
pi_72242320
Ik heb een schurfthekel aan Stadskanaal en heel het veenkloddergebeuren van Zuid-Oost Groningen. Maar de STAR hoeft niet kapot. Een van knars jr's favoriete youtubefilmpjes is een treinreis van STAR.
pi_72251041

Klein stukje van de HSL op 27-8--09 we gaan vanaf Schiphol naar Rotterdam en kijken een klein stukje vanaf de A4 tot de ingang van de Groene Hart Tunnel
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 03:30:53 #62
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72251149
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:

[..]

schijnbaar ja
er is donderdag trouwens wel een diesel 2/6'je vertrokken naar zwitserland om daar een tussenbak te krijgen... kunnen ze niet makkelijker die tussenbakken naar nederland brengen?
Nee, dat zou Veolia teveel geld kosten. Het onderhoud van de diesel-GTW's gebeurt al door VOITH (dat van de elektro-GTW's is me voorlopig onbekend).
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:33 schreef James1988 het volgende:
Kleine kans dat dat gaat gebeuren... nu mag men er eindelijk eens op gaan rijden tenslotte

Waarom grind eigenlijk? Om de geluidsoverlast te dempen?

Edit: ohja, eerder vandaag gezien:
[ afbeelding ]

Aparte oorzaak imo..
Antwoord op de vraag: verticale en horizontale dwars- en langskrachten. En die zijn bij een goederentrein hoger dan bij een passagierstrein.

En wat betreft die snelbussen: Veolia zal vast wel weer een overschot aan bussen hebben omdat die Fransozen niet weten wat voor type ze op de Brabantliner oeten inzetten.
pi_72251507
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 03:30 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nee, dat zou Veolia teveel geld kosten. Het onderhoud van de diesel-GTW's gebeurt al door VOITH (dat van de elektro-GTW's is me voorlopig onbekend).
Gebeurt ook door VOITH te Blerick
pi_72251509
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef knars het volgende:
Ik heb een schurfthekel aan Stadskanaal en heel het veenkloddergebeuren van Zuid-Oost Groningen.
En bedankt
  Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:13:20 #65
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72251710
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 05:50 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Gebeurt ook door VOITH te Blerick
inderdaad. De E-GTW's van Arriva zijn de enige NL-GTW's die niet bij Voith komen, deze gaan naar NedTrain Leidschendam.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_72253874
Gister was het echt kansloos tussen Eindhoven - Den Bosch. Weliswaar geplande werkzaamheden dus wist enigzins waar ik aan toe was, maar de NS had wel wat meer bussen mogen inzetten zeg. En dan sta je daar in die rij, terwijl je hoogstnodig moet pissen Dan weet je dus dat je én die rij nog af moet wachten, én de busrit, én voordat de trein weer verder gaat in Den Bosch.
pi_72254313
tvp
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:03:13 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72262393
Hoi.

Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:45:10 #69
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_72264901
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:03 schreef Duvel het volgende:
Hoi.

[ afbeelding ]
Hoi, Welkom terug
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:08:18 #70
136283 knars
Teethgrinder
pi_72266893
U daar, seg ut maar

Wadloper, ik had daar een ex zitten. Heb er niet veel goede herinneringen aan overgehouden. Maar vond toendertijd de omgeving ook al vrij troosteloos. Even de grens over en Drenthe in en het werd ineens weer een stuk beter :-)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:28:34 #71
103551 Doc__Zenith
www.orienteering.nl
pi_72267359
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Gister was het echt kansloos tussen Eindhoven - Den Bosch. Weliswaar geplande werkzaamheden dus wist enigzins waar ik aan toe was, maar de NS had wel wat meer bussen mogen inzetten zeg. En dan sta je daar in die rij, terwijl je hoogstnodig moet pissen Dan weet je dus dat je én die rij nog af moet wachten, én de busrit, én voordat de trein weer verder gaat in Den Bosch.
Hmm, vandaag waren er wel genoeg bussen. Enige jammere was dat de knakker die alles stond te regelen per se elke bus geheel vol wilde hebben en dan uitgebreid ging tellen oordat bij de volgende bus de deur open (los, voor veenklodders ) ging... Ik vraag me dan af of er echt een voordeel zat aan Boxtel - Den Bosch i.p.v. Eindhoven - Den Bosch aangezien je in Eindhoven vanaf het station praktisch direct op de snelweg zit (Kennedylaan) en in Boxtel nog vele bochten en rotondes rondzwalkt...
pi_72268018
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

Hmm, vandaag waren er wel genoeg bussen. Enige jammere was dat de knakker die alles stond te regelen per se elke bus geheel vol wilde hebben en dan uitgebreid ging tellen oordat bij de volgende bus de deur open (los, voor veenklodders ) ging... Ik vraag me dan af of er echt een voordeel zat aan Boxtel - Den Bosch i.p.v. Eindhoven - Den Bosch aangezien je in Eindhoven vanaf het station praktisch direct op de snelweg zit (Kennedylaan) en in Boxtel nog vele bochten en rotondes rondzwalkt...
Wellicht lees ik het helemaal verkeerd, maar wat bedoel je met Boxtel? Wordt dat ook IC-station (Mijn trein-app zegt namelijk dat de IC er stopt, wat niet zo is...)
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_72268059
vrijdag zag ik voor het eerst xenon verlichting op de voorkant van een sprinter. wit licht, das even wennen zeg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:08:10 #74
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72268179
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Wellicht lees ik het helemaal verkeerd, maar wat bedoel je met Boxtel? Wordt dat ook IC-station (Mijn trein-app zegt namelijk dat de IC er stopt, wat niet zo is...)
De IC uit Maastricht rijdt tot Boxtel ivm werkzaamheden dacht ik
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrijdag zag ik voor het eerst xenon verlichting op de voorkant van een sprinter. wit licht, das even wennen zeg.
Bedoel je geen LED-verlichting? Deze is ook wit namelijk, en zeker één sprinter heeft dat als proef (bij een aantal V'tjes heeft het er ook in gezeten maar is er ook alweer uitgehaald)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_72268515
oh ja dat zou goed kunnen. het deed mij denken aan xenon maar het zal LED zijn.
het was in ieder geval absoluut wit licht.

tof dat ze dat ook bij V-tjes ingebouwd hebben
hoe lang blijven de V-tjes nog?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:52:11 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72269134
De V'tjes hebben het al niet meer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:14:24 #77
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_72269745
NS-reisplanner snapt niet helemaal dat de Heimwee-expres geen gewone trein is.

  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:17:09 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72269799
Het is wel degelijk een intercity, want de trein slaat Hollandsche Rading en Hilversum Sportpark over
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:42:48 #79
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72270403
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:45 schreef bork het volgende:

[..]

Hoi, Welkom terug
Dank je!
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:08 schreef knars het volgende:
U daar, seg ut maar
Ik zeg: tofheid:

Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport zondag 30 augustus 2009 @ 10:36:04 #80
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72274851
Nu Veolia Connexxion achterna gegaan is wil Arriva niet achterblijven:
quote:
Materieeltekort Merwede-Lingelijn
Tussen Gorinchem en Geldermalsen moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Om logistieke redenen rijden er tussen Gorinchem en Geldermalsen minder stoptreinen.
Prognose:
* Onbekend.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 augustus 2009 @ 11:23:45 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72275514
Tsja, ze hadden al 2 defecte stellen en als daar nog eentje bij komt en de andere moet onderhoud hebben, dan krijg je dit soort praktijken.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 augustus 2009 @ 15:22:07 #82
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_72281194
Traunseebahn keert in Gmunden Seebahnhof, 29-08-2009.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:23:18 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72281228
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Traunseebahn keert in Gmunden Seebahnhof, 29-08-2009.

[ afbeelding ]
Ziet er ook leuk uit!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 augustus 2009 @ 15:27:08 #84
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_72281333
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:23 schreef Duvel het volgende:
Ziet er ook leuk uit!
Het regende, het was koud, het station is dichtgespijkerd en die lichtbak rechts is alles wat er van het bordje over is

Maar ik heb me gisteren prima vermaakt en een langer verslag is in de maak
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:32:32 #85
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72281479
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het regende, het was koud
Dat had ik anderhalve week, dat noemt men Noors weer.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 augustus 2009 @ 15:42:11 #86
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_72281734
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:32 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat had ik anderhalve week, dat noemt men Noors weer.
In Oostenrijk noemen ze dat "Kut met Peren"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:03:18 #87
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72282304
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In Oostenrijk noemen ze dat "Kut met Peren"
't Zou ook een beetje raar zijn, Noors weer in Oostenrijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 augustus 2009 @ 17:37:11 #88
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_72285357
En zo moest ik op de valreep van augustus toch ECHT nog even op vakantie. Dus vrijdagavond direct uit m'n werk naar Ede-Wageningen, daar vandaan niet eens naar Utrecht maar meteen naar Arnhem om de CNL richting Oostenrijk te pakken In Arnhem kon nog even dit geweldige vehikel vereeuwigd worden:



De trein vertrok vrij vroeg in de avond, waardoor we zelfs nog voorbij Mainz gekomen zijn voordat er geslapen moest worden (en toen was het nog steeds maar half elf). Maar de volgende ochtend moesten we om 6:29 de trein uit, mijn coupégenoten ook, in Wels Hbf. Ik had een wekkertje gezet op 5:40 want om 5:47 werd de passage van Schärding verwacht, en daar had ik nog een bordje te scoren. Helaas reden we vlak na 5:40 Passau Hbf binnen, en kwamen we dus met een vertraging van een minuut of 20 in Wels aan. Bij het krieken van de dag bleek er allemaal water op de buitenkant van het raam te zitten. Het regende En het zou eigenlijk de hele dag niet of nauwelijks meer beter worden. In Wels even opgestart met een kop koffie, en vervolgens eindelijk 1 van mijn favoriete overhemden ten grave gedragen, zodat ik de dag kon beginnen met een verse



Nadat er in Wels uitgebreid gelegenheid was geweest om proviand in te slaan, te ontbijten, foto's te maken en zulks meer, nam ik om 8:22 de stoptrein richting Salzburg, tot Lambach. Dat was deze stoere Talent:



Eenmaal aangekomen in Lambach bleek dat daar ook niet al te veel van verwacht mocht worden. Het station was uitgestorven en ik was de enige uitstapper. Op een afgelegen perronnetje stond de Trein (dat noemen ze althans zo) naar Vorchdorf-Eggenberg klaar. Aldaar was ik de enige instapper, en dat zou de hele rit zo blijven. Dit is De Trein:



Op één of andere manier moest er in Vorchdorf-Eggenberg overgestapt worden op een ander, soortgelijk soort trein, voor het laatste stuk naar Gmunden Seebahnhof. In Vorchdorf staat een heleboel leuks opgesteld:



Na Vorchdorf ging het dus naar Gmunden, over een zo mogelijk nog lastiger lijntje. Sommige stations zijn niet meer dan een stoeprandje langs de baan, zonder bordje, en van 1 station heb ik het bestaan niet eens kunnen bevestigen, maar okee. Wat wel kon, dat is gelukt In Gmunden was het ook slecht weer, miezerregentje, en het station was ook geen succes.



Door naar de kabelbaan dus maar. Ik was er om 9:45 ongeveer, de hele handel moest compleet voor mij nog opgestart worden, en het duurde even, maar uiteindelijk ben ik met een gondeltje van Tsjechische makelij uit 1957 naar de top van de 1004 meter hoge Grünberg gebracht. Hier houdt iemand van de shorecrew het deurtje voor me open



Boven aangekomen: Och, ook hier deugt het weer niet. Nou ja. Af en toe wel aardige doorkijkjes met uitzicht op het Alpenvorland en de Traunsee, maar niet echt spannend. Toch wel lekker een beetje op en neer gewandeld daar, en uiteindelijk terecht gekomen bij een restaurantje, waar Kaffee mit Kuchen op het programma stond:



Helaas was het weer, en daarmee het uitzicht, hmmmja In de verte de Traunsee.



Na niet al te lange tijd had ik het daarboven wel gezien en ging ik weer omlaag met dezelfde gondelbaan. Beneden aangekomen liep ik richting het centrum, en onderweg kwam ik een Wassertretbecken tegen. Ik had al afscheid genomen van plannen om naar het zwembad te gaan, maar dit was een prima alternatief, vond ik. Een lange goot waar je door ijskoud water heen kunt lopen. Goed voor de bloedsomloop en zo. Eerst maar eens even de sokjes en schoentjes uit:



Dan te water



Dit is de lengte van het stuk wat ik door het ijskoude water heb afgelegd



En jawel, er is ook een filmpje van



Hoe het ook zij, na zoveel gezondigheid vond ik het tijd om via de oevers van de Traunsee het Raadhuisplein op te zoeken, waar één of andere pottenmarkt bezig was. Overigens werden er meer snuisterijen en andere keramische siervoorwerpen verkocht dan potten, maar okee. De Pottenmarkt bleek zelfs onderdeel van een groter evenement, want er stond ook een podium klaar voor enkele muzikanten, en er was een tent met vettigheden, en een tent met drankjes, zoals te doen gebruikelijk in die gebieden. Aangezien het nog steeds pokkeweer was en ik wat tijd over had, besloot ik daar te gaan lunchen.



Uiteindelijk nam ik op 14:00 het MotorSchiff Karl Eder voor een tocht van bijna anderhalf uur over de Traunsee.



Tegen het einde van de tocht heb ik me ook maar even aan dek gewaagd ondanks het nog steeds miezerende weer.



Vanuit Ebensee, aan de overkant van de Traunsee, dacht ik even een stoptrein te nemen terug naar Gmunden, maar helaas, werkzaamheden ÖBB zet bussen in



Aangekomen in Gmunden stond er nog een belangrijk excursiepuntje op het programma: het waarschijnlijk kleinste trambedrijf ter wereld.

Bordje en trammetje:





Dat trammetje bracht me voor ¤ 1,60 terug naar de oevers van de Traunsee, alwaar ik nog drie kwartier over had om een dubbele tosti te nuttigen



Daarna was het wel mooi geweest, en ik liep naar het Seebahnhof, na nog een laatste blik op het fraaie stadhuis (de rest van het stadje is net zo mooi ).



Met de inmiddels bekende twee "treinstellen" naar Lambach. Uiteindelijk in Vorchdorf brak toch nog de zon door, maar goed, beetje aan de late kant.. Hier om te beginnen nog even het treinstelletje van de Traunseebahn in Gmunden Seebahnhof, wat klaar staat om terug te rijden naar Vorchdorf.



Aangekomen in Lambach staat er een dieselloc lekker weekend te vieren in het zonnetje:



Vanuit Lambach had ik nog een stoptrein terug tot Wels, waar het tijd was voor een mooie dikke Wiener Schnitzel, met eindeloos veel salade erbij



En de nachttrein daarna was dan weer het einde van een bijzonder geslaagde en actieve vakantie

Enjoy
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:54:51 #89
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72285959
Cool! Leuk verslag!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 augustus 2009 @ 17:55:47 #90
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72286005
Nice Fles
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72286928
Haha, n1.
pi_72288015
Leuk verhaal Fles!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:17:38 #93
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_72290856
Was weer leuk om te lezen Fles, moet ook nog iets in elkaar flansen van ons tochtje van deze zomer, pffffffff.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 augustus 2009 @ 20:31:04 #94
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_72291307
En dan heb ik het nog niet gehad over de spoorstaafslijptrein, over mijn taxiritje voor het dubbelspel op Wels Lkb, over...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72300283
Leuke foto's Dr_Flash... Weer een paar dagen goed getreind zie ik al
pi_72300560
Heb lachen boek: 962 kilometer tussen Zwolle en Kampen. DE-II erbij.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 06:43:42 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_72301213
Ah, het bijzondere vehikel van Arnhem erbij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 31 augustus 2009 @ 08:54:49 #98
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_72301927
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:55 schreef thats-me het volgende:
Leuke foto's Dr_Flash... Weer een paar dagen goed getreind zie ik al
Nou, EENtje. En twee nachten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72302116
Euj, SGMm als stoptrein Breda-Utrecht. M'n collega: "Ik stapte in en dacht, zit ik nou in een tram?"
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:16:18 #100
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_72302227
Goede timing trouwens van die N8trein, in december houden ze er alweer mee op .
http://www.treinreiziger.(...)%20gaat%20verdwijnen
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')