Ik zou het machtig vinden inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zou vandaag toch de hele dag een avondklok zijn?
Zou wel de ultieme middelvinger @ NDP zijn om juist op dat moment de mars te beginnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Man op AJE had het in ieder geval over een avondklok die met 25 minuten ingaat
gisteren werd meerdere xeren op verschillende kanalen gezegd dat vandaag 24 uur "curfew"zou zijn ,maar goed , haalt toch geen fuk uit, maar als goed is , is het dus al heel de dag "klok" (LOL; iemand zn voorspelling kwam uit, van paar dagen geleden ; geef ze gewoon de hele dag huisarrest - word toch niet naar geluisterd)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Da's heel onzeker. Over anderhalf uur gaat de avondklok iig weer in.
Gewoon klok, idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gisteren werd meerdere xeren op verschillende kanalen gezegd dat vandaag 24 uur "curfew"zou zijn ,maar goed , haalt toch geen fuk uit, maar als goed is , is het dus al heel de dag "klok" (LOL; iemand zn voorspelling kwam uit, van paar dagen geleden ; geef ze gewoon de hele dag huisarrest - word toch niet naar geluisterd)
Yup hele dag, werd vandaag ook nog gezegd. Niet dat het idd veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gisteren werd meerdere xeren op verschillende kanalen gezegd dat vandaag 24 uur "curfew"zou zijn ,maar goed , haalt toch geen fuk uit, maar als goed is , is het dus al heel de dag "klok" (LOL; iemand zn voorspelling kwam uit, van paar dagen geleden ; geef ze gewoon de hele dag huisarrest - word toch niet naar geluisterd)
2:39 NRC Live:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef shomila het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Coptic Church officials (Priests and Nuns) are showing up at the Protests. The Spirit of 1919 is upon us. #jan25
1 minute ago
Dit is wel weer goed nieuws.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
2:39 NRC Live:
Er sijpelen via twitter berichten binnen dat ook leden van de Koptische kerk zich bij de demonstraties op Tahrir hebben aangesloten. Onbevestigd.
(sandmonkey geloof ik wel .. naar mijn mening bevestigd:P)
Blijven staan en niks doen, dat zou pas stom zijn als je zoveel man op de been hebt gebrachtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef Toad het volgende:
Dat gezeik om die mars.Dat zou hartstikke dom zijn, en die komt er niet.
Ze lopen een enorm veiligheidsrisico als ze het plein verlaten. Nu worden ze nog beschermd door het leger. Plus dat het plein van belangrijke symbolische waarde is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Blijven staan en niks doen, dat zou pas stom zijn als je zoveel man op de been hebt gebracht
Je laten provoceren is ook niet heel slim. Om dat plein heen is het nog heel onrustig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Blijven staan en niks doen, dat zou pas stom zijn als je zoveel man op de been hebt gebracht
Maar paleis is omslingeld door PRO mubarak zo ver ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Re het volgende:
als er zoveel mensen zijn kunnen ze toch de helft naar het paleis sturen?...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Inderdaad, 100.000 man richting paleis is ook een behoorlijk grote groepquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Re het volgende:
spandoek over heel gebouw !!! iemand die het kan vertalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Badeend1 het volgende:
!!! http://bambuser.com/channel/waelabbas/broadcast/1383858 LIVE
Ga jij dat even coördineren?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Re het volgende:
Misschien naar de Staats TV, maar dat is al een groot risico. Wat mensen naar het paleis sturen zorgt voor geen verbetering. Tahrir heeft nu een veel grotere symbolische waarde dus een mars naar het paleis zal waarschijnlijk alleen tot meer geweld leiden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Re het volgende:
En het presidentiële paleis is niet van symbolische waarde? Juist de mars daarnaartoe zou een "genadeslag" kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze lopen een enorm veiligheidsrisico als ze het plein verlaten. Nu worden ze nog beschermd door het leger. Plus dat het plein van belangrijke symbolische waarde is.
Het paleis heeft ook symbolische waarde, maar het plein is belangrijker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
En het presidentiële paleis is niet van symbolische waarde? Juist de mars daarnaartoe zou een "genadeslag" kunnen zijn.
Kan nooit dat die zich allemaal naar Mekka richtenquote:
ja die bedoel ik ! iemand weet wat erop staat ??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef horned_reaper het volgende:
Ze hebben flinke spandoeken opgehangen daar!![]()
[ afbeelding ]
Dat spandoek gaat van de top van het gebouw, helemaal tot de grond!
Op een gegeven moment is het plein gewoon vol, en dan moeten ze welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Re het volgende:
Op doe spandoek staan alle eisen die het volk wilt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja die bedoel ik ! iemand weet wat erop staat ??
Misschien leidt het tot meer geweld, maar het leidt ook tot een veel krachtigere boodschap dan die nu wordt uitgedragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien naar de Staats TV, maar dat is al een groot risico. Wat mensen naar het paleis sturen zorgt voor geen verbetering. Tahrir heeft nu een veel grotere symbolische waarde dus een mars naar het paleis zal waarschijnlijk alleen tot meer geweld leiden.
Ik denk dat de kracht van deze demonstratie juist is dat het vreedzaam gebeurd. Dat heeft er - denk ik - ook voor gezorgd dat het leger niet ingrijpt. En dat is een enorme machtsfactor in Egypte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
En het presidentiële paleis is niet van symbolische waarde? Juist de mars daarnaartoe zou een "genadeslag" kunnen zijn.
Waarom leid dat tot een krachtigere boodschap?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien leidt het tot meer geweld, maar het leidt ook tot een veel krachtigere boodschap dan die nu wordt uitgedragen
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het paleis heeft ook symbolische waarde, maar het plein is belangrijker.
Dat kun je heel fijn met me eens zijn, maar dat verandert de situatie niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.
Dat is een veel directere "fuck you" naar Mubarak dan alleen op het plein staan. Het geeft een veel krachtiger signaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom leid dat tot een krachtigere boodschap?
met veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oplaadteleffonlantaarnpic?? gelukt?? cewl!!
Welnee, mooier dan het vrijheidsplein kan het nu niet. Dit staat symbool voor de hele revolutie nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.
neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Beach het volgende:
Hebben anderen ook stilstaand groen beeld op AJE?
Waarom? Je zegt nu een paar keer dat dat een krachtiger signaal is, maar waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is een veel directere "fuck you" naar Mubarak dan alleen op het plein staan. Het geeft een veel krachtiger signaal
Ja, zou er ook wel een keer heen willen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef superworm het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
When this is over, Tahrir square will be the reason tourists will come to Egypt from now on. #jan25
Idd, ik wil er nu ook wel een keer heen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog bij vermelden waarom het MacGyvers zijn?
Misschien niet leuk om te zeggen, maar juist de geweldsexplosie van woensdag en donderdag heeft een veel grotere druk op Mubarak gelegd dan de 7 dagen daarvoor bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat de kracht van deze demonstratie juist is dat het vreedzaam gebeurd. Dat heeft er - denk ik - ook voor gezorgd dat het leger niet ingrijpt. En dat is een enorme machtsfactor in Egypte.
Ze hebben dagenlang om het plein gevochten. Het is hun plein nu. De camera's van de internationale media staan er op gericht. Prima zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Geweld van pro, anti geweld van anti's, dat maakte de indruk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien niet leuk om te zeggen, maar juist de geweldsexplosie van woensdag en donderdag heeft een veel grotere druk op Mubarak gelegd dan de 7 dagen daarvoor bij elkaar.
Heul wel, heul veul lettersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg het nou een keer goed, zo moeilijk is die naam heul niet!
De geweldsexplosie kwam van de pro-Mubarak aanhang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien niet leuk om te zeggen, maar juist de geweldsexplosie van woensdag en donderdag heeft een veel grotere druk op Mubarak gelegd dan de 7 dagen daarvoor bij elkaar.
Rond de 1 miljoen egyptenaren zijn het in ieder geval niet met je eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En het was ook nog eens spannender om naar te kijken ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
ge-hotseflotsthee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]Nietus. Gewoon 'hotseflots' met ge- ervoor en thee erna
hahaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef gehotseflotst het volgende:
quote:[quote]NRC Live:
De demonstranten op Tahrir hebben een alarmsysteem bedacht: ze slaan op railings en lantaarns als Mubarak-aamhangers in de buurt dreigen te komen.Vredig, vredig!", is wat ze roepen.
Al 2 keer wordt er gezegd dat er een mars gehouden gaat worden, vandaag is de "dag dat Mubarak vertrekt". Maar ondertussen wordt de mars al twee keer niet uitgevoerd en wordt Mubarak niet écht onder druk gezet. Juist het laten doorgaan van een massale tocht door Caïro richting het Paleis zet een krachtig(er) beeld neer van de aversie tegen Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Je zegt nu een paar keer dat dat een krachtiger signaal is, maar waarom?
En ze hoeven niet eens de naam te veranderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef superworm het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
When this is over, Tahrir square will be the reason tourists will come to Egypt from now on. #jan25
Idd, ik wil er nu ook wel een keer heen
Ik zie liever dit dan mensen die elkaar de hersens in slaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En het was ook nog eens spannender om naar te kijken ook!
Er is op dit moment geen echte leider die opstaat en zegt wat er moet gebeuren. De ene zegt dat er een mars gehouden moet worden, de ander zegt dat ze op het plein moeten blijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Rond de 1 miljoen egyptenaren zijn het in ieder geval niet met je eens
hmm... theedrinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef gehotseflotst het volgende:
Nee en die gaat echt niet zo.quote:
Uiteraard. Maar spannend is anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie liever dit dan mensen die elkaar de hersens in slaan.
Heb je de media gelezen. Iedereen was het erover eens dat de Pro's gefund werden door Mubarak. Juist dat heeft een flinke druk bij Mubarak gelegdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Geweld van pro, anti geweld van anti's, dat maakte de indruk.
Wat is dat nou weer voor bullshit, heb je het aan ze gevraagd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Rond de 1 miljoen egyptenaren zijn het in ieder geval niet met je eens
Hoezo? Niet mijn metafoor... Tenminste, volgens mij was het iemand anders die het verzonnen had.... Weet het niet zeker meer...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk best eng, weet je
Mubarak staat juist ontzettend onder druk. Maar als ze het plein verliezen, en bij het paleis niks kunnen bereiken is die druk verdwenen. Dat plein is het symbool van de revolutie. Ik denk dat een grote mars vooral indrukwekkende nieuwsbeelden oplevert maar voor Mubarak niks verandert.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Al 2 keer wordt er gezegd dat er een mars gehouden gaat worden, vandaag is de "dag dat Mubarak vertrekt". Maar ondertussen wordt de mars al twee keer niet uitgevoerd en wordt Mubarak niet écht onder druk gezet. Juist het laten doorgaan van een massale tocht door Caïro richting het Paleis zet een krachtig(er) beeld neer van de aversie tegen Mubarak.
Ik hoop ook op de doorbraak hoor. Dus snap je wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar spannend is anders.
Je mist het punt, dat de anti's bijna niets terug deden gaf extra goede indruk en meer internationale druk op Mubarak. Dat de pro's continue intimideren en geweld gebruiiken draagt bij aan die druk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je de media gelezen. Iedereen was het erover eens dat de Pro's gefund werden door Mubarak. Juist dat heeft een flinke druk bij Mubarak gelegd
Niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Floxxx het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat het avondgebed is?
Meer als in dat je dat direct weet te vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo? Niet mijn metafoor... Tenminste, volgens mij was het iemand anders die het verzonnen had.... Weet het niet zeker meer...
Heb wel een vunzige geest ja
En een vredige mars naar het paleis zou dat punt alleen maar versterkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Je mist het punt, dat de anti's bijna niets terug deden gaf extra goede indruk en meer internationale druk op Mubarak. Dat de pro's continue intimideren en geweld gebruiiken draagt bij aan die druk.
Geen geweldig van anti's = goed.
Het lijkt me sterk dat Mubarak in het paleis is. Dat zou te dom zijn voor een regime dat al 30 jaar de macht heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit, heb je het aan ze gevraagd?
Denk dat een groot deel best wel naar dat paleis zou willen marcheren. Maar waarschijnlijk achten een aantal mensen dat te gevaarlijk of te onmogelijk met zo'n grote groep (wat het ook is). Betekend niet dat een bestorming van het paleis waar (als) Mubarak daar zit met al z'n veiligheidstroepen zou leiden tot een sneller aftreden van hem, aangezien ze vrijdag zaten te schreeuwen dat ze hem wouden executeren
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef rakotto het volgende:
5 million people on the streets in Alex!
En de kans dat dat vredig blijft is extreem klein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Blik het volgende:
[..]
En een vredige mars naar het paleis zou dat punt alleen maar versterken
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Michael-H het volgende:
Is dat niet dat enorme spandoek op AJE??![]()
nu.nl weer eens te laatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)broken-in-cairo.html
Wordt dus toch wel weer gevochten nu.
De media maken of breken deze revolutie, daarvoor zijn ook nieuwsbeelden nodig. woensdag en donderdag was er enorm veel belangstelling voor Egypte. Als er vandaag niks gebeurt zal de belangstelling afkalvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mubarak staat juist ontzettend onder druk. Maar als ze het plein verliezen, en bij het paleis niks kunnen bereiken is die druk verdwenen. Dat plein is het symbool van de revolutie. Ik denk dat een grote mars vooral indrukwekkende nieuwsbeelden oplevert maar voor Mubarak niks verandert.
Daarnaast is dat plein niet alleen symbolisch belangrijk, maar is het ook het centrum van de stad met veel economische en logistieke waarde. Het Paleis kan vervangen worden door alles met vier muren en een dak.
Alsof er nog één niet-gehersenspoelde geest op deze wereld is die denkt dat de anti's "slecht" zijn wanneer ze geweld gebruiken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Je mist het punt, dat de anti's bijna niets terug deden gaf extra goede indruk en meer internationale druk op Mubarak. Dat de pro's continue intimideren en geweld gebruiiken draagt bij aan die druk.
Geen geweldig van anti's = goed.
Ga dan lekker naar de bioscoop voor een actiefilm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
Heb er al lang niet meer gepost, moet er duidelijk weer eens langs gaan. Maar ik heb daar veel rondgehangen een tijd terugquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Meer als in dat je dat direct weet te vinden
Ga eens stenen gooien tegen Hezbollah ofzo, maar niet hier trollen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
En dat versterkt het punt weer dat het de anti-mubarak mensen zijn die vredig willen zijn, maar door de pro-mubarak mensen het geweld in worden gedruktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En de kans dat dat vredig blijft is extreem klein.
Tja, in totaal wonen er wel bijna 5 miljoen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef Drifter__ het volgende:
5 miljoen mensen in Alex...![]()
donder op zeg
Vredig? Het staat daar vol met pro's met geweldadige bedoelingen. De anti's worden binnen no time uit elkaar gedreven door angst enz. Al het psoitieve effect valt uiteen. + waarom zouden ze dat uit willen lokken, gewonden en doden willen wagen wanneer dit plein nu synbool staat voor hun vreedzame strijd, zie o.a. de internationale persberichtgeving.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Blik het volgende:
[..]
En een vredige mars naar het paleis zou dat punt alleen maar versterken
Je hebt er al verschillende van zo dichtbij meegemaakt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
helemaal eens ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie liever dit dan mensen die elkaar de hersens in slaan.
Alleen was Selma niet doofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt ik hoorde het nadat ik had gepost , stem leek wel beetje...
Nieuwsbeelden helpen, maar de wil van de bevolking is belangrijker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef Blik het volgende:
[..]
De media maken of breken deze revolutie, daarvoor zijn ook nieuwsbeelden nodig. woensdag en donderdag was er enorm veel belangstelling voor Egypte. Als er vandaag niks gebeurt zal de belangstelling afkalven
Dat is helemaal niet belangrijk! Gadverdamme, jij wil echt bloed zijn he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
Beiden hysterisch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt ik hoorde het nadat ik had gepost , stem leek wel beetje...
Oh.My.God.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
Kunnen de mods zo iemand niet bannen voor alleen dit subforum?quote:
Heel leuk allemaal die koninginnedag-sfeer, maar daar gaat weinig mee bereikt worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef yavanna het volgende:
[..]
Vredig? Het staat daar vol met pro's met geweldadige bedoelingen. De anti's worden binnen no time uit elkaar gedreven door angst enz. Al het psoitieve effect valt uiteen. + waarom zouden ze dat uit willen lokken, gewonden en doden willen wagen wanneer dit plein nu synbool staat voor hun vreedzame strijd, zie o.a. de internationale persberichtgeving.
Maargoed, we zien het wel he .
Het zou het beste zijn om het bloedvergieten tot een minimum te houden in plaats van mensen bewust naar een bloedbad te sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat versterkt het punt weer dat het de anti-mubarak mensen zijn die vredig willen zijn, maar door de pro-mubarak mensen het geweld in worden gedrukt
Geloof me, voor Egypte zou het op dit moment het beste zijn als er wat zou gebeuren. Dan zal er het snelst iets gebeuren met Mubarak.
Doe niet zo hysterisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Kunnen de mods zo iemand niet bannen voor alleen dit subforum?
Cappuccino is bruin! Idee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Voor het eerst van mijn leven jammer dat ik niet kaal ben. Met mijn blonde haar val ik teveel op
AJ faalt steeds meer en meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tja, in totaal wonen er wel bijna 5 miljoen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef superworm het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Mubarak is stubborn. I get it. If we ask him to stay maybe he'll leave? Lol
Als je daar last van hebt link kopieren en plakken in adresbalkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef yavanna het volgende:
Hebben meer mensen last van twitter linken die het niet doen?
De media is vele malen krachtigerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nieuwsbeelden helpen, maar de wil van de bevolking is belangrijker.
Er zijn geen sjaals beschikbaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Voor het eerst van mijn leven jammer dat ik niet kaal ben. Met mijn blonde haar val ik teveel op
whahaha indd. wie weet werkt hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef superworm het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Mubarak is stubborn. I get it. If we ask him to stay maybe he'll leave? Lol
Nee, ze zitten te dansen en zingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef Muridae het volgende:
Zijn er nog nieuwe "politieke" ontwikkelingen ?
Of is het net als de voorgaande dagen : Tahrir Square vol met demonstranten die af en toe zich moeten verdedigen tegen de Pro's die met stenen en stokken gooien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |