Misschien, maar toen was het verschil minder groot, hadden ze het voordeel van wapens, was er minder aandacht/buitenlandse pers, en hadden ze dat nog niet zo vaak geprobeerd dus wisten ze het effect niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat stopte ze laatst ook niet, toen waren ze ook zwaar in de minderheid.
Als dit zo is:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
CNN India: Egypt: Protestors march towards Mubarak's palace http://bit.ly/fRJ6FP "several thousand protestors started their march.."
53 seconds ago
Dan weet je als staatshoofd dat je gefaald hebtquote:
En daarnaast kan het ook niet op zo'n manier verder. Veel mensen zijn Mubarak blijkbaar echt zat. Er zal dus sowieso iets moeten veranderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Allemaal aaname's, so far lijken de meeste egytenaren echt geen zin in een 2e Iran te hebben.
Plaatsen waar het leger staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En dit zijn? Progroepen? Legerstandplaatsen? Checkpoints?
Confirmation please!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
CNN India: Egypt: Protestors march towards Mubarak's palace http://bit.ly/fRJ6FP "several thousand protestors started their march.."
53 seconds ago
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik vrees echt dat dat land straks een stuk radicaler wordt en dat kan voor een hoop onrust zorgen. Het regime van Mubarak is niet perfect (corruptie, zelfverrijking) maar hij zorgt wel voor stabiliteit in de regio.
Hmmm... in de gaten houden of dit klopt.quote:BloggerSeif Ali Seif
RT @Yasmineelcharif: @BloggerSeif promobarak demonstrators headed to tahrir via 6oct bridge!
Werd net al op AJE gezegd...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Hmmm... in de gaten houden of dit klopt.
Yup, maar wie weet wat zij in hun hoofd hebben, ze zullen er niet voor niets staan en af en toe wat proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien, maar toen was het verschil minder groot, hadden ze het voordeel van wapens, was er minder aandacht/buitenlandse pers, en hadden ze dat nog niet zo vaak geprobeerd dus wisten ze het effect niet.
En democratie opofferen is een kleine prijs voor "stabiliteit in de regio", toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik vrees echt dat dat land straks een stuk radicaler wordt en dat kan voor een hoop onrust zorgen. Het regime van Mubarak is niet perfect (corruptie, zelfverrijking) maar hij zorgt wel voor stabiliteit in de regio.
ANP, verwerkt in de laatste update @ FPquote:
Sowieso, het gaat al sinds 1967 over 'onrust in het Midden-Oosten' en nu is er ineens 'stabiliteit in de regio'?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef Perox het volgende:
[..]
En democratie opofferen is een kleine prijs voor "stabiliteit in de regio", toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |