Klopt ook wel, maar hou er wel rekening mee dat er tussen de anti's ouderen, vrouwen en kinderen tussenzaten, tel daarbij op dat er !!7!! ingangswegen naat Tahrir zijn, er is fantastisch gestreden door iedereen die kon strijden, en dat doen ze zo weer, ben ik vol van overtuigdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Heb het natuurlijk gevolgd, maar die dag waren er overdag voor zover ik weet zo'n 5000 pro's, en 20000 anti's. Als de pro's nu nog eens aanvallen zullen ze met meer wapens komen waar de anti's toch slecht tegenop kunnen. Mogen de pro's wel ver in de minderheid zijn, de anti's hebben echt het leger nodig om ze veilig te stellen.
Geruchten zijn er veel tot nu toe zijn er echter nog geen berichten over vuurwapens gebruikt door thugs geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Als de thugs terug zijn verwacht ik dat er vannacht al weer problemen zijn. Ik lees berichten over 2 a 3000 pro's die er aanwezig zijn, of zijn geweest. Als zij wel wapens hebben en de anti's hebben alleen hun stenen belooft het weinig goeds.
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef yavanna het volgende:
Ik heb het net gemist op AJE, was er bevestiging dat tanks zijn weggehaald?
Er stond e.e.a bij de plek van de vorige clashes en daarvan werd bevestigd dat ze we waren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef yavanna het volgende:
Ik heb het net gemist op AJE, was er bevestiging dat tanks zijn weggehaald?
Dit dusquote:
Ook een reden dat ze niet van Tharir plein afgaan. Als het volk weggaat nemen de pro's het over!quote:
Misschien positieve strategie. Hoop ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Er stond e.e.a bij de plek van de vorige clashes en daarvan werd bevestigd dat ze we waren.
Iranieers willen een moslim staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef Dekatria het volgende:
De Iraniërs zijn solidairalleen dan weer jammer dat ze beginnen over de VS.
die was gisteren ookal aan het rellen, er is net bevestigd op AJE dat er het laatste uur geen schoten zijn gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef shomila het volgende:
Theodore_May Theodore May
Gunfire around Tahrir has been ongoing. Reports that people are trying to infiltrate the square. #Egypt #Jan25
27 seconds ago Fav
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Voor veel activisten is Tahrir trouwens ook de veiligste plek, als ze thuis slapen lopen ze kans door poltie bezocht te worden.
Ik ga slapen, hopelijk worden de belangrijkste twitters hier nog geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |