Klopt ook wel, maar hou er wel rekening mee dat er tussen de anti's ouderen, vrouwen en kinderen tussenzaten, tel daarbij op dat er !!7!! ingangswegen naat Tahrir zijn, er is fantastisch gestreden door iedereen die kon strijden, en dat doen ze zo weer, ben ik vol van overtuigdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Heb het natuurlijk gevolgd, maar die dag waren er overdag voor zover ik weet zo'n 5000 pro's, en 20000 anti's. Als de pro's nu nog eens aanvallen zullen ze met meer wapens komen waar de anti's toch slecht tegenop kunnen. Mogen de pro's wel ver in de minderheid zijn, de anti's hebben echt het leger nodig om ze veilig te stellen.
Geruchten zijn er veel tot nu toe zijn er echter nog geen berichten over vuurwapens gebruikt door thugs geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Als de thugs terug zijn verwacht ik dat er vannacht al weer problemen zijn. Ik lees berichten over 2 a 3000 pro's die er aanwezig zijn, of zijn geweest. Als zij wel wapens hebben en de anti's hebben alleen hun stenen belooft het weinig goeds.
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef yavanna het volgende:
Ik heb het net gemist op AJE, was er bevestiging dat tanks zijn weggehaald?
Er stond e.e.a bij de plek van de vorige clashes en daarvan werd bevestigd dat ze we waren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef yavanna het volgende:
Ik heb het net gemist op AJE, was er bevestiging dat tanks zijn weggehaald?
Dit dusquote:
Ook een reden dat ze niet van Tharir plein afgaan. Als het volk weggaat nemen de pro's het over!quote:
Misschien positieve strategie. Hoop ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Er stond e.e.a bij de plek van de vorige clashes en daarvan werd bevestigd dat ze we waren.
Iranieers willen een moslim staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef Dekatria het volgende:
De Iraniërs zijn solidairalleen dan weer jammer dat ze beginnen over de VS.
die was gisteren ookal aan het rellen, er is net bevestigd op AJE dat er het laatste uur geen schoten zijn gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef shomila het volgende:
Theodore_May Theodore May
Gunfire around Tahrir has been ongoing. Reports that people are trying to infiltrate the square. #Egypt #Jan25
27 seconds ago Fav
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Voor veel activisten is Tahrir trouwens ook de veiligste plek, als ze thuis slapen lopen ze kans door poltie bezocht te worden.
Ik ga slapen, hopelijk worden de belangrijkste twitters hier nog geplaatst.
Kan ik mooi mn neus ook in de discussies werpen...quote:
Ja was al bevestigd vanavond op twitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ook even naar de tekst.
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Voor veel activisten is Tahrir trouwens ook de veiligste plek, als ze thuis slapen lopen ze kans door poltie bezocht te worden.
Truste, er is morgen/straks ongetwijfeld weer genoeg bij te lezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Truste, er is morgen/straks ongetwijfeld weer genoeg bij te lezen.
trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Soms wel he, overdag lees ik merendeels ook omdat me kids hier rond lopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Kan ik mooi mn neus ook in de discussies werpen...
Ik heb het de hele dag een beetje gevolgd maar het gaat allemaal een beetje snel...
Ik hoor het liever van Aljazeera zelf dan van allerhande twitterberichten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja was al bevestigd vanavond op twitter.
Trusten jos, en bedanktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Dat dan weer wel. Maar bevestiging door tweets en onderschrift ALJazeera.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoor het liever van Aljazeera zelf dan van allerhande twitterberichten.
Ieder zijn nieuwsbron, nofi.
Ik geloof Sandmonkey eerder dan CNNquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoor het liever van Aljazeera zelf dan van allerhande twitterberichten.
Ieder zijn nieuwsbron, nofi.
Uiteraard. Deze revolutie/opstand van het volk van Egypte is een mooie statement voor Iran omdat Iran liefst ziet dat Egypte een moslimstaat wordt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef Dekatria het volgende:
Iraanse leider loopt weer te mauwen over de VSstay ontopic!
Ayman is cool, hoop niet dat hij gepakt is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik geloof Sandmonkey eerder dan CNN![]()
En Ayman is een Israelische infiltrant
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ayman is cool, hoop niet dat hij gepakt is?
Landen die deze revolutie misbruiken voor hun eigen agendaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Uiteraard. Deze revolutie/opstand van het volk van Egypte is een mooie statement voor Iran omdat Iran liefst ziet dat Egypte een moslimstaat wordt!
De Lafaardquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef boekenplank het volgende:
Mubarak ligt allang op 1 oor en hoort morgen wel weer hoe het er voor staat.
Het is niet anders ben ik bang.quote:
Zo, jij mag cappen voor de ochtendploeg. Het lieve Toverheksje leest bijv. alles na he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik geloof Sandmonkey eerder dan CNN![]()
En Ayman is een Israelische infiltrant
Heksjes zijn niet lief natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo, jij mag cappen voor de ochtendploeg. Het lieve Toverheksje leest bijv. alles na he.
Go ahead en geen smoesjes.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Theodore_May FoxNews reporting an assassination attempt on #Egypt VP Omar Suleiman. #Jan25
Fox weet niet eens waar egypte ligt dus dit kan meteen de prullebak in !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Theodore_May FoxNews reporting an assassination attempt on #Egypt VP Omar Suleiman. #Jan25
True dat!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fox weet niet eens waar egypte ligt dus dit kan meteen de prullebak in !
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Lol, voor deze week dacht ik ook dat Alexandrie een land was
AmrKhairi Amr Khairyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Uiteraard komt er straks nog bij dat dit het werk was van de Muslim Brotherhood en Al-Qaeda, gesteund door Iran. En dat deze 'evil groups' zeer spoedig een nieuw Islamitisch rijk zullen stichten. En heel misschien zullen ze Obama in dit verhaal ook een leuke rol toebedelenquote:Egypt VP Targeted in Assassination Attempt That Killed Two Bodyguards, Sources Tell Fox News
DEVELOPING: A failed assassination attempt on Egypt's vice president in recent days left two of his bodyguards dead, U.S. sources tell Fox News, though that information has yet to be confirmed on the ground in Cairo.
Such an attempt on the life of Omar Suleiman would mark an alarming turn in the uprising against the government of President Hosni Mubarak, who only recently named Suleiman as vice president in an effort to quell the unrest and possibly line up a successor.
White House Press Secretary Robert Gibbs declined to address the assassination reports when asked by Fox News.
"I'm not going to ... get into that question," Gibbs said.
Als je echt een heks bent noem je jezelf geen heks natuurlijk. Ze is ook onwijs lief.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Heksjes zijn niet lief natuurlijk
Nou inderdaad, geloof er niets van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef deleriouz het volgende:
Faux News:
[..]
Uiteraard komt er straks nog bij dat dit het werk was van de Muslim Brotherhood en Al-Qaeda, gesteund door Iran. En dat deze 'evil groups' zeer spoedig een nieuw Islamitisch rijk zullen stichten. En heel misschien zullen ze Obama in dit verhaal ook een leuke rol toebedelen![]()
Bedoel je nu jezelfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je echt een heks bent noem je jezelf geen heks natuurlijk. Ze is ook onwijs lief..
Maar ik weet ook dat er een aantal users zijn die echt morgenochtend serieus alles teruglezen. Dus wie wakker blijft, wees zo vriendelijk om info te geven, paar capjes en niet teveel onzin.
Doe mijn bestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je echt een heks bent noem je jezelf geen heks natuurlijk. Ze is ook onwijs lief..
Maar ik weet ook dat er een aantal users zijn die echt morgenochtend serieus alles teruglezen. Dus wie wakker blijft, wees zo vriendelijk om info te geven, paar capjes en niet teveel onzin.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef Dekatria het volgende:
OK leute, ik heb slaap, en ga m'n mand opzoekenkeep up the good work everyone.
Truste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef Dekatria het volgende:
Ga je dat kijken en kan je dat embedden naar hier ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Doe mijn bestmaar weet niet hoe lang ik het nog vol hou i.i.g. tot na sandmonkey@cnn
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef Dekatria het volgende:
1. Zou niet weten hoequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga je dat kijken en kan je dat embedden naar hier ?
Holy shit zie dat het al half twee is en om twee urr komt hij toch ?
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
1. Zou niet weten hoe![]()
2. Aye
Dit was het bericht:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet![]()
Maar weet je zeker dat het om twee uur ? Welke cnn New York/ Washington of Chigago die tijden verschillen ook nog volgens mij
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik lees morgen wel weer verder, ben nu al een aantal nachten te laat op.. Succes voor wie er blijven fokken
quote:
Slaapse.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik lees morgen wel weer verder, ben nu al een aantal nachten te laat op.. Succes voor wie er blijven fokken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dit was het bericht:
PoetryFiend: RT @Sandmonkey: For those interested: I will be on ParkerSpritzer on CNN tonight 8 pm EST.
Zie dat niet nu op Aje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef MangoTree het volgende:
toch heavy gunfire rond het plein (AJE)
Op het plein of in de omliggende straten ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:44 schreef MangoTree het volgende:
Die journalist zat niet heel dichtbij maar er waren geregeld heftige schoten te horen maar het aantal van aanvallers zijn er gewoonweg te weinig (begreep ik)
Weet je of we dat ergens online kunnen zien ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
(west kust dus)dat is om 02:00 hier dus over 20 minuten.
Echt hoor respect voor de mensen die op het plein blijven dag en nacht.quote:
Dat dus zegt me vriend ook en die is aardig bekend daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef deleriouz het volgende:
Wat betreft Sandmonkey: Ik vrees dat het op CNN USA is, hier in EU heb ik Parker Spritzer nog niet op CNN International gezien...
Damnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef deleriouz het volgende:
Wat betreft Sandmonkey: Ik vrees dat het op CNN USA is, hier in EU heb ik Parker Spritzer nog niet op CNN International gezien...
Heel kort : Niksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zijn in grote lijnen de vorderingen van vandaag?
Volgens mij speelt alles zich af achter de schermen. Wordt helaas niet live gestreamd. De enige overwinning is dat ze nog steeds op het plein staan en niet weggaan voordat de baas opstapt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:49 schreef TheFamousMan het volgende:
CNN heb 4 live streams.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:46 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Weet je of we dat ergens online kunnen zien ?
Weinig voor wat gezegd was, dat het de dag van het vertrek zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:49 schreef TheFamousMan het volgende:
moet natuurlijk niet zo blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef truepositive het volgende:
Geschiedenis in de maak, nog steeds.
Graag gedaan..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Zixon het volgende:
Ik heb in de afgelopen 7 jaar dat ik op FOK! mee lees nooit de behoefte gehad om iets te posten maar ik vind het nu toch wel een mooi moment om iedereen die hier de afgelopen 11 dagen iets aan deze reeks heeft bijgedragen ontzettend te bedanken voor alle updates, daar waar de Nederlandse media het (vooral in het begin) het liet afweten.
Bedankt
Tof dat je het even meld, dit horen we graag, ben je van plan de komende dagen te blijven hangen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Zixon het volgende:
Ik heb in de afgelopen 7 jaar dat ik op FOK! mee lees nooit de behoefte gehad om iets te posten maar ik vind het nu toch wel een mooi moment om iedereen die hier de afgelopen 11 dagen iets aan deze reeks heeft bijgedragen ontzettend te bedanken voor alle updates, daar waar de Nederlandse media het (vooral in het begin) het liet afweten.
Bedankt
Dat heb je lang volgehouden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Zixon het volgende:
Bedankt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Zixon het volgende:
Bedankt
Nu op cnn live alexandrie live met een journalist.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Geen stream kunnen vinden (werkend) van CNN USA
Edit : Misschien ff op usenet kijken later![]()
Denk van niet...was een half uur geleden niet zo druk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn die beelden op Al Jazeera nu live?
TV/Stream ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nu op cnn live alexandrie live met een journalist.
Ja en Suez ook gezien de foto's die ik heb gezien op :quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef ellevehC86 het volgende:
We moeten in 1 van de volgende TT's Alexandrie ook maar een eren hoor:), ook daar zitten helden
Goede vraag waar we denk ik geen antwoord op zullen vinden, zijn over het algemeen geen gegevens die ze makkelijk naar buiten brengen denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:13 schreef ellevehC86 het volgende:
BTW, vraag van de avond - waar is de USS Enterprise?
+1 idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef ellevehC86 het volgende:
We moeten in 1 van de volgende TT's Alexandrie ook maar een eren hoor:), ook daar zitten helden
Niet druk over maken meer. Heb ook alle kanalen afgezocht en niet gevonden.quote:
Ik ga het proberen (maar ik heb nogal 'post-angst')quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tof dat je het even meld, dit horen we graag, ben je van plan de komende dagen te blijven hangen?
Ja i.d.d of dat het op usenet wordt gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet druk over maken meer. Heb ook alle kanalen afgezocht en niet gevonden.
Hopen maar dat Sandmonkey hetzelf online zet!
Gewoon doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ik ga het proberen (maar ik heb nogal 'post-angst')
Gewoon doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Zixon het volgende:
[..]
Geloof me, hier kun je geprezen en afgestrafd worden, en morgen weer met volle eer wakker worden, komt best goed, blif anders maar even een poosje in de reeks hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Zixon het volgende:
[..]
Die kans is groot op usenet. Sandmonkey is groots!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:19 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja i.d.d of dat het op usenet wordt gezet
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gewoon doen's avonds is het vaak wat rustiger hier en 's nachts.
Alleen een betaalstream,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet druk over maken meer. Heb ook alle kanalen afgezocht en niet gevonden.
Hopen maar dat Sandmonkey hetzelf online zet!
En overdag is het zo druk dat het niemand opvalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gewoon doen's avonds is het vaak wat rustiger hier en 's nachts.
Preciesquote:
Volgens mij is het hier ook nog niet zo rustig geweest als nu maar overdag gaat het in dit topic zo razend snel dat er bijna niet eens te posten isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Zixon het volgende:
[..]
Je bent een Egyptenaar? Hoe kun werkelijk zeven jaar lang je mond houden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Zixon het volgende:
Bedankt
Zixon komt ook in 1 van de volgende TT's, zullen we eens zien hoe snel die van zijn postangst afkomtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent een Egyptenaar? Hoe kun werkelijk zeven jaar lang je mond houden?
Man, post gewoon mee. Je hebt toch wel een mening zeker?
Niemand die er echt om maalt natuurlijk, maar trek je scheur open. Wat vind jij?
Tof dat je post in ieder geval.
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:25 schreef Noelle06 het volgende:
Maar ik ga me bed opzoeken. Tot laters vandaag maar weer.
Hopende op een vredige afloop en dat Mubrak maar snel zijn koppigheid de das om doet en aftreed! Al geloof ik daar niet zo in. Kans dat Mubarak het wel zegt, maar niet doet is groot om het volk te sussen.
Hou van je lieffie!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:25 schreef Noelle06 het volgende:
Maar ik ga me bed opzoeken. Tot laters vandaag maar weer.
Hopende op een vredige afloop en dat Mubrak maar snel zijn koppigheid de das om doet en aftreed! Al geloof ik daar niet zo in. Kans dat Mubarak het wel zegt, maar niet doet is groot om het volk te sussen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:30 schreef deleriouz het volgende:
"Wij zijn allemaal Moe-brak", zeiden ze op het Tahrirplein.
Nee, ik ben geen Egyptenaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent een Egyptenaar? Hoe kun werkelijk zeven jaar lang je mond houden?
Man, post gewoon mee. Je hebt toch wel een mening zeker?
Niemand die er echt om maalt natuurlijk, maar trek je scheur open. Wat vind jij?
Tof dat je post in ieder geval.
Hier komt of is Sandmonkey livequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:32 schreef Greenpeas het volgende:
http://nl.justin.tv/cnn_espanol#/w/830181648/4
hele goeie discussie gaande hier btw, thanks voor de link.
Zandaap == baasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Sandmonkey NOW !!!!
Zou wel wat meer in Assassins Creed style moeten zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Als er een videogame uitkomt over Tahrir square (RTS/TBS), ben ik de eerste in de rij die hem koopt
Stone 100000-------------------Bottles 900------------------------Power 500/2500
Food 450-------------------------Medicine 150---------------------Water Online
Multiple Telephone battery charger complete....
Hospital building to level 2.....uillding
Sanitation level 1........Building
Barricade 2 built
Barricade 4 under attack!!! <Send protestors?>
Twitter communications down again, BUILT ANTENNA'S
![]()
Ik draaf even wat door, sorry hoor
Ik draaf dus even door
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Sandmonkey NOW !!!!
5 vingersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:46 schreef truepositive het volgende:
De pro-Mubarak groep, wat is er ermee aan de hand?
Ik weet niet zeker of dit nieuw is maar wilde het toch even kwijt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:55 schreef ellevehC86 het volgende:
Een man van de Egyptische politie ging naar de monteur met zijn kameel na de aanval op Tahrir square:
Vraagt de politieman: "Kameel loopt scheef, jij kan kijken?"
Ja, is goed hoor, zet hem maar eventjes op de brug, zegt de monteur.
Affijn, die kameel gaat op de brug, brug omhoog, monteur kijkt, pakt 2 stenen en vermorzelt daarbij de ballen van de kameel.
Die kameel heeft zoveel pijn dat hij de woestijn inrent en blijft rennen tot het als een stipje aan de horizon verdwijnt
"Nou, die loopt nu weer zo recht als een liniaal" zegt de monteur"
Politieman is helemaal verbaasd en vraagt: "Ja, maar hoe ik nu kameel terugkrijg?"
"Geen probleem!!" zegt de monteur.
"Ga maar even op de brug staan"
Thanks dan verander ik het nog ffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:58 schreef Greenpeas het volgende:
Link was door iemand anders eerder in het topic geplaatst, btw. Even nakijken door wie ook alweer.
quote:bencnn Three cheers for @Sandmonkey. They're already talking about giving you your own show.
2 minutes ago via web
Wat betekent dat?quote:
je vraag was niet duidelijk genoegquote:
saba'h al chajrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:19 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey morgen maar bekijken, dan zal er wel een filmpje zonder betaalstream zijn. Lees allemaal positieve comments, dus ben wel benieuwd.![]()
Voor wie nog wakker is, een goede nacht gewenst en hopelijk is er een relatief rustige nacht voor de mensen op het plein.
Truste
5 vingers, wat betekent dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
je vraag was niet duidelijk genoeg
Het TV-debuut van @Sandmonkey!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:35 schreef horned_reaper het volgende:
Zo..... ik ben weer terug van werk.
Heb ik nog iets gemist de afgelopen 6 uur ?
En wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:46 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Het TV-debuut van @Sandmonkey!!!!!!!!!!!
Yep, wereldberoemd. Was op CNN!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En wat moet ik me daar bij voorstellen?
Is Sandmonkey nu opeens een tv ster geworden?
http://www.downwithmubarak.com/quote:
wow, jammer dat het van FOX news komtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef deleriouz het volgende:
Faux News:
[Egypt VP Targeted in Assassination Attempt That Killed Two Bodyguards, Sources Tell Fox News
DEVELOPING: A failed assassination attempt on Egypt's vice president in recent days left two of his bodyguards dead, U.S. sources tell Fox News, though that information has yet to be confirmed on the ground in Cairo.
Such an attempt on the life of Omar Suleiman would mark an alarming turn in the uprising against the government of President Hosni Mubarak, who only recently named Suleiman as vice president in an effort to quell the unrest and possibly line up a successor.
White House Press Secretary Robert Gibbs declined to address the assassination reports when asked by Fox News.
"I'm not going to ... get into that question," Gibbs said.]
Uiteraard komt er straks nog bij dat dit het werk was van de Muslim Brotherhood en Al-Qaeda, gesteund door Iran. En dat deze 'evil groups' zeer spoedig een nieuw Islamitisch rijk zullen stichten. En heel misschien zullen ze Obama in dit verhaal ook een leuke rol toebedelen![]()
No shit sherlocks, duhquote:bencnn benwedeman
The Fox story re. Omar Sulaiman assassination attempt is coming out of the US. No confirmation yet from Egypt.
richardengelnbc richard engel
by BreakingNews
#egypt re-reports of assassination attempt against Suleiman. US source says "NO evidence of any attempt...rumor originated with media."
amro1128 Amro Khalifa
by AhmadFahmy
@3amMina @ReemAbdellatif @AhmadFahmy And fox,pro Israel, is the first to know about T attempted assassination, makes u wonder! @monaeltahawy
@Zeinobia Fox News is news agency / media arm of the american religious right who are extremely paranoid about anything muslim. so yeah.
Las daarstraks op Huffington Post dat het hele verhaal uit de grote Fox-duim is gezogen. URL werkt alleen niet meer...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
wow, jammer dat het van FOX news komt
quote:HuffingtonPost Huffington Post
Assassination attempt on #Egypt VP Suleiman denied http://huff.to/egyptnews
Waar vind ik die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:30 schreef ellevehC86 het volgende:
BTW, ik zit hier al een paar jaar, met verschillende accounts..... maar nog nooit in de post-100 gestaan..... nu sta ik er gewoon 3 dagen achter elkaar in :S
Daar is het vrijwel leeg:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |