Perfect, mooi werk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik twitter sandmonkey meteen zodra de site helemaal up is. Dus als de blog erop staat etc.
Hier doet ie het (via xs4all):quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik krijg nog een godaddy pagina op downwithmubarak. Wellicht DNS vertraging? Ik zou nog even wachten met het promoten.
Had jij ooit verwacht dat er zo'n grote groep thugs zou komen? En dat die door de regering werden betaald? Volgens mij kan er nog van alles gebeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meer flikken, toch, denk ik.
me2quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik krijg nog een godaddy pagina op downwithmubarak. Wellicht DNS vertraging? Ik zou nog even wachten met het promoten.
Jep, of iemand is ingehuurd om voor hem te tweetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier doet ie het (via xs4all):
This last article of Sandmonkey blog, before arrestation and censure !
PLEASE COPY IT, SHARE IT !
-knip-
Maar Sandmonkey is alweer vrij begreep ik.
Hier nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
-knip-
Hier nog niet. Sandmonkey is weer vrij ja. Maar blog is er nog niet. Suspended. En zijn telefoon is weg en zijn auto is helemaal vernield.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
-knip-
Op twitter heeft ie zich alweer gemeld: http://twitter.com/#!/Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hier nog niet. Sandmonkey is weer vrij ja. Maar blog is er nog niet. Suspended. En zijn telefoon is weg en zijn auto is helemaal vernield.
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Had jij ooit verwacht dat er zo'n grote groep thugs zou komen? En dat die door de regering werden betaald? Volgens mij kan er nog van alles gebeuren.
http://www.sandmonkey.org/ (suspended)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef reetveter het volgende:
Iemand link naar de site waar sandmonkey op blogd?
Die mensen zijn zo corrupt als wat? En die PM speelt onder een hoedje met moebie. Dus ik geloof dat er helemaal niks onderzocht gaat worden. Net of ze eerlijk gaan toegeven dat ze ervoor betaald hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.
inderdaad ja, dat zegt juist erg veel.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.
Helemaal niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
inderdaad ja, dat zegt juist erg veel.
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Strani het volgende:
Oei, de Zweedse televisie mist een reporter, Bert Sundström.
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.
Is al terecht, vrij gelaten paar uur geleden, maar wel zn camera kwijt volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.
Hij is nog steeds spoorloos, meldt de NOS.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |