Fox weet niet eens waar egypte ligt dus dit kan meteen de prullebak in !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Theodore_May FoxNews reporting an assassination attempt on #Egypt VP Omar Suleiman. #Jan25
True dat!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fox weet niet eens waar egypte ligt dus dit kan meteen de prullebak in !
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Lol, voor deze week dacht ik ook dat Alexandrie een land was
AmrKhairi Amr Khairyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Theodore_May FoxNews reporting an assassination attempt on #Egypt VP Omar Suleiman. #Jan25
Uiteraard komt er straks nog bij dat dit het werk was van de Muslim Brotherhood en Al-Qaeda, gesteund door Iran. En dat deze 'evil groups' zeer spoedig een nieuw Islamitisch rijk zullen stichten. En heel misschien zullen ze Obama in dit verhaal ook een leuke rol toebedelenquote:Egypt VP Targeted in Assassination Attempt That Killed Two Bodyguards, Sources Tell Fox News
DEVELOPING: A failed assassination attempt on Egypt's vice president in recent days left two of his bodyguards dead, U.S. sources tell Fox News, though that information has yet to be confirmed on the ground in Cairo.
Such an attempt on the life of Omar Suleiman would mark an alarming turn in the uprising against the government of President Hosni Mubarak, who only recently named Suleiman as vice president in an effort to quell the unrest and possibly line up a successor.
White House Press Secretary Robert Gibbs declined to address the assassination reports when asked by Fox News.
"I'm not going to ... get into that question," Gibbs said.
Als je echt een heks bent noem je jezelf geen heks natuurlijk. Ze is ook onwijs lief.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Heksjes zijn niet lief natuurlijk
Nou inderdaad, geloof er niets van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef deleriouz het volgende:
Faux News:
[..]
Uiteraard komt er straks nog bij dat dit het werk was van de Muslim Brotherhood en Al-Qaeda, gesteund door Iran. En dat deze 'evil groups' zeer spoedig een nieuw Islamitisch rijk zullen stichten. En heel misschien zullen ze Obama in dit verhaal ook een leuke rol toebedelen![]()
Bedoel je nu jezelfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je echt een heks bent noem je jezelf geen heks natuurlijk. Ze is ook onwijs lief..
Maar ik weet ook dat er een aantal users zijn die echt morgenochtend serieus alles teruglezen. Dus wie wakker blijft, wees zo vriendelijk om info te geven, paar capjes en niet teveel onzin.
Doe mijn bestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je echt een heks bent noem je jezelf geen heks natuurlijk. Ze is ook onwijs lief..
Maar ik weet ook dat er een aantal users zijn die echt morgenochtend serieus alles teruglezen. Dus wie wakker blijft, wees zo vriendelijk om info te geven, paar capjes en niet teveel onzin.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef Dekatria het volgende:
OK leute, ik heb slaap, en ga m'n mand opzoekenkeep up the good work everyone.
Truste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef Dekatria het volgende:
Ga je dat kijken en kan je dat embedden naar hier ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Doe mijn bestmaar weet niet hoe lang ik het nog vol hou i.i.g. tot na sandmonkey@cnn
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef Dekatria het volgende:
1. Zou niet weten hoequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga je dat kijken en kan je dat embedden naar hier ?
Holy shit zie dat het al half twee is en om twee urr komt hij toch ?
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
1. Zou niet weten hoe![]()
2. Aye
Dit was het bericht:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet![]()
Maar weet je zeker dat het om twee uur ? Welke cnn New York/ Washington of Chigago die tijden verschillen ook nog volgens mij
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik lees morgen wel weer verder, ben nu al een aantal nachten te laat op.. Succes voor wie er blijven fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |