Zoals 95% van egypte?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
geeft goed aan uit welke groep de anti's bestaat
Dat het moslims zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het gaat nu niet om religie. Het gaat om de politiekquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Zoals 95% van egypte?
Dit is geen revolutie tegen/voor de islam.
Zeg ik tochquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het gaat nu niet om religie. Het gaat om de politiek
nee, want je ziet niet dat ernaast een 4x zo grote groep mensen staat die niet bidden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het mooie is dat de moslims nu samen protesteren met de christenen. Pracht om te zien.
Het zijn gewoon burgers die een normale democratische regering willen. Religie heeft erg weinig met dit conflict te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het mooie is dat de moslims nu samen protesteren met de christenen. Pracht om te zien.
heb het eerder hier gemeld, die menselijke ketting erom heen en al die biddende mensen, zo hoort het eigenlijk allemaal te wezen gewoon met en naast elkaar leven welke godsdienst je ook aanhangt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ja, dat komt straks wel weer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het zijn gewoon burgers die een normale democratische regering willen. Religie heeft erg weinig met dit conflict te maken.
Ja, vroeg ik me ook al af idd... vreemd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom zijn er zo weinig livebeelden nu? Wat is er aan de hand?
Ze zeggen alles, behalve wat ze willen: Mubarak moet weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Vice President Omar Suleiman confirms that all articles in the constitution are open to amendment & not just articles 76 & 77
2 minutes a
ze zeggen steeds meer toe...
A good unifier is most of times a shared enemyquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Pro's blijken camera's te hebben afgepaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook al af idd... vreemd.
Ze journalisten moeten uitkijken want de pro's jagen op hun.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook al af idd... vreemd.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Pro's blijken camera's te hebben afgepakt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef sunny16947 het volgende:
Het is duidelijk. De pro's zijn voor steniging.
Zonder beelden is het moeilijk te beoordelen. Als dit de hele nacht zo doorgaat dan heeft de regering een groot voordeel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze journalisten moeten uitkijken want de pro's jagen op hun.
Dit is wat ze willen. Dat iedereen het moeilijk kan volgen.
Ja, hoorde op de radio idd dat dat gebeurde... Liever geen vreemde ogen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hier ben ik echt heel bang voor. En dat de regering dan aan het moorden slaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Sponsored Listingsquote:
quote:4.02pm: Here is Peter Beaumont and Jack Shenker's full report on the clashes in Tahrir Square today.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stenengooien wordt gedaan door beide partijen he...
DNS moet nog updaten, kan even durenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Sponsored Listings
Mubarak met pensioen?
Jij nog niet? check dan snel! www.banenmatch.nl
www.banenmatch.nl
Ik begreep denk ik heel je post verkeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stenengooien wordt gedaan door beide partijen he...
Ik vond het al een geslaagde grapquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Floxxx het volgende:
[..]
DNS moet nog updaten, kan even duren
Kunnen ze niet meer flikken, toch, denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
Als alle journalisten straks weg zijn zou het best kunnen zijn dat het internet ook weer weg gaat en dat het dan helemaal fout gaat. Alleen maar speculatie hoor. Hoop zo van niet dat dit gaat gebeuren.
Ik twitter sandmonkey meteen zodra de site helemaal up is. Dus als de blog erop staat etc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik krijg nog een godaddy pagina op downwithmubarak. Wellicht DNS vertraging? Ik zou nog even wachten met het promoten.
ff wachten op dns updatesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die hele site bestaat nog niet?
Wat is er zo boeiend aan ?
quote:hamish6PM Hamish Macdonald
Hotel management just slipped a note under the door. "evacuation procedures". Our hotel is surrounded by demos and gunfire #Egypt #6pm
5 minutes ago
Dat er in ieder geval mensen mee bezig zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die hele site bestaat nog niet?
Wat is er zo boeiend aan ?
Blog staat er al op, is alleen wachten op DNS updatequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik twitter sandmonkey meteen zodra de site helemaal up is. Dus als de blog erop staat etc.
Perfect, mooi werk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik twitter sandmonkey meteen zodra de site helemaal up is. Dus als de blog erop staat etc.
Hier doet ie het (via xs4all):quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik krijg nog een godaddy pagina op downwithmubarak. Wellicht DNS vertraging? Ik zou nog even wachten met het promoten.
Had jij ooit verwacht dat er zo'n grote groep thugs zou komen? En dat die door de regering werden betaald? Volgens mij kan er nog van alles gebeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meer flikken, toch, denk ik.
me2quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Jep, of iemand is ingehuurd om voor hem te tweetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier doet ie het (via xs4all):
This last article of Sandmonkey blog, before arrestation and censure !
PLEASE COPY IT, SHARE IT !
-knip-
Maar Sandmonkey is alweer vrij begreep ik.
Hier nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
-knip-
Hier nog niet. Sandmonkey is weer vrij ja. Maar blog is er nog niet. Suspended. En zijn telefoon is weg en zijn auto is helemaal vernield.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
-knip-
Op twitter heeft ie zich alweer gemeld: http://twitter.com/#!/Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hier nog niet. Sandmonkey is weer vrij ja. Maar blog is er nog niet. Suspended. En zijn telefoon is weg en zijn auto is helemaal vernield.
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Had jij ooit verwacht dat er zo'n grote groep thugs zou komen? En dat die door de regering werden betaald? Volgens mij kan er nog van alles gebeuren.
http://www.sandmonkey.org/ (suspended)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef reetveter het volgende:
Iemand link naar de site waar sandmonkey op blogd?
Die mensen zijn zo corrupt als wat? En die PM speelt onder een hoedje met moebie. Dus ik geloof dat er helemaal niks onderzocht gaat worden. Net of ze eerlijk gaan toegeven dat ze ervoor betaald hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.
inderdaad ja, dat zegt juist erg veel.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.
Helemaal niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
inderdaad ja, dat zegt juist erg veel.
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Strani het volgende:
Oei, de Zweedse televisie mist een reporter, Bert Sundström.
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.
Is al terecht, vrij gelaten paar uur geleden, maar wel zn camera kwijt volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.
Hij is nog steeds spoorloos, meldt de NOS.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.
jawel.quote:
Ja maar spoorloos las ik net ergens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.
Zie http://www.omroepgelderla(...)Egypte-weer-vrij.htm
En de bevolking leeft van 2 dollar per dag. Walchelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
Assets Moebarak 20 tot 60 millard dollar, est.
Vreemd:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij is nog steeds spoorloos, meldt de NOS.
quote:ARNHEMSE CAMERAMAN EGYPTE WEER VRIJ
ARNHEM - De Arnhemse cameraman Eric Feijten is donderdagmiddag vrijgelaten, nadat hij de nacht daarvoor op het vliegveld van Caïro was aangehouden.
Feijten reisde naar Egypte af om verslag te doen voor de NOS, maar kwam niet verder dan het vliegveld. Meteen bij aankomst werd hij gearresteerd en zijn zijn cameraspullen in beslag genomen.
Volgens de NOS is het nog onduidelijk waarom hij is opgepakt. Ook is niet bekend of hij zijn spullen terug heeft.
donderdag 03 februari 2011
Dat is bij de anti's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef horned_reaper het volgende:
waelabbas Snipers on top of Hilton Ramsis
1 minute ago via web
Leg maar uit danquote:
Walgelijk idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En de bevolking leeft van 2 dollar per dag. Walchelijk
Kun je de donder op zeggen jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb allemaal het vermoeden dat zodra alle tv zenders weg zijn daar, het leger gewoon op alles en iedereen gaat schieten.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
Sandmonkey Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
less than a minute ago via web
Moet je hem eigenlijk op dat nummer bellen en die thug insultenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
quote:17.02 uur: Scherpschutter op Abdel Riyadplein
Op een plein niet ver van het tahrirplein, in het centrum van Caïro, heeft een scherpschutter op de menigte geschoten. Volgens de BBC viel er tenminste 1 dode, al-Jazeera heeft het over twee doden. Details over dit incident zijn onduidelijk. Het officiële dodental van het geweld, dat gisteren begon, is vijf.
quote:
http://nos.nl/artikel/216237-live-protesten-in-egypte-dag-10.htmlquote:14.21 uur: Nog steeds geen nieuws over cameraman
Er is nog geen nader nieuws over het lot van Eric Feijten, meldt NOS buitenlandchef Gerard van den Broek. "Twee medewerkers van de Nederlandse ambassade in Caïro hebben op het vliegveld bevestiging gekregen van de immigratiedienst dat Eric het vliegveld verlaten zou hebben, maar verder weten we niets". Feijten zou onderweg zijn naar de stad, volgens de chef buitenland is het "heel logisch dat hij onderweg veel hinder en vertraging oploopt bij de diverse roadblocks en vechtpartijen op straat. Zijn mobiele telefoon is leeg, vandaar dat we niets horen."
Over jou jaquote:
Geen goed voorgevoel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef mazaru het volgende:
Er hangen satellieten in de ruimte die op een dubbeltje dat op straat ligt, in kunnen zoomen. En nu is ineens niemand in staat om live beelden te laten zien? Typisch!
Think so, quote van de NOS site, meer staat er helaas niet bij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus die schiet van de pro kant op anti's?
godver.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Think so, quote van de NOS site, meer staat er helaas niet bij...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/
Krijg nog steeds reclame?
het geeft toch aan uit welke groep de anti's voornamelijk bestaat en dus aan het vechten is voor verandering? Ik heb overigens niks tegen deze groep mocht daar je reactie uit naar voren komenquote:
Op RTL-Z hebben ze het zeker ook alleen maar over geld?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het doet me goed om te zien dat een groep FOKkers hier zo betrokken bij blijft. Voor de rest leeft het helemaal niet namelijk, in Nederland.
RTL7 schonk er vandaag de hele dag vrij veel aandacht aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het doet me goed om te zien dat een groep FOKkers hier zo betrokken bij blijft. Voor de rest leeft het helemaal niet namelijk, in Nederland.
quote:17.19 uur: Volgens Volkskrant-verslaggever Alex Burghoorn is de sfeer 'erger dan grimmig. Het is sinister. Bij grimmig heb je nog een idee welke kant het op gaat, wie bij wie hoort. Dat overzicht ontbreekt volledig.' Zometeen op de site zijn ooggetuigenverslag.
Het leeft helemaal niet in Nederland. De NOS laat het vandaag ook grandioos afweten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het leeuwedeel van Nederland denkt dat het Midden-Oosten 1 groot Jihadschreeuwend land vol zandterroristen is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is ook moeilijk te volgen zonder live streams en twitter, met alleen de Nos samenvatting van een paar minuten zullen ze niemand overhalen zich zorgen te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag gewerkt; klopt het interesseert niemand een zier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Idem hier. Blij dat ik het hier kan volgen met andere FOK!kers. Nee, wat Nederlanders betreft: die kijken liever naar een huwelijk tussen Jan Smit En Yolanthe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dies toch al geweest??quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Idem hier. Blij dat ik het hier kan volgen met andere FOK!kers. Nee, wat Nederlanders betreft: die kijken liever naar een huwelijk tussen Jan Smit En Yolanthe.
Dat is deze:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Elvislives het volgende:
Is deze Twitteraar al bekend? Hier rechts staan zijn tweets, bijna de strot doorgesneden 8 uur terug... http://www.gelderlander.n(...)an-dood-ontsnapt.ece
Nee. Voor zover bekend niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Blik het volgende:
Er is dus geen enkele news-agency die live-beelden uitzend op dit moment?
Doet het prima hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/
Krijg nog steeds reclame?
Ja, maar daarmee probeerde ik aan te geven dat ze liever dat volgen dan dit grote nieuws.quote:
Ok dat wist ik niet. tnxquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is deze:
gpdcairo GPD Cairo
Uit auto getrokken door meute. Letterlijk bijna strot doorgesneden, ontzet door soldaten. Ok nu, maar dit is te veel van het goede.
8 hours ago
Het is jou misschien niet opgevallen maar 90% van de bevolking daar is moslim, zowel pro als anti, beelden als deze zijn daar net zo gebruikelijk als voetbalrellen hier. Dat jij dit blijkbaar vermeldenswaardig vindt zegt het nodige over jou. "ooh, kijk, moslims"quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
het geeft toch aan uit welke groep de anti's voornamelijk bestaat en dus aan het vechten is voor verandering? Ik heb overigens niks tegen deze groep mocht daar je reactie uit naar voren komen
Ik vind het opvallend dat deze groep zich juist zo inzet, daar hangt verder geen positief of negatief oordeel aan.
Gisteren op Ned1 tussen 4 en 6 was het effe aardig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
wees eerlijk, ook Nederland en hun verslaggeving is van lik me reet, nee als het echt uit de hand gaat lopen met heel veel dooien en dat er geld op tafel moet komen dan pakt een zender het op en gaat lopen collecteren want oh oh oh het was zo erg, nee ze doen geen ruk eraan tot nu toe.
Snap ik ook zeker. Het hoeft niet live maar gewoon helemaal niks op televisie. Dat vind ik slecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Toad het volgende:
Het is voor Nederlandse media ook erg lastig om verslag te doen. Ze zijn daar met relatief weinig mensen en de omstandigheden zijn hartstikke ingewikkeld. Ik snap wel dat de NOS niet live de zender op gaat.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Moet je hem eigenlijk op dat nummer bellen en die thug insulten
quote:RGjournalist @Sandmonkey tweet your phonenember and let the world call the guy. #payback
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van de media, want ben onderweg van m'n werk naar huis, maar toen ikzei dat ik benieuwd was hoe het in Egypte was, was het antwoord 'Maar daar kom je toch helemaal niet vandaan?' Nee. 'Heb je er vrienden dan?'. Nee, ook niet.
Andere artikelen zijn toegevoegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef -jos- het volgende:
https://tor-proxy.net/pro(...)hmubarak.com%2F&b=26
@Floxxx, zet gelijk ook de rest van zn artikelen erop:
https://webcache.googleus(...)y.org%2F&btnG=Search
ja aardig, is het juiste woord, maar kom nou Rem, het is een treurig zooitje dat hele nieuwsverslag het is net of de nederlandse media ook geen standpunt durft in te nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Gisteren op Ned1 tussen 4 en 6 was het effe aardig.
onzin. zo'n 20% is moslim. dat kun je ook zien aan het aantal moslims dat gaan bidden als de prayers bel klinkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is jou misschien niet opgevallen maar 90% van de bevolking daar is moslim, zowel pro als anti, beelden als deze zijn daar net zo gebruikelijk als voetbalrellen hier. Dat jij dit blijkbaar vermeldenswaardig vindt zegt het nodige over jou. "ooh, kijk, moslims"
Snipers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Doler12 het volgende:
Wtf is er aan de hand daar allemaal schoten
Doet ;t hier nog niet hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik twitter sandmonkey de site nu wel. Hij doet het hier niet. maar bij jullie wel.
Niet iedereen gaat bidden, maar vrijwel iedereen is moslim.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
onzin. zo'n 20% is moslim. dat kun je ook zien aan het aantal moslims dat gaan bidden als de prayers bel klinkt.
misschien mis je in mijn reactie dat ik tot 2x toe aangeef dat ik helemaal geen oordeel vel over welke groep dan ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is jou misschien niet opgevallen maar 90% van de bevolking daar is moslim, zowel pro als anti, beelden als deze zijn daar net zo gebruikelijk als voetbalrellen hier. Dat jij dit blijkbaar vermeldenswaardig vindt zegt het nodige over jou. "ooh, kijk, moslims"
http://www.volkskrant.nl/(...)t-journalisten.dhtmlquote:16.40 uur: Van Eric Feijten, de camerman van de NOS, is nog steeds niet bekend waar hij is. Dat meldt Gerard van den Broek, van de buitenlandredactie van de NOS. Hij schrijft: 'NOS-cameraman Eric Feijten blijft spoorloos. Douane heeft ambassade laten weten dat hij Egypte in is, maar er is geen contact meer.'
Lees je eens in. 90% is moslim in Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
onzin. zo'n 20% is moslim. dat kun je ook zien aan het aantal moslims dat gaan bidden als de prayers bel klinkt.
quote:Tank with a bulldozer just rolled down 6th of October bridge firing its (presumably) .50 cal machine gun into the air, sending red tracers
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog trouwens de volledige site van Sandmonkey open. Kan ik dat opslaan ofzo voor degenen die dat willen?
Dat zou wel de grootste fout zijn die Mubarak kan maken, met al die Westerse journalisten overal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Flashbox het volgende:
dit wordt een waar slachtveld, waar ze over hebben nagedacht. eerst alle tv zenders onschadelijk maken, en dan alles en iedereen afslachten.
quote:evanchill Evan Hill
Tank with a bulldozer just rolled down 6th of October bridge firing its (presumably) .50 cal machine gun into the air, sending red tracers
1 minute ago
'het zegt genoeg over welke groep meedoet'quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
misschien mis je in mijn reactie dat ik tot 2x toe aangeef dat ik helemaal geen oordeel vel over welke groep dan ook
Misschien iets beter lezen.
In welk universum leef jij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, site doet het, je DNS is alleen traagquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Infection het volgende:
Doet die website het al? Ik zie namelijk nog steeds reclame.
Als je kunt, graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog trouwens de volledige site van Sandmonkey open. Kan ik dat opslaan ofzo voor degenen die dat willen?
Vrees het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Flashbox het volgende:
dit wordt een waar slachtveld, waar ze over hebben nagedacht. eerst alle tv zenders onschadelijk maken, en dan alles en iedereen afslachten.
DNS hier is volledig incompetent. Nog immer GoDaddy onzin. IP van de site?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ja, site doet het, je DNS is alleen traag
Welke site hebben jullie het nou over? sandmonkey.org?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
DNS hier is volledig incompetent. Nog immer GoDaddy onzin. IP van de site?
http://188.165.245.101/quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
DNS hier is volledig incompetent. Nog immer GoDaddy onzin. IP van de site?
ja, er zijn groepen. Dat jij dat als negatief opvat kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef Zith het volgende:
[..]
'het zegt genoeg over welke groep meedoet'
misschien beter leren schrijven als je hier niets mee bedoelt.
Hier is de tekst van www.downwithmubarak.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ja, site doet het, je DNS is alleen traag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen. Save page as pls.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Beach het volgende:
Wat was dan de bedoeling achter de opmerkingquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
misschien mis je in mijn reactie dat ik tot 2x toe aangeef dat ik helemaal geen oordeel vel over welke groep dan ook
Misschien iets beter lezen.
bij een foto van een groep biddende moslims?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
De site doet het nog steeds nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier is de tekst van www.downwithmubarak.com
dan is ook jouw DNS incompetent. Geef het even.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De site doet het nog steeds niet
Vraag ik me af. Misschien is het een teken dat Mubarak snel achteruit gaat. Het is een oud figuur en zijn toekomst word met de dag minder zeker. (Niet dat ik medelijden heb)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef Dekatria het volgende:
Die PM en VP zijn marionetjeswaarom luisteren we uberhaupt naar die mensen. Het is gewoon Mubarak, maar dan een ander gezicht erop.
http://188.165.245.101/quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
quote:Onder de mishandelde journalisten zijn enkele Nederlanders. Verder zouden zeker drie verslaggevers van de Arabische nieuwszender al-Arabiya zijn aangevallen. Een van hen werd in een auto geduwd en afgevoerd. Ook de Belgische journalist Serge Dumont, de Deense Midden-Oosten-correspondent Steffen Jensen, CNN-verslaggever Anderson Cooper, twee verslaggevers van nieuwszender al-Jazeera en zeker twee correspondenten van het Amerikaanse persbureau Associated Press zouden zijn aangevallen. Enkele journalisten werden gearresteerd nadat ze mishandeld waren. Vijf journalisten van de Poolse zender TVP werden opgepakt door politieagenten, die hun apparatuur vernielden.
BBC-correspondent Rupert Wingfield-Hayes werd geboeid en geblinddoekt meegenomen door agenten van de geheime dienst en enkele uren opgesloten. Ook vier Israëlische journalisten werden gearresteerd. Een journaliste die voor de Duitse omroep ZDF en de Amerikaans krant The New York Times in Egypte is, werd na 20 uur vrijgelaten. Ze was woensdag door de Egyptische geheime dienst opgepakt en vastgehouden in een strengbeveiligde gevangenis, aldus ZDF-hoofdredacteur Peter Frey.
Een verslaggever en een fotograaf van de Egyptische krant Al-Shorouk raakten gewond toen het kantoor van de krant werd aangevallen door agenten in burger.
Blijkbaar bedoelde hij alleen dat er ook moslims meedoen, wat hij normaal en geen probleem vind want hij snaps best dat 95% van egypte moslim is, hij bedoelt er niets negatiefs mee.. zoiets?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat was dan de bedoeling achter de opmerking
[..]
bij een foto van een groep biddende moslims?
Paranoïa idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef Toad het volgende:
Die vice president begint weer over buitenlandse invloeden in de anti-Mubarak beweging.
Daarom heb ik de tekst ook in een spoiler gezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hij doet me aan Peter Sellers denken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Toad het volgende:
Een vicepresident begint moeilijk te doen over constitutionele regels, terwijl op de straat hotels worden bestormd en snipers burgers doden.
Prioriteitenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Toad het volgende:
Een vicepresident begint moeilijk te doen over constitutionele regels, terwijl op de straat hotels worden bestormd en snipers burgers doden.
Hij is toch pas recent benoemd ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
Die man weigert ook af te treden !
Klote DNS van het kut Saxionquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Beach het volgende:
KOPIE VAN DE SITE VAN SANDMONKEY
http://www47.zippyshare.com/v/9873904/file.html
hopelijk werkt het goed
Bedankt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Beach het volgende:
hopelijk werkt het goed
Die mensen stonden in de weg voor het verkeerquote:
precies wat ik aangaf, dat ik daaruit zie dat deze groep erg vertegenwoordigd is tijdens de strijd tegen M en zich daar voor inzetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat was dan de bedoeling achter de opmerking
[..]
bij een foto van een groep biddende moslims?
Mij aan Maxi (van Mini)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij doet me aan Peter Sellers denken.
quote:
Hij is net benoemd manquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
Die man weigert ook af te treden !
dat is hetzelfde als googlecache en staat al op http://www.downwithmubarak.com/quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Beach het volgende:
hopelijk werkt het goed
nee, de FOK! site werkt niet op URL hier (nu nog iig). Enkel op IP. & ik zit momenteel op het WLAN van het Saxionquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
dit was nog van voordat het offline werd gehaald
ohquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als googlecache en staat al op http://www.downwithmubarak.com/
Nog niet getweet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom gaat die hitcounter zo traag daarMaar 80 bezoekers...
die fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom heb ik de tekst ook in een spoiler gezet
Maar je kan er ook bij via het ip: http://188.165.245.101/
Op CNN wordt getolktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoor die Suleiman praten maar alles wat ik hoor is BLABLABLAAAYADAYADAYADAYADAYBLAAALAAA
Ze laten de macht niet gaan iig. Die NDP.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoor die Suleiman praten maar alles wat ik hoor is BLABLABLAAAYADAYADAYADAYADAYBLAAALAAA
Dat laatste is helemaal niet goed.quote:4.38pm: Ian Black, our Middle East editor, writes:
Ian Black
Omar Suleiman and Ahmed Shafiq, the newly appointed Egyptian vice-president and prime minister respectively, met opposition figures in Cairo today for a meeting that was described as "cordial but inconsequential" by diplomats.
The opening session of the "national dialogue" called for by Suleiman produced a "road map" and a timetable for political reform. It was agreed to form three committees to look at constitutional change, the economy and law and order, but no decisions of substance were taken.
Several opposition movements, including the powerful Muslim Brotherhood, did not attend the meeting, presumably because they firmly oppose dialogue with the government until Hosni Mubarak steps down.
But the feeling in the Egyptian capital today is that Suleiman and other leaders are now digging in behind the embattled president. "They are rattled and under pressure but there is no sign of them giving up in the face of the criticism from foreign capitals," one western official said. "There is a sense of disconnect."
DNS issue, komt goed. Duurt ffquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef marcodej het volgende:
downwithmubarak.com werkt ook nog niet bij mij.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
SherineT Suleiman speaking while gunfire continues #egypt #jan25
Heb je het al gelezen?..... jongen staat al maanden in het vuurquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Pien85 het volgende:
Over downwithmubarak.com. Is het voor Sandmonkey wel zo veilig om zijn blogs gemirrort te hebben op een website met die naam? Is hij het er mee eens?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gypte-de-tiende-dag/quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand ff ee samenvatting van Suleiman? En willen jullie het aangeven als er live beelden zijn? Heb de hele dag nog niets gezien.
Oh, en welke tweetlijstdingen zijn handig om te volgen?
Wilde ik ook net vragen ja. Ze weten wie hij is en ze weten hem vast ook wel te vinden. Als dit te populair wordt kan hij er nog wel last van krijgen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Pien85 het volgende:
Over downwithmubarak.com. Is het voor Sandmonkey wel zo veilig om zijn blogs gemirrort te hebben op een website met die naam? Is hij het er mee eens?
Ik heb Telfort maar vanuit arren moede al een tijd terug de XS4all dns ingesteldquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, competente ISP met snelle DNS
Na een half uur zei'ie:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand ff ee samenvatting van Suleiman?
Andere dns gebruiken, 8.8.8.8 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef marcodej het volgende:
Weet ik, maar dan nog. Het lijkt me sterk dat de mensen achter downwithmubarak.com de situatie voor Sandmonkey nóg onveiliger willen maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heb je het al gelezen?..... jongen staat al maanden in het vuur
ok, incompetente ISP, competente DNS in jouw gevalquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb Telfort maar vanuit arren moede al een tijd terug de XS4all dns ingesteld
https://tor-proxy.net/pro(...)hmubarak.com%2F&b=26quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef marcodej het volgende:
Heel veel blablablaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Na een half uur zei'ie:
"Het belangrijkste is dat we de termijn tot September handhaven".
Wat dus betekent:
"BLABLAABLABLABLAAAALAALAYADAYADAYADA"
ik denk niet dat het onveiliger kan voor hemquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog. Het lijkt me sterk dat de mensen achter downwithmubarak.com de situatie voor Sandmonkey nóg onveiliger willen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |