Ja zelfde beelden als staatstv volgens mijquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja zelfde beelden als staatstv volgens mij
thanksquote:
geedit maar wel zelfde dus als staats tvquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja zelfde beelden als staatstv volgens mij
edit: nee toch niet.
Ik walk de hele dag al "als een Egyptian"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik maak geen dijken meer in m'n stamppot, maar pyramides
Anders ik niet. Oprukken naar paleis en/of staatstv gaat veel levens kosten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef raistlin6 het volgende:
Oke we krijgen dus weer een nachtje standoff en dan morgen herhaling van gisteren en eergisteren. Schiet niet op, ik zou echter ook niet weten hoe ze wel iets kunnen forceren.
Groot plein, wellicht elders niet hoorbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef shomila het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
Mixed reports about what is happening in #Tahrir now. Ahmed Maher on AJA now says there is no gunfire to be heard. #Egypt #Jan25
1 minute ago
Is ook zo, maar ik ben bang dat ze er over 6 maanden nog staan ze te zwaaien...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Anders ik niet. Oprukken naar paleis en/of staatstv gaat veel levens kosten.
Respect in iedergeval voor de doorzetters daar. maar dat er wat moet gebeuren is een feit maar wat ???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef tass het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik ben bang dat ze er over 6 maanden nog staan ze te zwaaien...
Hoe langer dit gaat duren hoe meer de prijzen gaan stijgen en de voorraden slinken tot nul. Is er wel weer trein verkeer daar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef raistlin6 het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
Today I bought a bottle of water at double its price in downtown. Store owner told me supplier increased prices. #Egypt #Jan25
Dit is wat ik vanmiddag bedoelde qua problemen in voorraden.
Niks zat ik me te bedenken...... ze hebben nl. het museum gegijzeldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Respect in iedergeval voor de doorzetters daar. maar dat er wat moet gebeuren is een feit maar wat ???
Is er een bron die kan bevestigen dat het leger weg is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef MangoTree het volgende:
Ik kan het nog niet begrijpen dat het leger zich zou teruggetrokken hebben want daar kan ik weinigs positiefs van maken.
Denk het wel, ik weet dat ze het dinsdag hadden stopgezet, maar ik gok dat dat tijdelijk was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe langer dit gaat duren hoe meer de prijzen gaan stijgen en de voorraden slinken tot nul. Is er wel weer trein verkeer daar?
Denk dat ze zolang mogelijk vreedzaam op het plein willen volhouden, duurt het echter (te_lang dan zullen ze op een gegeven moment wel richting paleis oid gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef tass het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik ben bang dat ze er over 6 maanden nog staan ze te zwaaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |