hmm... theedrinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]Nietus. Gewoon 'hotseflots' met ge- ervoor en thee erna
Nee en die gaat echt niet zo.quote:
Uiteraard. Maar spannend is anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie liever dit dan mensen die elkaar de hersens in slaan.
Heb je de media gelezen. Iedereen was het erover eens dat de Pro's gefund werden door Mubarak. Juist dat heeft een flinke druk bij Mubarak gelegdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Geweld van pro, anti geweld van anti's, dat maakte de indruk.
Wat is dat nou weer voor bullshit, heb je het aan ze gevraagd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Rond de 1 miljoen egyptenaren zijn het in ieder geval niet met je eens
Hoezo? Niet mijn metafoor... Tenminste, volgens mij was het iemand anders die het verzonnen had.... Weet het niet zeker meer...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk best eng, weet je
Mubarak staat juist ontzettend onder druk. Maar als ze het plein verliezen, en bij het paleis niks kunnen bereiken is die druk verdwenen. Dat plein is het symbool van de revolutie. Ik denk dat een grote mars vooral indrukwekkende nieuwsbeelden oplevert maar voor Mubarak niks verandert.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Al 2 keer wordt er gezegd dat er een mars gehouden gaat worden, vandaag is de "dag dat Mubarak vertrekt". Maar ondertussen wordt de mars al twee keer niet uitgevoerd en wordt Mubarak niet écht onder druk gezet. Juist het laten doorgaan van een massale tocht door Caïro richting het Paleis zet een krachtig(er) beeld neer van de aversie tegen Mubarak.
Ik hoop ook op de doorbraak hoor. Dus snap je wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar spannend is anders.
Je mist het punt, dat de anti's bijna niets terug deden gaf extra goede indruk en meer internationale druk op Mubarak. Dat de pro's continue intimideren en geweld gebruiiken draagt bij aan die druk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je de media gelezen. Iedereen was het erover eens dat de Pro's gefund werden door Mubarak. Juist dat heeft een flinke druk bij Mubarak gelegd
Niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Floxxx het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat het avondgebed is?
Meer als in dat je dat direct weet te vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo? Niet mijn metafoor... Tenminste, volgens mij was het iemand anders die het verzonnen had.... Weet het niet zeker meer...
Heb wel een vunzige geest ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |