Pro-moebies voor de supermarkt, zou het niet doen!!!quote:
En de week daarna "Shit, it didn't work-week"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
En de week erna "Week of the Fall of the Regime":')
Heb geen enkele aanwijzing gevonden dat ze dood isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:11 schreef Toverheks het volgende:
even alleen een ja of nee is er een mars aan de gang of maken ze gehakt van de pro`s ( moest echt ff weg) en onze Salma is toch niet dood he laat dat niet waar wezen.
Dan zeg je dat die miljoen anti's zijn omgekocht door Israël, en gaat iedereen braaf naar huis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan sta je daar, tussen de 100.000 anti's. En dan?
Ik snap het ook niet, ik vrees echt dat dat land straks een stuk radicaler wordt en dat kan voor een hoop onrust zorgen. Het regime van Mubarak is niet perfect (corruptie, zelfverrijking) maar hij zorgt wel voor stabiliteit in de regio.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef thettes het volgende:
Ik blijf het verrassend vinden dat we hier op het (in mijn ogen) nogal rechtse fok al dagenlang o.a. de muslim
Brotherhood steunen en niet mubarak, maatje van israel
Dat stopte ze laatst ook niet, toen waren ze ook zwaar in de minderheid. Kan natuurlijk ook een poging tot een korte aanval zijn en dan weer terug trekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan sta je daar, tussen de 100.000 anti's. En dan?
Nog niks gevonden wat dat gerucht bevestigt tenminste..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:11 schreef Toverheks het volgende:
even alleen een ja of nee is er een mars aan de gang of maken ze gehakt van de pro`s ( moest echt ff weg) en onze Salma is toch niet dood he laat dat niet waar wezen.
waarschijnlijk meer een anti-climaxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb nog niks kunnen zien van de demonstratie. Naderen we de climax?
oh gelukkig me hart zat in me keel toen ik de TT lasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:11 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Heb geen enkele aanwijzing gevonden dat ze dood is
Kijk naar Turkije, daar kan het ook gewoon. Hopelijk nemen ze dat model over.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik vrees echt dat dat land straks een stuk radicaler wordt en dat kan voor een hoop onrust zorgen. Het regime van Mubarak is niet perfect (corruptie, zelfverrijking) maar hij zorgt wel voor stabiliteit in de regio.
Oeh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
CNN India: Egypt: Protestors march towards Mubarak's palace http://bit.ly/fRJ6FP "several thousand protestors started their march.."
53 seconds ago
TT aanpassen dan? Er is nog geen bewijs gevonden dat Salma dood is... Misschien veranderen naar "waar we om Salma vreesden" ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig me hart zat in me keel toen ik de TT las
Allemaal aaname's, so far lijken de meeste egytenaren echt geen zin in een 2e Iran te hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik vrees echt dat dat land straks een stuk radicaler wordt en dat kan voor een hoop onrust zorgen. Het regime van Mubarak is niet perfect (corruptie, zelfverrijking) maar hij zorgt wel voor stabiliteit in de regio.
ja want ONZE SALMA is de heldinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
TT aanpassen dan? Er is nog geen bewijs gevonden dat Salma dood is... Misschien veranderen naar "waar we om Salma vreesden" ofzo?
Misschien, maar toen was het verschil minder groot, hadden ze het voordeel van wapens, was er minder aandacht/buitenlandse pers, en hadden ze dat nog niet zo vaak geprobeerd dus wisten ze het effect niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat stopte ze laatst ook niet, toen waren ze ook zwaar in de minderheid.
Als dit zo is:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
CNN India: Egypt: Protestors march towards Mubarak's palace http://bit.ly/fRJ6FP "several thousand protestors started their march.."
53 seconds ago
Dan weet je als staatshoofd dat je gefaald hebtquote:
En daarnaast kan het ook niet op zo'n manier verder. Veel mensen zijn Mubarak blijkbaar echt zat. Er zal dus sowieso iets moeten veranderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Allemaal aaname's, so far lijken de meeste egytenaren echt geen zin in een 2e Iran te hebben.
Plaatsen waar het leger staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En dit zijn? Progroepen? Legerstandplaatsen? Checkpoints?
Confirmation please!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
53 seconds ago
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hmmm... in de gaten houden of dit klopt.quote:BloggerSeif Ali Seif
RT @Yasmineelcharif: @BloggerSeif promobarak demonstrators headed to tahrir via 6oct bridge!
Werd net al op AJE gezegd...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Hmmm... in de gaten houden of dit klopt.
Yup, maar wie weet wat zij in hun hoofd hebben, ze zullen er niet voor niets staan en af en toe wat proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien, maar toen was het verschil minder groot, hadden ze het voordeel van wapens, was er minder aandacht/buitenlandse pers, en hadden ze dat nog niet zo vaak geprobeerd dus wisten ze het effect niet.
En democratie opofferen is een kleine prijs voor "stabiliteit in de regio", toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
ANP, verwerkt in de laatste update @ FPquote:
Sowieso, het gaat al sinds 1967 over 'onrust in het Midden-Oosten' en nu is er ineens 'stabiliteit in de regio'?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef Perox het volgende:
[..]
En democratie opofferen is een kleine prijs voor "stabiliteit in de regio", toch?![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
http://bambuser.com/channel/melsawy/broadcast/1383740
Wordt het nou onrustiger in Alex?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Infection het volgende:
Alexandrië is van eerder vandaag wat je nu ziet.
Alleen dit artikel: http://ibnlive.in.com/new(...)palace/142426-2.htmlquote:
quote:Berlin--Germany has frozen arms exports to Egypt because of the unrest there, a spokeswoman for the Ministry of Economics said Friday.
German arms exports to Egypt have averaged between 10-40 million euros (13.6-54.5 million dollars) annually in recent years, according to sources in Berlin.
A German foreign ministry spokesman said the Egyptian ambassador was called to the foreign office because of the attacks on pro- democracy demonstrators and journalists in Cairo and ohter places.
Attacks on German citizens and foreign journalists are not acceptable, the foreign ministry spokesman said.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Infection het volgende:
Alexandrië is van eerder vandaag wat je nu ziet.
Er waren demonstranten die iets wilden verbranden, maar andere demonstranten grepen in omdat ze het een vredige demonstratie willen laten blijven.quote:
Het was een klein opstootje waarop ingezoomd was. Dit herhalen ze telkens. Het was niet veel bijzonders denk ik. Volgensmij hadden ze een agent te pakken ofzo, die zag je later ook met ID-kaart en al op de stream.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Heulemaal niet:
http://bambuser.com/channel/melsawy/broadcast/1383740
Oh..quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er waren demonstranten die iets wilden verbranden, maar andere demonstranten grepen in omdat ze het een vredige demonstratie willen laten blijven.
Dat is dan wel heel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er waren demonstranten die iets wilden verbranden, maar andere demonstranten grepen in omdat ze het een vredige demonstratie willen laten blijven.
..en zo gaat het al de hele week. Echt de enige onrust en onenigheid komt van de 'Pro-Mubarak' troepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef superworm het volgende:
2:18 NRC Live:
Hoewel verschillende religies in Egypte niet altijd met elkaar door één deur konden, zijn ze op de Dag van vertrek eensgezind. Vanmiddag stonden een katholieke kardinaal en een islamitisch geestelijke hand in hand tijdens het vrijdaggebed op het Tharir-plein. In AlexandrIë vormden christenen op dat moment een menselijke ketting, een veiligheidscordon, om knielende moslims heen.
vrijdag 4 februari 2011 2:18 NRC Live
Alex?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef superworm het volgende:
evanchill:
Rock throwing betw protesters and mub supporters has erupted in talaat harb square 40 meters ahead of me [via Twitter]
Top..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nope.quote:
is weer live http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Hoe gaat het met onze god Rudi eigenlijk?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
is weer live http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457
Wie de neuk is dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef shomila het volgende:
NDP Spokesman: They want to separate the Christians from the Muslims. These are important reforms that must be undertaken
18 seconds ago
Zijstraatje dus, niet Ramses st.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Ongeveer de helft van het plaatje ten noorden van het midden. Het is het plein waar de straat in eindigt, die boven de woorden "PRO MUBARAK" begint.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef horned_reaper het volgende:
Is Salma die vrouw die een paar dagen geleden vaak hysterisch aan de telefoon te horen was op AJE ?
Ja, maar zijn geen echte bronnen voor dat ze dood isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef horned_reaper het volgende:
Is Salma die vrouw die een paar dagen geleden vaak hysterisch aan de telefoon te horen was op AJE ?
En dan moet de demo nog beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:20 schreef Michael-H het volgende:
Ze gaan bidden!
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383415
SamirEshra Samir Eshraquote:
Laten we dan maar hopen dat ze nog leeft!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ja, maar zijn geen echte bronnen voor dat ze dood is
NDPquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
NDP Spokesman Mohammed Ragab: Al Jazeera has lost its respect, you must become neutral in your coverage.
1 minute ago
Ze weten nog niet eens of er wel een mars komt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Blik het volgende:
Is die Mars nou begonnen? Hoor er verder niks over in de media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |