Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Selma Al Tarzi heet ze en ik zag vandaag nog meerdere commentaren van haar in artikelen. Ik geloof niet dat ze dood is hoor
http://www.facebook.com/v(...)&oid=126970450705232quote:
same herequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:58 schreef Floxxx het volgende:
Heb even getweet of iemand kan bevestigen dat ze dood is
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
Als ze nog leeft moet de TT aangepast worden denk ik.
Dit is geen links/rechts verhaal, maar eerder een onder/boven kwestiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef thettes het volgende:
Ik blijf het verrassend vinden dat we hier op het (in mijn ogen) nogal rechtse fok al dagenlang o.a. de muslim
Brotherhood steunen en niet mubarak, maatje van israel
De MB kan me de pot op, ik steun vooral Tahrir-countryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef thettes het volgende:
Ik blijf het verrassend vinden dat we hier op het (in mijn ogen) nogal rechtse fok al dagenlang o.a. de muslim
Alle kritische noten over de MB worden weggewuifd door de modsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef thettes het volgende:
Zit vrt rudi er nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef superworm het volgende:
Ze pakken nu meer journalisten op dan alle dagen tevoren, lijkt wel. Die NOS-vent is ook op het vliegtuig terug gezet.
"Father of Salma and Adam , killed in Tahrir" staat er... dus dan is ze toch niet dood?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:59 schreef Carine-C het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/v(...)&oid=126970450705232
in het filmpje staat een facebookfoto van haar en ik zoek even de tweet van gister erij, maar moet tussen nogal veel zoeken
Delen van FOK! zijn rechts, delen links, en in dit soort situaties valt dat 1 weg omdat de nieuwsgier groter is dan de onderlinge verdeeldheid, en 2 is het mijn ervaring dat de irritante trolls vrij snel weer weg zijn, terwijl mensen als wij al anderhalve week aan het topic gekluisterd zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef thettes het volgende:
Hoe dan ook,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Delen van FOK! zijn rechts, delen links, en in dit soort situaties valt dat 1 weg omdat de nieuwsgier groter is dan de onderlinge verdeeldheid, en 2 is het mijn ervaring dat de irritante trolls vrij snel weer weg zijn, terwijl mensen als wij al anderhalve week aan het topic gekluisterd zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |