het geeft toch aan uit welke groep de anti's voornamelijk bestaat en dus aan het vechten is voor verandering? Ik heb overigens niks tegen deze groep mocht daar je reactie uit naar voren komenquote:
Op RTL-Z hebben ze het zeker ook alleen maar over geld?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het doet me goed om te zien dat een groep FOKkers hier zo betrokken bij blijft. Voor de rest leeft het helemaal niet namelijk, in Nederland.
RTL7 schonk er vandaag de hele dag vrij veel aandacht aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het doet me goed om te zien dat een groep FOKkers hier zo betrokken bij blijft. Voor de rest leeft het helemaal niet namelijk, in Nederland.
quote:17.19 uur: Volgens Volkskrant-verslaggever Alex Burghoorn is de sfeer 'erger dan grimmig. Het is sinister. Bij grimmig heb je nog een idee welke kant het op gaat, wie bij wie hoort. Dat overzicht ontbreekt volledig.' Zometeen op de site zijn ooggetuigenverslag.
Het leeft helemaal niet in Nederland. De NOS laat het vandaag ook grandioos afweten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het leeuwedeel van Nederland denkt dat het Midden-Oosten 1 groot Jihadschreeuwend land vol zandterroristen is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is ook moeilijk te volgen zonder live streams en twitter, met alleen de Nos samenvatting van een paar minuten zullen ze niemand overhalen zich zorgen te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag gewerkt; klopt het interesseert niemand een zier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Idem hier. Blij dat ik het hier kan volgen met andere FOK!kers. Nee, wat Nederlanders betreft: die kijken liever naar een huwelijk tussen Jan Smit En Yolanthe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dies toch al geweest??quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Idem hier. Blij dat ik het hier kan volgen met andere FOK!kers. Nee, wat Nederlanders betreft: die kijken liever naar een huwelijk tussen Jan Smit En Yolanthe.
Dat is deze:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Elvislives het volgende:
Is deze Twitteraar al bekend? Hier rechts staan zijn tweets, bijna de strot doorgesneden 8 uur terug... http://www.gelderlander.n(...)an-dood-ontsnapt.ece
Nee. Voor zover bekend niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Blik het volgende:
Er is dus geen enkele news-agency die live-beelden uitzend op dit moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |