quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
Sorry. Dacht dat ik de laatste post had...
Kneusquote:
Oké, maar als je een taart koopt en die hard tegen een betonnen muur aan gooit heb je al een betere line-up dan Pinkpop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah....is dat wat qua sfeer? Line-up is aardig zag ik. Beter dan Pink Pop in ieder geval
Het viel me gewoon op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Echt niet de bedoeling. Maar je daar druk om maken is nog veeeeel triester toch
Ehh... das moeilijk te zeggen, zo voor aanvang van de eerste editie. Ik hoop het, laat ik het zo zeggen. Het is het enige fijne festival wat dicht bij me in de buurt ligt, dat scheelt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah....is dat wat qua sfeer? Line-up is aardig zag ik. Beter dan Pink Pop in ieder geval
Geloof me maar dat ik het niet bewust deed. Ik zag "open nieuw deel staan" en klikte er op.quote:
Je woont in Brabant? Is Werchter niets voor je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ehh... das moeilijk te zeggen, zo voor aanvang van de eerste editie. Ik hoop het, laat ik het zo zeggen. Het is het enige fijne festival wat dicht bij me in de buurt ligt, dat scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Jup, Werchter is toch nog wel een eindje weg, je bent wel een goeie 2.5/3 uur onderweg voordat je op het juiste station staat (auto is iets fijner, maar ik ga niet vaak met de auto naar een festival)quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Je woont in Brabant? Is Werchter niets voor je?
Wat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Jup, Werchter is toch nog wel een eindje weg, je bent wel een goeie 2.5/3 uur onderweg voordat je op het juiste station staat (auto is iets fijner, maar ik ga niet vaak met de auto naar een festival)
Zo groot is Nederland toch niet? Dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik woon in het noorden van het land en vanaf hier is Werchter ook drie uur of zo. Misschien ietsje langer.
Met de auto ben je veel korter onderweg hoor. uurtje, anderhalf hooguit. Maar het komt zelden voor dat ik met de auto gaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik woon in het noorden van het land en vanaf hier is Werchter ook drie uur of zo. Misschien ietsje langer.
Je moet eerder bang zijn dat je haringen weg zwemmen dan dat je ze de grond niet in krijgt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens, Het tentje gaat denk ik makkelijk de grond in morgen als ik dat weer zo zie
Net een nieuwe auto, dus die moet ingereden worden. Daarbij is Enschede-Werchter een hel met de trein. Zeker nu wij het grootste openluchtzwembad van Nederland zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Met de auto ben je veel korter onderweg hoor. uurtje, anderhalf hooguit. Maar het komt zelden voor dat ik met de auto ga
In mijn ervaring is het vanuit elke plek in Nederland een hel om in Werchter te komen. Vorig jaar meer dan een uur vastgezeten op dat bloedhete station onder glas. Daardoor ook nog Cypress Hill gemistquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Net een nieuwe auto, dus die moet ingereden worden. Daarbij is Enschede-Werchter een hel met de trein. Zeker nu wij het grootste openluchtzwembad van Nederland zijn
Heb altijd wel een plekje vrij in de auto....ga meestal met 2 lui. Ik ga via Duitsland (2,5 uur), dus je moet wel naar Pluskut komenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het vanuit elke plek in Nederland een hel om in Werchter te komen. Vorig jaar meer dan een uur vastgezeten op dat bloedhete station onder glas. Daardoor ook nog Cypress Hill gemist
Bedankt voor het aanbod, maar ik kan me praktischere dingen voorstellenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb altijd wel een plekje vrij in de auto....ga meestal met 2 lui. Ik ga via Duitsland (2,5 uur), dus je moet wel naar Enschede komen
Praktischer, niet gezelligerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik kan me praktischere dingen voorstellen
Pluskut ja. Geen uitleg nodig toch...of wel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef Bol_Wan het volgende:
edit: wauw, pluskut. Of een hele slecht supermarkt of de beste plaatsnaam ooit. Hoe dan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |