Kun je de donder op zeggen jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb allemaal het vermoeden dat zodra alle tv zenders weg zijn daar, het leger gewoon op alles en iedereen gaat schieten.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
Sandmonkey Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
less than a minute ago via web
Moet je hem eigenlijk op dat nummer bellen en die thug insultenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
quote:17.02 uur: Scherpschutter op Abdel Riyadplein
Op een plein niet ver van het tahrirplein, in het centrum van Caïro, heeft een scherpschutter op de menigte geschoten. Volgens de BBC viel er tenminste 1 dode, al-Jazeera heeft het over twee doden. Details over dit incident zijn onduidelijk. Het officiële dodental van het geweld, dat gisteren begon, is vijf.
quote:
http://nos.nl/artikel/216237-live-protesten-in-egypte-dag-10.htmlquote:14.21 uur: Nog steeds geen nieuws over cameraman
Er is nog geen nader nieuws over het lot van Eric Feijten, meldt NOS buitenlandchef Gerard van den Broek. "Twee medewerkers van de Nederlandse ambassade in Caïro hebben op het vliegveld bevestiging gekregen van de immigratiedienst dat Eric het vliegveld verlaten zou hebben, maar verder weten we niets". Feijten zou onderweg zijn naar de stad, volgens de chef buitenland is het "heel logisch dat hij onderweg veel hinder en vertraging oploopt bij de diverse roadblocks en vechtpartijen op straat. Zijn mobiele telefoon is leeg, vandaar dat we niets horen."
Over jou jaquote:
Geen goed voorgevoel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef mazaru het volgende:
Er hangen satellieten in de ruimte die op een dubbeltje dat op straat ligt, in kunnen zoomen. En nu is ineens niemand in staat om live beelden te laten zien? Typisch!
Think so, quote van de NOS site, meer staat er helaas niet bij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus die schiet van de pro kant op anti's?
godver.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Think so, quote van de NOS site, meer staat er helaas niet bij...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/
Krijg nog steeds reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |