Ja was al bevestigd vanavond op twitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ook even naar de tekst.
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Voor veel activisten is Tahrir trouwens ook de veiligste plek, als ze thuis slapen lopen ze kans door poltie bezocht te worden.
Ik ga slapen, hopelijk worden de belangrijkste twitters hier nog geplaatst.
Truste, er is morgen/straks ongetwijfeld weer genoeg bij te lezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Voor veel activisten is Tahrir trouwens ook de veiligste plek, als ze thuis slapen lopen ze kans door poltie bezocht te worden.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Truste, er is morgen/straks ongetwijfeld weer genoeg bij te lezen.
trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Soms wel he, overdag lees ik merendeels ook omdat me kids hier rond lopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Kan ik mooi mn neus ook in de discussies werpen...
Ik heb het de hele dag een beetje gevolgd maar het gaat allemaal een beetje snel...
Ik hoor het liever van Aljazeera zelf dan van allerhande twitterberichten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja was al bevestigd vanavond op twitter.
Trusten jos, en bedanktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Dat dan weer wel. Maar bevestiging door tweets en onderschrift ALJazeera.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoor het liever van Aljazeera zelf dan van allerhande twitterberichten.
Ieder zijn nieuwsbron, nofi.
Ik geloof Sandmonkey eerder dan CNNquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoor het liever van Aljazeera zelf dan van allerhande twitterberichten.
Ieder zijn nieuwsbron, nofi.
Uiteraard. Deze revolutie/opstand van het volk van Egypte is een mooie statement voor Iran omdat Iran liefst ziet dat Egypte een moslimstaat wordt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef Dekatria het volgende:
Iraanse leider loopt weer te mauwen over de VSstay ontopic!
Ayman is cool, hoop niet dat hij gepakt is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik geloof Sandmonkey eerder dan CNN![]()
En Ayman is een Israelische infiltrant
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ayman is cool, hoop niet dat hij gepakt is?
Landen die deze revolutie misbruiken voor hun eigen agendaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Uiteraard. Deze revolutie/opstand van het volk van Egypte is een mooie statement voor Iran omdat Iran liefst ziet dat Egypte een moslimstaat wordt!
De Lafaardquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef boekenplank het volgende:
Mubarak ligt allang op 1 oor en hoort morgen wel weer hoe het er voor staat.
Het is niet anders ben ik bang.quote:
Zo, jij mag cappen voor de ochtendploeg. Het lieve Toverheksje leest bijv. alles na he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik geloof Sandmonkey eerder dan CNN![]()
En Ayman is een Israelische infiltrant
Heksjes zijn niet lief natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo, jij mag cappen voor de ochtendploeg. Het lieve Toverheksje leest bijv. alles na he.
Go ahead en geen smoesjes.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Theodore_May FoxNews reporting an assassination attempt on #Egypt VP Omar Suleiman. #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |