Ze blijven op het plein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Blik het volgende:
Is die Mars nou begonnen? Hoor er verder niks over in de media
mooi toch zo kan het ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef superworm het volgende:
2:18 NRC Live:
Hoewel verschillende religies in Egypte niet altijd met elkaar door één deur konden, zijn ze op de Dag van vertrek eensgezind. Vanmiddag stonden een katholieke kardinaal en een islamitisch geestelijke hand in hand tijdens het vrijdaggebed op het Tharir-plein. In AlexandrIë vormden christenen op dat moment een menselijke ketting, een veiligheidscordon, om knielende moslims heen.
vrijdag 4 februari 2011 2:18 NRC Live
Zoals de StaatsTV zeker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
NDP Spokesman Mohammed Ragab: Al Jazeera has lost its respect, you must become neutral in your coverage.
1 minute ago
Zag dat er wel wat aan de hand was. Geen idee.quote:
Er was een twitter-bericht dat de mars begonnen isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens of er wel een mars komt...
Tsja waanzinnig dat hij bij europa hoort.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Zag dat er wel wat aan de hand was. Geen idee.
Pfff. Een wijs mens zelfs. Wat een ratten zijn het toch.
http://www.elsevier.nl/we(...)ak-een-wijs-mens.htm
inderdaad. Vreemd....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Badeend1 het volgende:
soms gaan ze op hun knieen en de andere keer buigen ze alleen hun rug?
Het is afwachten, maar ik vind het te makkelijk om op de anti-bandwagon te springen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Allemaal aaname's, so far lijken de meeste egytenaren echt geen zin in een 2e Iran te hebben.
Ik bepaal niks, ik geef enkel mijn mening. Blijkbaar mag dat niet omdat mijn mening afwijkt aangezien het gros anti-steunt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jij bepaalt wel ff wat goed is voor de inwoners van Egypte.
quote:Er lopen nu een paar honderd pro-Mubarakdemonstranten de brug over, bij het centrum vandaan. Is die demo al over of hebben ze n ander plan?
NDP has lost our respect. Fuck off.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
NDP Spokesman Mohammed Ragab: Al Jazeera has lost its respect, you must become neutral in your coverage.
1 minute ago
SPB TV!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe ik een AJE stream kan kijken op een tablet? Browser ondersteunt geen Flash...
jou mening was feitelijk erg slecht onderbouwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is afwachten, maar ik vind het te makkelijk om op de anti-bandwagon te springen.
[..]
Ik bepaal niks, ik geef enkel mijn mening. Blijkbaar mag dat niet omdat mijn mening afwijkt aangezien het gros anti-steunt.
geloof dat iemand van hier onderzoekt wat er waar is en waar ze isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ben er weer, al iets gehoord over Salma?
Abdeen palacequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef De_Hertog het volgende:
Dat paleis waar Mubarak nu zit, is dat gewoon het presidentiele paleis / Abdeen palace, of een ander?
Ok! Bedankt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof dat iemand van hier onderzoekt wat er waar is en waar ze is
Je moet er een tooltje voor downloaden. Zie je niet onder de livevenster wat opties om het wel te kunnen kijken? Die kreeg ik nl. wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe ik een AJE stream kan kijken op een tablet? Browser ondersteunt geen Flash...
AJE heeft ook YT kanaal, die kan je misschien via de YT app bekijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Ok. Dat is 1.5 kilometer van het plein ongeveer, dus dan weet ik niet waar die 10 km van eerst vandaan kwam.quote:
Welk besturingssysteem heeft je tablet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Heb AJE op mijn nokia N97.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet er een tooltje voor downloaden. Zie je niet onder de livevenster wat opties om het wel te kunnen kijken? Die kreeg ik nl. wel.
ik heb i.i.g nog geen bevestiging gevonden , er is nog iemand aan het kijken geloof ik , had tff geleden ook nog niks gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof dat iemand van hier onderzoekt wat er waar is en waar ze is
10 km is naar het officiele pres. palace, met enorme tuinen enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok. Dat is 1.5 kilometer van het plein ongeveer, dus dan weet ik niet waar die 10 km van eerst vandaan kwam.
Er is een iphone-app?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk besturingssysteem heeft je tablet?
Als je een ipad hebt (enige zonder flash support?), AJE heeft een eigen (gratis) app, even in de appstore kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |