Ik begreep denk ik heel je post verkeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stenengooien wordt gedaan door beide partijen he...
Ik vond het al een geslaagde grapquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Floxxx het volgende:
[..]
DNS moet nog updaten, kan even duren
Kunnen ze niet meer flikken, toch, denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
Als alle journalisten straks weg zijn zou het best kunnen zijn dat het internet ook weer weg gaat en dat het dan helemaal fout gaat. Alleen maar speculatie hoor. Hoop zo van niet dat dit gaat gebeuren.
Ik twitter sandmonkey meteen zodra de site helemaal up is. Dus als de blog erop staat etc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik krijg nog een godaddy pagina op downwithmubarak. Wellicht DNS vertraging? Ik zou nog even wachten met het promoten.
ff wachten op dns updatesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die hele site bestaat nog niet?
Wat is er zo boeiend aan ?
quote:hamish6PM Hamish Macdonald
Hotel management just slipped a note under the door. "evacuation procedures". Our hotel is surrounded by demos and gunfire #Egypt #6pm
5 minutes ago
Dat er in ieder geval mensen mee bezig zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die hele site bestaat nog niet?
Wat is er zo boeiend aan ?
Blog staat er al op, is alleen wachten op DNS updatequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik twitter sandmonkey meteen zodra de site helemaal up is. Dus als de blog erop staat etc.
Perfect, mooi werk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik twitter sandmonkey meteen zodra de site helemaal up is. Dus als de blog erop staat etc.
Hier doet ie het (via xs4all):quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik krijg nog een godaddy pagina op downwithmubarak. Wellicht DNS vertraging? Ik zou nog even wachten met het promoten.
Had jij ooit verwacht dat er zo'n grote groep thugs zou komen? En dat die door de regering werden betaald? Volgens mij kan er nog van alles gebeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meer flikken, toch, denk ik.
me2quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Jep, of iemand is ingehuurd om voor hem te tweetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier doet ie het (via xs4all):
This last article of Sandmonkey blog, before arrestation and censure !
PLEASE COPY IT, SHARE IT !
-knip-
Maar Sandmonkey is alweer vrij begreep ik.
Hier nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
-knip-
Hier nog niet. Sandmonkey is weer vrij ja. Maar blog is er nog niet. Suspended. En zijn telefoon is weg en zijn auto is helemaal vernield.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
-knip-
Op twitter heeft ie zich alweer gemeld: http://twitter.com/#!/Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hier nog niet. Sandmonkey is weer vrij ja. Maar blog is er nog niet. Suspended. En zijn telefoon is weg en zijn auto is helemaal vernield.
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Had jij ooit verwacht dat er zo'n grote groep thugs zou komen? En dat die door de regering werden betaald? Volgens mij kan er nog van alles gebeuren.
http://www.sandmonkey.org/ (suspended)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef reetveter het volgende:
Iemand link naar de site waar sandmonkey op blogd?
Die mensen zijn zo corrupt als wat? En die PM speelt onder een hoedje met moebie. Dus ik geloof dat er helemaal niks onderzocht gaat worden. Net of ze eerlijk gaan toegeven dat ze ervoor betaald hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.
inderdaad ja, dat zegt juist erg veel.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar die nieuwe pm gaat de gewelddadigheden iig onderzoeken; dan kan het niet waar zijn dat al die mensen afgeslacht worden net als in Bejing 1989.
Helemaal niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
inderdaad ja, dat zegt juist erg veel.
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Strani het volgende:
Oei, de Zweedse televisie mist een reporter, Bert Sundström.
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.
Is al terecht, vrij gelaten paar uur geleden, maar wel zn camera kwijt volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
De NOS toch ook? Of was dat al gemeld? Of een camera man althans.
Hij is nog steeds spoorloos, meldt de NOS.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.
jawel.quote:
Ja maar spoorloos las ik net ergens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Nederlander is alweer vrijgelaten.
Zie http://www.omroepgelderla(...)Egypte-weer-vrij.htm
En de bevolking leeft van 2 dollar per dag. Walchelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
Assets Moebarak 20 tot 60 millard dollar, est.
Vreemd:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij is nog steeds spoorloos, meldt de NOS.
quote:ARNHEMSE CAMERAMAN EGYPTE WEER VRIJ
ARNHEM - De Arnhemse cameraman Eric Feijten is donderdagmiddag vrijgelaten, nadat hij de nacht daarvoor op het vliegveld van Caïro was aangehouden.
Feijten reisde naar Egypte af om verslag te doen voor de NOS, maar kwam niet verder dan het vliegveld. Meteen bij aankomst werd hij gearresteerd en zijn zijn cameraspullen in beslag genomen.
Volgens de NOS is het nog onduidelijk waarom hij is opgepakt. Ook is niet bekend of hij zijn spullen terug heeft.
donderdag 03 februari 2011
Dat is bij de anti's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef horned_reaper het volgende:
waelabbas Snipers on top of Hilton Ramsis
1 minute ago via web
Leg maar uit danquote:
Walgelijk idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En de bevolking leeft van 2 dollar per dag. Walchelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |