Pro's blijken camera's te hebben afgepaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook al af idd... vreemd.
Ze journalisten moeten uitkijken want de pro's jagen op hun.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook al af idd... vreemd.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Pro's blijken camera's te hebben afgepakt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef sunny16947 het volgende:
Het is duidelijk. De pro's zijn voor steniging.
Zonder beelden is het moeilijk te beoordelen. Als dit de hele nacht zo doorgaat dan heeft de regering een groot voordeel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze journalisten moeten uitkijken want de pro's jagen op hun.
Dit is wat ze willen. Dat iedereen het moeilijk kan volgen.
Ja, hoorde op de radio idd dat dat gebeurde... Liever geen vreemde ogen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hier ben ik echt heel bang voor. En dat de regering dan aan het moorden slaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Sponsored Listingsquote:
quote:4.02pm: Here is Peter Beaumont and Jack Shenker's full report on the clashes in Tahrir Square today.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stenengooien wordt gedaan door beide partijen he...
DNS moet nog updaten, kan even durenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Sponsored Listings
Mubarak met pensioen?
Jij nog niet? check dan snel! www.banenmatch.nl
www.banenmatch.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |