Ze blijven op het plein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Blik het volgende:
Is die Mars nou begonnen? Hoor er verder niks over in de media
mooi toch zo kan het ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef superworm het volgende:
2:18 NRC Live:
Hoewel verschillende religies in Egypte niet altijd met elkaar door één deur konden, zijn ze op de Dag van vertrek eensgezind. Vanmiddag stonden een katholieke kardinaal en een islamitisch geestelijke hand in hand tijdens het vrijdaggebed op het Tharir-plein. In AlexandrIë vormden christenen op dat moment een menselijke ketting, een veiligheidscordon, om knielende moslims heen.
vrijdag 4 februari 2011 2:18 NRC Live
Zoals de StaatsTV zeker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
NDP Spokesman Mohammed Ragab: Al Jazeera has lost its respect, you must become neutral in your coverage.
1 minute ago
Zag dat er wel wat aan de hand was. Geen idee.quote:
Er was een twitter-bericht dat de mars begonnen isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens of er wel een mars komt...
Tsja waanzinnig dat hij bij europa hoort.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Zag dat er wel wat aan de hand was. Geen idee.
Pfff. Een wijs mens zelfs. Wat een ratten zijn het toch.
http://www.elsevier.nl/we(...)ak-een-wijs-mens.htm
inderdaad. Vreemd....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Badeend1 het volgende:
soms gaan ze op hun knieen en de andere keer buigen ze alleen hun rug?
Het is afwachten, maar ik vind het te makkelijk om op de anti-bandwagon te springen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Allemaal aaname's, so far lijken de meeste egytenaren echt geen zin in een 2e Iran te hebben.
Ik bepaal niks, ik geef enkel mijn mening. Blijkbaar mag dat niet omdat mijn mening afwijkt aangezien het gros anti-steunt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jij bepaalt wel ff wat goed is voor de inwoners van Egypte.
quote:Er lopen nu een paar honderd pro-Mubarakdemonstranten de brug over, bij het centrum vandaan. Is die demo al over of hebben ze n ander plan?
NDP has lost our respect. Fuck off.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
NDP Spokesman Mohammed Ragab: Al Jazeera has lost its respect, you must become neutral in your coverage.
1 minute ago
SPB TV!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe ik een AJE stream kan kijken op een tablet? Browser ondersteunt geen Flash...
jou mening was feitelijk erg slecht onderbouwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is afwachten, maar ik vind het te makkelijk om op de anti-bandwagon te springen.
[..]
Ik bepaal niks, ik geef enkel mijn mening. Blijkbaar mag dat niet omdat mijn mening afwijkt aangezien het gros anti-steunt.
geloof dat iemand van hier onderzoekt wat er waar is en waar ze isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ben er weer, al iets gehoord over Salma?
Abdeen palacequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef De_Hertog het volgende:
Dat paleis waar Mubarak nu zit, is dat gewoon het presidentiele paleis / Abdeen palace, of een ander?
Ok! Bedankt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof dat iemand van hier onderzoekt wat er waar is en waar ze is
Je moet er een tooltje voor downloaden. Zie je niet onder de livevenster wat opties om het wel te kunnen kijken? Die kreeg ik nl. wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe ik een AJE stream kan kijken op een tablet? Browser ondersteunt geen Flash...
AJE heeft ook YT kanaal, die kan je misschien via de YT app bekijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Ok. Dat is 1.5 kilometer van het plein ongeveer, dus dan weet ik niet waar die 10 km van eerst vandaan kwam.quote:
Welk besturingssysteem heeft je tablet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Heb AJE op mijn nokia N97.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet er een tooltje voor downloaden. Zie je niet onder de livevenster wat opties om het wel te kunnen kijken? Die kreeg ik nl. wel.
ik heb i.i.g nog geen bevestiging gevonden , er is nog iemand aan het kijken geloof ik , had tff geleden ook nog niks gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof dat iemand van hier onderzoekt wat er waar is en waar ze is
10 km is naar het officiele pres. palace, met enorme tuinen enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok. Dat is 1.5 kilometer van het plein ongeveer, dus dan weet ik niet waar die 10 km van eerst vandaan kwam.
Er is een iphone-app?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk besturingssysteem heeft je tablet?
Als je een ipad hebt (enige zonder flash support?), AJE heeft een eigen (gratis) app, even in de appstore kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Android. Maar dat SPB TV is wel interessant en anders ga ik die YT even proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk besturingssysteem heeft je tablet?
hhahahahahahah LOL,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Zoals altijd staat de VS klaar om de zwakkeren te redden!
Vind het tof dat users hier het vanaf overal proberen te volgen. Trein noem maar op.quote:
quote:pakinamamer Pakinam and Voice
Images from #Tahrir field hospital (5) #Jan25 http://yfrog.com/h8ozhvj
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Mosa'ab Elshamy
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
Very hard to walk in the square now with people covering every inch. And thousands are still on Asr El Nil bridge. #Tahrir
Het officiele pres. paleis is dat Abdeen Palace en dat is met tuinen 1.6 km verderop. Daarom vroeg ik of hij nu ergens anders zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef superworm het volgende:
[..]
10 km is naar het officiele pres. palace, met enorme tuinen enzo.
Android heeft standaard Adobe Flash Player op versie 2.2. Als je nog versie 2.1 hebt dan zal ik als ik jou was even in de market kijken. Daar staat Adobe Flash Player in de top 10 van de meeste gedownloade apps.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Android. Maar dat SPB TV is wel interessant en anders ga ik die YT even proberen.
Iran?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef yavanna het volgende:
Heldere beelden vanaf het plein via http://www.presstv.ir/live/llnw/
Heb zelfs een twitter sinds vorige week vrijdag, nooit gehad, nooit het nut van ingezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Vind het tof dat users hier het vanaf overal proberen te volgen. Trein noem maar op.
quote:Diverse verslaggevers van Al Jazeera melden dat de pro-Mubarak supporters zich aan het verzamelen zijn nabij het Egyptisch Nationaal Museum. Het leger reageert momenteel vooralsnog niet of nauwelijks. Er zijn verschillende botsingen geweest tussen de twee kampen. Deze botsingen bestaan voornamelijk uit het gooien van stenen.
Ik heb precies dezelfde insteekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb zelfs een twitter sinds vorige week vrijdag, nooit gehad, nooit het nut van ingezien.
Altijd iets compleet achtelijks gevonden.
" Ik zit nu op een terras van mijn wijntje te genieten"
"Ik ga nu poepen"
Nou en zoek dat lekker zelf uit ofzo. Hoe kun je nu al twitterent genieten van je wijntje.
Maar nu is het een waardevol communicatie medium.
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383415 is al 1uur en 3 kwartier aanhet filmenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef Michael-H het volgende:
Tahrir Square Live!:
http://bambuser.com/channel/hima1975/broadcast/1383799
Geen mars.quote:
Da's heel onzeker. Over anderhalf uur gaat de avondklok iig weer in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef horned_reaper het volgende:
Gaat er vandaag uberhaupt nog een mars plaatsvinden ?
quote:downwithmubarak
RT @Elazul: Dear Mubarak: You now officially have more haters that Justin Bieber does. #Jan25 Jan25
LOLOL!quote:bieberg98
@downwithmubarak heyyy justin is givin out american eagle gift cards- retweet! http://JBae.info?=nju2
Geen idee, blijkbaar niet want ik lees er niets meer over.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef horned_reaper het volgende:
ik gok op 80% kans van niet, en stijgendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef horned_reaper het volgende:
Er zou vandaag toch de hele dag een avondklok zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Da's heel onzeker. Over anderhalf uur gaat de avondklok iig weer in.
fixedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Christopher Walkenik dacht even aan iemand anders..
Had ik ook gehoord ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zou vandaag toch de hele dag een avondklok zijn?
halfuur geleden was er melding dat de mars begonnen zou zijn, maar verder niks meer over gehoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef horned_reaper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |