Kun je de donder op zeggen jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb allemaal het vermoeden dat zodra alle tv zenders weg zijn daar, het leger gewoon op alles en iedereen gaat schieten.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
Sandmonkey Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
less than a minute ago via web
Moet je hem eigenlijk op dat nummer bellen en die thug insultenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Please don't respond to my phone or BBM. This isn't me. My phone was confiscated by a thug of an officer who insults those who call.
quote:17.02 uur: Scherpschutter op Abdel Riyadplein
Op een plein niet ver van het tahrirplein, in het centrum van Caïro, heeft een scherpschutter op de menigte geschoten. Volgens de BBC viel er tenminste 1 dode, al-Jazeera heeft het over twee doden. Details over dit incident zijn onduidelijk. Het officiële dodental van het geweld, dat gisteren begon, is vijf.
quote:
http://nos.nl/artikel/216237-live-protesten-in-egypte-dag-10.htmlquote:14.21 uur: Nog steeds geen nieuws over cameraman
Er is nog geen nader nieuws over het lot van Eric Feijten, meldt NOS buitenlandchef Gerard van den Broek. "Twee medewerkers van de Nederlandse ambassade in Caïro hebben op het vliegveld bevestiging gekregen van de immigratiedienst dat Eric het vliegveld verlaten zou hebben, maar verder weten we niets". Feijten zou onderweg zijn naar de stad, volgens de chef buitenland is het "heel logisch dat hij onderweg veel hinder en vertraging oploopt bij de diverse roadblocks en vechtpartijen op straat. Zijn mobiele telefoon is leeg, vandaar dat we niets horen."
Over jou jaquote:
Geen goed voorgevoel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef mazaru het volgende:
Er hangen satellieten in de ruimte die op een dubbeltje dat op straat ligt, in kunnen zoomen. En nu is ineens niemand in staat om live beelden te laten zien? Typisch!
Think so, quote van de NOS site, meer staat er helaas niet bij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus die schiet van de pro kant op anti's?
godver.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Think so, quote van de NOS site, meer staat er helaas niet bij...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/
Krijg nog steeds reclame?
het geeft toch aan uit welke groep de anti's voornamelijk bestaat en dus aan het vechten is voor verandering? Ik heb overigens niks tegen deze groep mocht daar je reactie uit naar voren komenquote:
Op RTL-Z hebben ze het zeker ook alleen maar over geld?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het doet me goed om te zien dat een groep FOKkers hier zo betrokken bij blijft. Voor de rest leeft het helemaal niet namelijk, in Nederland.
RTL7 schonk er vandaag de hele dag vrij veel aandacht aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het doet me goed om te zien dat een groep FOKkers hier zo betrokken bij blijft. Voor de rest leeft het helemaal niet namelijk, in Nederland.
quote:17.19 uur: Volgens Volkskrant-verslaggever Alex Burghoorn is de sfeer 'erger dan grimmig. Het is sinister. Bij grimmig heb je nog een idee welke kant het op gaat, wie bij wie hoort. Dat overzicht ontbreekt volledig.' Zometeen op de site zijn ooggetuigenverslag.
Het leeft helemaal niet in Nederland. De NOS laat het vandaag ook grandioos afweten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het leeuwedeel van Nederland denkt dat het Midden-Oosten 1 groot Jihadschreeuwend land vol zandterroristen is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is ook moeilijk te volgen zonder live streams en twitter, met alleen de Nos samenvatting van een paar minuten zullen ze niemand overhalen zich zorgen te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag gewerkt; klopt het interesseert niemand een zier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Idem hier. Blij dat ik het hier kan volgen met andere FOK!kers. Nee, wat Nederlanders betreft: die kijken liever naar een huwelijk tussen Jan Smit En Yolanthe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dies toch al geweest??quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Idem hier. Blij dat ik het hier kan volgen met andere FOK!kers. Nee, wat Nederlanders betreft: die kijken liever naar een huwelijk tussen Jan Smit En Yolanthe.
Dat is deze:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Elvislives het volgende:
Is deze Twitteraar al bekend? Hier rechts staan zijn tweets, bijna de strot doorgesneden 8 uur terug... http://www.gelderlander.n(...)an-dood-ontsnapt.ece
Nee. Voor zover bekend niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Blik het volgende:
Er is dus geen enkele news-agency die live-beelden uitzend op dit moment?
Doet het prima hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/
Krijg nog steeds reclame?
Ja, maar daarmee probeerde ik aan te geven dat ze liever dat volgen dan dit grote nieuws.quote:
Ok dat wist ik niet. tnxquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is deze:
gpdcairo GPD Cairo
Uit auto getrokken door meute. Letterlijk bijna strot doorgesneden, ontzet door soldaten. Ok nu, maar dit is te veel van het goede.
8 hours ago
Het is jou misschien niet opgevallen maar 90% van de bevolking daar is moslim, zowel pro als anti, beelden als deze zijn daar net zo gebruikelijk als voetbalrellen hier. Dat jij dit blijkbaar vermeldenswaardig vindt zegt het nodige over jou. "ooh, kijk, moslims"quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
het geeft toch aan uit welke groep de anti's voornamelijk bestaat en dus aan het vechten is voor verandering? Ik heb overigens niks tegen deze groep mocht daar je reactie uit naar voren komen
Ik vind het opvallend dat deze groep zich juist zo inzet, daar hangt verder geen positief of negatief oordeel aan.
Gisteren op Ned1 tussen 4 en 6 was het effe aardig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
wees eerlijk, ook Nederland en hun verslaggeving is van lik me reet, nee als het echt uit de hand gaat lopen met heel veel dooien en dat er geld op tafel moet komen dan pakt een zender het op en gaat lopen collecteren want oh oh oh het was zo erg, nee ze doen geen ruk eraan tot nu toe.
Snap ik ook zeker. Het hoeft niet live maar gewoon helemaal niks op televisie. Dat vind ik slecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Toad het volgende:
Het is voor Nederlandse media ook erg lastig om verslag te doen. Ze zijn daar met relatief weinig mensen en de omstandigheden zijn hartstikke ingewikkeld. Ik snap wel dat de NOS niet live de zender op gaat.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Moet je hem eigenlijk op dat nummer bellen en die thug insulten
quote:RGjournalist @Sandmonkey tweet your phonenember and let the world call the guy. #payback
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van de media, want ben onderweg van m'n werk naar huis, maar toen ikzei dat ik benieuwd was hoe het in Egypte was, was het antwoord 'Maar daar kom je toch helemaal niet vandaan?' Nee. 'Heb je er vrienden dan?'. Nee, ook niet.
Andere artikelen zijn toegevoegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef -jos- het volgende:
https://tor-proxy.net/pro(...)hmubarak.com%2F&b=26
@Floxxx, zet gelijk ook de rest van zn artikelen erop:
https://webcache.googleus(...)y.org%2F&btnG=Search
ja aardig, is het juiste woord, maar kom nou Rem, het is een treurig zooitje dat hele nieuwsverslag het is net of de nederlandse media ook geen standpunt durft in te nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Gisteren op Ned1 tussen 4 en 6 was het effe aardig.
onzin. zo'n 20% is moslim. dat kun je ook zien aan het aantal moslims dat gaan bidden als de prayers bel klinkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is jou misschien niet opgevallen maar 90% van de bevolking daar is moslim, zowel pro als anti, beelden als deze zijn daar net zo gebruikelijk als voetbalrellen hier. Dat jij dit blijkbaar vermeldenswaardig vindt zegt het nodige over jou. "ooh, kijk, moslims"
Snipers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Doler12 het volgende:
Wtf is er aan de hand daar allemaal schoten
Doet ;t hier nog niet hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik twitter sandmonkey de site nu wel. Hij doet het hier niet. maar bij jullie wel.
Niet iedereen gaat bidden, maar vrijwel iedereen is moslim.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
onzin. zo'n 20% is moslim. dat kun je ook zien aan het aantal moslims dat gaan bidden als de prayers bel klinkt.
misschien mis je in mijn reactie dat ik tot 2x toe aangeef dat ik helemaal geen oordeel vel over welke groep dan ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is jou misschien niet opgevallen maar 90% van de bevolking daar is moslim, zowel pro als anti, beelden als deze zijn daar net zo gebruikelijk als voetbalrellen hier. Dat jij dit blijkbaar vermeldenswaardig vindt zegt het nodige over jou. "ooh, kijk, moslims"
http://www.volkskrant.nl/(...)t-journalisten.dhtmlquote:16.40 uur: Van Eric Feijten, de camerman van de NOS, is nog steeds niet bekend waar hij is. Dat meldt Gerard van den Broek, van de buitenlandredactie van de NOS. Hij schrijft: 'NOS-cameraman Eric Feijten blijft spoorloos. Douane heeft ambassade laten weten dat hij Egypte in is, maar er is geen contact meer.'
Lees je eens in. 90% is moslim in Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
onzin. zo'n 20% is moslim. dat kun je ook zien aan het aantal moslims dat gaan bidden als de prayers bel klinkt.
quote:Tank with a bulldozer just rolled down 6th of October bridge firing its (presumably) .50 cal machine gun into the air, sending red tracers
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog trouwens de volledige site van Sandmonkey open. Kan ik dat opslaan ofzo voor degenen die dat willen?
Dat zou wel de grootste fout zijn die Mubarak kan maken, met al die Westerse journalisten overal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Flashbox het volgende:
dit wordt een waar slachtveld, waar ze over hebben nagedacht. eerst alle tv zenders onschadelijk maken, en dan alles en iedereen afslachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |